1. Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

wereld kapot

Discussie in 'Wereld Lalysos' gestart door Paul119, 6. sep 2019.

1. Kaboomer

Kaboomer

2. zebia

zebia Winnaar Bingo 2018

Volgens mij krijgt Ronald betaald door innogames om deze woorden te zeggen. Wat krijg je ervoor? Goud, extra bonussen, nog meer voordeel zoals meer geluk enzo.

the killer13, salerno1 en kille17 vinden dit leuk.
  3. geert111

geert111

tja ik vind dit wel heel erg vervelend, als ze nou RS of post hadden gezet op dit forum dat de wereld uit zou liggen rond deze tijd had ik er mee kunnen leven. Maar als mijn gebouwen nu 2/3 uur langer erover doen krijg uiteindelijk flinke uitlooptijd van je gebouwen en upgrades die ik normaal zou kunnen krijgen als de wereld wel open was geweest. en ik wil geen goud gebruiken om dingen te versnellen dus mijn bouwwachterij vol gooien zodat ik kan pitten en morgen verder kan is wel een must

4. Diddi Magmotar

Diddi Magmotar

Nouja als je zoveel fouten in een wereld krijgt in zo'n korte tijd ben je toch wel enorm aan het prutsen met je team. Ik zie iig 1 beginnersfout, je server niet testen voor die online gaat :).

5. zebia

zebia Winnaar Bingo 2018

Dat meen je niet dus weekend waarin waarschijnlijk meeste jongeren vrij zijn van school en werk mogen dan geen Grepolis spelen. Nah ja zeg

6. Kaboomer

Kaboomer

Ach die wereld Tegea hebben ze toen gelimiteerd, nu gooien ze 10 van die snel 6 servers on tegelijk zonder limit haha.

Toch wel benieuwt of Inno een fastoenlijk bedrijf is en iemand er dit weekend naar laat kijken of niet :confused:

geert111 vindt dit leuk.
  7. kille17

kille17

als je zoveel reclame maakt en er zo een hype wil van maken, dan moet je zorgen dat alles in orde is. ik moet toch ook geen feest geven en halfverwege zeggen dat ik geen dj gehuurd heb? dat gaat gewoon niet. grepolis is stervende door acties als deze. punt uit

8. geert111

geert111

nee joh hooguit kijken ze morgen even naar of ze het snel kunnen fixen en anders zitten wij ermee tot maandag

Kaboomer vindt dit leuk.
  9. ruiz 22

ruiz 22

Bericht van een Engelse moderator:

Hey guys,

I come bearing sad news regarding En119. We've found some pretty significant technical issues with not only the EN world, but all worlds opened this week across all markets. These technical difficulties mean we unfortunately will need to disable login and registration on all of our newest special worlds until beginning of the next week. We apologize for any inconvenience.

For questions regarding Gold spent etc. please bear with us until we have had a chance to establish next steps. Our support team won't have any news to share before next week, either.

Thank you again.
    Richard

(Dit is geen grap ofzo)
    Ik verwacht eigenlijk wel een soort tegemoetkoming @Kroenuh .

Kaboomer vindt dit leuk.
  10. geert111

geert111

dit ook, maar misschien ook een nette mail naar mensen sturen hierover? aangezien ik er vanuit ga dat niet iedereen het forum volgt of leest van grepo en ik denk met een simpele mail naar de mensen die op deze wereld gestart zijn met uitleg waarom ze de wereld niet in kunnen het jjullie als support straks enorm veel werk kan schelen. en met een linkje naar post/topic die geupdate word met hoever ze zijn met het fixen van de bugg lijkt mij ook niet verkeerd.

Laatst bewerkt: 6. sep 2019
  11. zebia

zebia Winnaar Bingo 2018

ik moet wel zeggen dat ik nu wel echt een kort lontje heb, ik moet nodig naar woedebeheersing of naar een civiele rechter voor een rechtszaak tegen Innogames voor Grepolis

Diddi Magmotar, kille17 en salerno1 vinden dit leuk.
  12. ruiz 22

ruiz 22

Volledig mee eens. We hebben nu zelf 'ontdekt' hoe het allemaal in elkaar steekt. Grepolis NL zou hier informatie over moeten vergaren.

13. Dorremans

Dorremans Mentor

Nee joh, ben je nu helemaal mal. Communiceren naar je spelers toe? Wat is dat? Jij denkt dat ze na 10 jaar het wel eindelijk geleerd hebben, maar ik zet mijn verwachtingen niet al te hoog.

Kaboomer vindt dit leuk.
  14. ruiz 22

ruiz 22

Lijkt me niet helemaal goed, je kan ook naar de huisarts gaan.

15. salerno1

salerno1

Geen zorgen jongens, het support team werkt op volle snelheid om de problemen op te lossen!

16. Mega Bonk

Mega Bonk

Wat staat er in het Engels dan precies?

17. Paul119

Paul119

Kort gezegd dat ze de wereld dichtgooien en dat ze er begin volgende week pas naar gaan kijken

geert111 vindt dit leuk.
  18. Mega Bonk

Mega Bonk

waarom dan?

19. Paul119

Paul119

Omdat er bugs in zaten en omdat ze niet werken in het weekend kijken ze er maandag pas naar

20. Mega Bonk

Mega Bonk

Serieus, wat is dat voor onzin. Al het werk voor niks

Terug Naar Boven