1. Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

wereld kapot

Discussie in 'Wereld Lalysos' gestart door Paul119, 6. sep 2019.

1. Mega Bonk

Mega Bonk

Wel vreemd

2. Kardia

Kardia

kudos aan killie 17, had het zelf niet beter kunnen verwoorden. dus ga mijn best ook niet doen.
    En RonaldReedijk, u mad?

kille17 vindt dit leuk.
  3. Kardia

Kardia

wees gerust ik wil wel een setje komen draaien, hopelijk houd je van jannes

kille17 vindt dit leuk.
  4. OHANA2019

OHANA2019

Tot begin volgende week? lol,,,, dan heb ik nog maar 2weken dus achterstand, als ik begin met spelen... ;)

5. SirRick001

SirRick001

Hallo jongens,

Ik kom met droevig nieuws over En119. We hebben een aantal behoorlijk belangrijke technische problemen gevonden met niet alleen de EN-wereld, maar alle werelden openden deze week in alle markten. Deze technische problemen betekenen dat we helaas de aanmelding en registratie op al onze nieuwste speciale werelden moeten uitschakelen tot het begin van de volgende week. We verontschuldigen ons voor enig ongemak.

Voor vragen met betrekking tot uitgegeven goud, enz. Neem contact met ons op totdat we de kans hebben gehad om de volgende stappen te zetten. Ons ondersteuningsteam zal ook geen nieuws hebben om vóór volgende week te delen.

Nogmaals bedankt.
    Richard

6. Kardia

Kardia

Ter info: dit bericht heeft een community manager van team Grepolis Duitsland op het Duitse forum gezet (Vertaald naar Nederlands):

Liefde gemeenschap, Vanwege de vele ernstige tekortkomingen in de nieuwste jubileumwereld van Epidamnos (DE106), is deze onlangs gesloten voor zowel registratie als aanmelding. Deze sluiting duurt ten minste tot maandag, want alleen dan kan de verdere actie worden gecoördineerd. We kunnen op dit punt verzekeren dat alle gekochte game-inhoud dienovereenkomstig zal worden terugbetaald. Helaas kunnen we u pas begin volgende week meer informatie bieden. Tot die tijd danken wij u voor uw begrip!

7. Sam the Eagle

Sam the Eagle

8. Sam the Eagle

Sam the Eagle

9. Sam the Eagle

Sam the Eagle

10. Sam the Eagle

Sam the Eagle

fedortje vindt dit leuk.

Terug Naar Boven