• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Kos

DeletedUser

Gast
Het idee achter moraal is om de kleinere spelers binnen het spel een handje boven het hoofd te houden zodat zij een voordeel hebben tov de grotere spelers. De ged88 hierachter moet zijn dat je op deze manier spelers langer kan vasthouden voor het spel en er dus langer aan kan verdienen. Want hoe je het ook wend of keert is Inno er natuurlijk om geld te verdienen, in dit geval door ons allen een zo leuk mogelijk spel aan te bieden.

Andere kant van de medaille is echter dat moraal tevens een straf is voor de grotere spelers. Juist diegene die bereid zijn / in de mogelijkheid zijn om actiever te zijn dan andere spelers en daar waar ze dat niet helemaal kunnen dit te compenseren door goud gebruik. Juist ook de juist trouwe spelers lijkt mij en de cashcows.

Ik vraag me dan ook oprecht af of het besluit om alleen nog moraalwerelden te starten Inno gaat brengen wat ze willen, namelijk bescherming van hun investering door meer kleintjes te beschermen en langer vast te houden. Aangezien de kleintjes over het algemeen juist niet de spelers zijn waar geld aan valt te verdienen. Juist die spelers doen toch al weinig, dus de reden om daar dan ook nog eens een smakje goud tegenaan te gooien lijkt me bij die categorie juist veel minder voor te komen.

Spijtig dat dit besluit is genomen en het zou mij niet verbazen als het juist eerder tegen gaat werken ipv dat dit besluit op de lange termijn ten goede zal komen aan de portomonaie van Inno als de mensen die juist wel voor het spel willen gaan zich categorisch benadeeld zullen voelen?
 

DeletedUser26986

Gast
Zijn de buitelandse servers ook voortaan met moraal? Zo niet gaat dat hem misschien wel moeten worden. Dan maar zonder NB spelen ....
 

DeletedUser23382

Gast
Met moraal only betekend dat een grote groep die hard spelers stoppen heel simpel en ik dus ook.
Wij vertikken het om hier in mee te gaan en er geld insteken in wat wij totaal niet willen .
Top gedaan ...

Tot ziens dan maar alvast!
 

Dorremans

Mentor
wat een kut wereld

Echt gast stop eens met op ieder topic te spammen "kut wereld". Kan zo 5 berichten voor de dag halen van de afgelopen maand waar je dit zegt. Zorg eens voor een toevoeging aan het forum en niet alleen je nutteloze "kut wereld" spam, alvast bedankt.

EDIT: Ik blijk nog aardig correct te zijn met mijn 5 berichten deze maand. Heb trouwens niet al je berichten door gespit, vond het na 2 maanden wel weer genoeg anders wordt de lijst zo lang.

3I-8kyJdQ__N90ZBKjRHGg.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser17867

Gast
Tja weer moraal. Ik weet het ben de zoveelste die daar over klaag. Maar ik laat deze wereld wel lekker gaan.
 

DeletedUser28518

Gast
Oh gast wat zit je toch te lullen... ik hoef zelf het woord niet eens te voeren
Laat ik even een aantal dingen opsommen voor we het afsluiten, want ik meen dat dit de wereld Kos is

1) Dat ik jou, donkillsone en de rest inmaakte betekent niet dat ik verdrink in goud
2) Ik meen te herinneren dat je op Olympia op wes-m speelde toen hij tentamens had. Bron? Hijzelf... Op Trojan Virus werd je halve alliantie twee keer geband, waaronder jij en donkillsone. Toevallig!
3) Jij zet RL voor? De reden dat je reset drukte op Olympia was omdat je de app altijd aanhield. Geen probleem. Maar wij hadden dat niet, en als jij tot 4 uur 's ochtends zit door te halen en 1 VS zit te sturen zit je vervolgens te janken als wij het vanaf 6-7 uur 's ochtends terug doen.
4) Huilen huilen huilen... maak anders een topic over hoe geweldig jij bent en hoe je overal gelijk hebt. Who the fuck cares? Laat men schijten op moraal en goudgebruik als ze dat willen. Maar veroordeel die mensen dan niet als je zelf de grootste jankerd ben die er rondloopt

Jij bent echt een meester in het verdraaien van de werkelijkheid ,daar geef ik je een geweldig compliment voor.
Je leeft echt in een fantasiewereld gozer,haal je kop is uit die laptop en lul niet uit je nek.
Ik hield de app aan en jullie niet.........ik viel nooit aan in NB ,want zo was ik niet, en die vs heb ik idd 1x gedaan omdat je vriend Valentian of hoe je dat maar mag spellen, onze allyleden elke avond laat met 4 harpijen aanviel in elke stad om zo te checken wie er militie aan had staan.Prima,maar dan doen wij hetzelfde en dan gaan ze zeuren.

Praat nog maar is met de leiders van Psycho Noobs, jullie BG toen de tijd ,je weet wel wie ik bedoel en vraag diegene maar is wat voor ongelofelijke kwal je was en kennelijk nog bent.

En ik vind het zo knap dat jij exact weet wat de reden was van mij reset,waar haal je die onzin vandaan joh,bij Jomanda ofzo?
Of heb je in een glazen bol gekeken?

Je hebt het echt niet meer op een rijtje ofwel?, weet zelfs niet of ik een hekel aan je heb of medelijden met je moet hebben! ...wauw!

Het blijkt wel dat je nog steeds aan mij denkt, want ik geef een reactie op het onderwerp moraal en jij reageert direct, en begint op de persoon te richten.

