• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Kos

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Kos zal op dinsdag 29 augustus 2017 a.s van start gaan!

Beste spelers,

Op dinsdag 29 augustus a.s. zullen wij spelwereld Kos openen.

De instellingen:
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartDinsdag 29 augustus 2017In de loop van de dag
Wereldsnelheid3-
Eenhedensnelheid3Spionage wordt ook versneld
Handelssnelheid3Handelen met boerendorpen wordt ook versneld
Beginnersbescherming7 dagen-
KolonisatiesysteemOudBelegering
Duur stad stichten12 uur-
BoerendorpensysteemNieuwBattle Point Villages &
Bandietenkampen
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis-
PremiumfunctiesInstant buy &
Goudhandel
-
HeldenActief-
MoraalActief-
Nachtbonus00:00 - 07:00-
Alliantielimiet35-

Wereld Kos zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Kos.


Discussiëren over deze wereld kan in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Kos!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Ga jij spelen?
 

DeletedUser26511

Gast
foutje bedankt?
85UnLpx1SYOhY9NfS6G8Gw.png
 

DeletedUser28501

Gast
Wanneer komt er een keer weer een wereld zonder eindspel? dit is al meer dan 5 jaar geleden, weet iemand hier iets meer over?
 

Dorremans

Mentor
Prima instellingen alleen jammer dat er nu 4 werelden op rij moraal hebben. Kan zeker ook niet meer veranderd worden? Aangezien iedereen tot nu toe hier over het moraal begint :p

Desondanks het moraal ga ik hier wel starten. Dat allylimiet is gewoon heerlijk.
 

DeletedUser28076

Gast
NB liefst iets eerder, maar voor de rest een lekker wereldje. (Moraal mag ook wel weg, maar dat is al 100 keer gezegd)
 

DeletedUser

Gast
Al weer moraal??? WTF!

Mensen die w88 op een wereld met de instellingen "nieuw" en zonder moraal zijn mooi het bokkie met die ongein. Laten we hopen dat dit ook een kopieerfoutje is....
smiley_emoticons_winken4.gif
 

DeletedUser23442

Gast
Voor iedereen die wacht/hoopt op een moraalloze wereld (inclusief ikzelf)...

Die gaat er helaas niet komen... :x

Innogames heeft besloten dat ze moraal voortaan op elke wereld actief willen hebben :(:(:(

Wel gaan ze kijken of ze de werking van moraal iets kunnen veranderen zodat het hopelijk wat beter/eerlijker de mensen gaat helpen die hiervan horen te profiteren (nieuwe spelers) in plaats van dat het inactiviteit beloont en misbruikt kan worden.

(Mocht je een fantastisch idee hebben hoe het moraalsysteem wel/beter zou werken ben je daarmee altijd welkom bij mij)
 

DeletedUser13653

Gast
Waarom heeft inno iets tegen goede en actieve spelers?

Moraalwerelden halen alleen maar het moraal omlaag.
 

DeletedUser22121

Gast
moraal is vooral shit op opstand werelden bij belegering kan je nog voordeel uit halen

op opstand wereld zijn io echt kut kost je gewoon veel troepen om stadje te clearen
 

DeletedUser23442

Gast
moraal is vooral shit op opstand werelden bij belegering kan je nog voordeel uit halen
Als iemand er voordeel uit kan halen heeft zijn tegenstander er dus nadeel van

En je kan er alleen voordeel uit halen door langzaam te groeien, later te starten of inactief te zijn.

Het lijkt me niet dat dat de mensen zijn die je wil "belonen"' met voordelen
 

DeletedUser28080

Gast
Ik herinner me nog het spel toen er per server 2k+, 3k+ spelers startten en meer dan de helft ook doorspeelden na 1-2 maanden. Ondertussen starten er 2k spelers waarvan (ik schat) 800 doorspelen en de rest voor de goudhandel rondhangt.

Dat is het nu niet meer. Weet je waarom niet? Omdat inno alles zit te verzieken. Al die suggesties op forum worden niets mee gedaan en kunnen eigenlijk zo de prullenbak in. In plaats daarvan komen er dingen als 'vroeger stichten' en 'moraal op iedere wereld doen'.

Misschien trek je nieuwe spelers aan. Maar zijn die net zo waardevol als de loyale spelers die er al jaren zitten? De spelers die weten wat ze kopen en waarom? Nee, die nieuwe spelers die kappen er waarschijnlijk toch snel mee omdat alles uit balans gebracht wordt.

Mocht ik aan die grepolis council zooi komen, reken er maar op dat ik werkelijk ALLE onnodige veranderingen ga afkraken, als speler die een tijd speelt en weet wat zich afspeelt in de community. Want het lijkt erop dat de mensen die aan kop staan echt een bord voor hun kop hebben.

Spelers als ettie en mij raak je in ieder geval met dit moraalgeval kwijt
 
Voor iedereen die wacht/hoopt op een moraalloze wereld (inclusief ikzelf)...

Die gaat er helaas niet komen... :x

Innogames heeft besloten dat ze moraal voortaan op elke wereld actief willen hebben :(:(:(

Wel gaan ze kijken of ze de werking van moraal iets kunnen veranderen zodat het hopelijk wat beter/eerlijker de mensen gaat helpen die hiervan horen te profiteren (nieuwe spelers) in plaats van dat het inactiviteit beloont en misbruikt kan worden.

(Mocht je een fantastisch idee hebben hoe het moraalsysteem wel/beter zou werken ben je daarmee altijd welkom bij mij)

Natuurlijk wel doorgevoerd voordat ze de Council actief laten worden. Weer een schijnbeweging van InnoGames want hiermee zet je dus de "trouwe" spelers buitenspel.
Nutteloze grafische en speltechnisch overbodige troep rammen ze er toch wel door want stel je voor dat je daadwerkelijk het spel "verbeterd" zodat je klanten van de laatste 5 a 6 jaar tevreden krijgt en houdt.

Verbeterd tussen aanhalingstekens want dat is alleen mogelijk als ze de troep van hun "geweldige" aanpassingen eindelijk eens opruimen/terugdraaien. Laten ze geld en energie stoppen in betere servers zodat een halfslachtige MA (meer is er niet nodig) de server niet overbelast.
 
Bovenaan