Als je nou zo goed was in steden veroveren als dom lullen,dan had je wel kans gemaakt om een stad te pakken van me,maar helaas heb je dat niet op je cv staan.

Doei Psycho
 

DeletedUser28076

Gast
Jongens het weekend is afgelopen...
Ik heb geen tijd voor leedvermaak, dus bewaar het het voor het weekend, dan kan ik namelijk wel :)
 

DeletedUser23797

Gast
Beste Persistant, Eniges, Luis!

Ik ga voor deze allerlaatste keer nog eens de waarheid op tafel gooien. Ik hoop dat jij dit eens even goed leest en toch eens een keer gaat nadenken.

Ik lees hier een paar dingen die jij OPSOMT wat jij volgens mij uit je kleine duim hebt gezogen. Maar goed ik zal het eens citeren op elke vraag,voor jou zodat ik je even uit die kansloze droomwereld help. Want zoals ik hier lees zit jij nog steeds in die droomwereld dat jij alle leugens kan gaan verspreiden en nog niet eens bij de feiten kan blijven.

Oh gast wat zit je toch te lullen... ik hoef zelf het woord niet eens te voeren
Laat ik even een aantal dingen opsommen voor we het afsluiten, want ik meen dat dit de wereld Kos is

1) Dat ik jou, donkillsone en de rest inmaakte betekent niet dat ik verdrink in goud

*1) Aller eerst heb jij ons niet ingemaakt! Jij hebt nog nooit een stad van ons beiden gepakt. Waarom wij zijn weg gegaan is dat jij niet kan stoppen met die kinderachtige kleuter aanvallen van jou en die kanslozen achterlijke achterban van jou! Hier mee doel ik dus op die KOLERE AANVAL TERUG TREK praktijken van jou! Dit is namelijk geen speelstijl in het kader van Grepolis. Wij hebben juist gezorgd in de begin periode dat het een eerlijke strijd was! Maar wij weten geheel op heel Grepolis dat jij niet tegen je verlies kan en ga jij manieren verzinnen die echt achterlijk zijn om van een eerlijk spel een oneerlijk spel te maken. Je moet toch echt bij de feiten blijven en als je zo dom bent dat jij die vergeet. Zal ik het je nogmaals zeggen! Jullie begonnen met die TTA Praktijken. Wij waren toen geheel in opstand en gingen toen ook die praktijken terug doen bij jullie. Om zo maar te zeggen met een gelijke munt terug betalen. En daar kon jij niet tegen dus zocht je bondgenoten op wat je goed recht is! Zal ik je verder vertellen dat wij gewoon een tijdlang stand hebben gehouden tegen jou met je achterban en tegen 3 bondgenoten van jou! Maar natuurlijk zitten wij ook niet stil. Wij werden geteisterd door 4 allianties, die met moeite steden begonnen te pakken. Ondertussen gingen de TTA gewoon door! Nou als je lang genoeg stand gehouden hebt tegen 4 allianties en dag en nacht bezig bent geweest met Grepolis dan is de emmer ook wel eens vol! Toen hebben wij zelf besloten dat wij op reset gingen drukken! Dus jou praatje van dat jij ons in maakt ligt heel anders en ik help je hiermee even uit je droom! Jij hebt ons niet verslagen jij hebt mensen gewoon weg gepest van Grepolis omdat jij met je alliantie geen steden van ons kon pakken!

2) Ik meen te herinneren dat je op Olympia op wes-m speelde toen hij tentamens had. Bron? Hijzelf... Op Trojan Virus werd je halve alliantie twee keer geband, waaronder jij en donkillsone. Toevallig!

*2) Zal ik je weer uit de droom helpen! Wes-m die had tentamens, hij heeft zich verluld dat het op een bepaalde tijd is. En ja dat kan eens gebeuren, helaas. Maar John heeft nooit in een enkele tentamen periode een account overgenomen van Wes-M. Ik weet niet hoe je bij deze nonsens komt maar waarschijnlijk in je fantasie gezien of gehoord. Als de vijand idd mee krijgt dat een speler tentamens heeft ja dan kan je zeker verwachten dat je het bokje bent en dat je een shitlading aan aanvallen krijgt! En als ik mij kan heugen is dit ook gebeurt.

Het is wel heel leuk dat je over bans begint terwijl je helemaal niet weet wat er gespeeld heeft. Jij gist en gokt alleen maar en gaat gelijk uit van accountsharing. Maar goed jammer genoeg ging Support hier ook van uit. Als Support een beetje schappelijker is en normaal mensen eerst te woord staan, bijvoorbeeld eerst eens vragen waarom is er een overtreding plaatsgevonden zodat ze iets meer weten van achtergronden van spelers. En niet gelijk met straffen gaan komen want dat lijkt jammer genoeg wel op een dictatuur. Natuurlijk als er redelijk gepraat is over waarom er een overtreding plaats gevonden heeft kan je zeker nog wel een straf krijgen van Support. Daar ben ik ook echt niet tegen. De reden van de ban op Troje ga ik jou als nog niet aan jou lelijke neus hangen. Want dan kom jij toch weer met veel onzin aan en daar heb ik geen behoefte aan. Ik kan je wel vertellen dat het niet gaat om een zelfde persoon die meerdere accounts beheert en bespeelt. Dus je hebt gewoon met de persoon die onder deze naam speelt te maken.


3) Jij zet RL voor? De reden dat je reset drukte op Olympia was omdat je de app altijd aanhield. Geen probleem. Maar wij hadden dat niet, en als jij tot 4 uur 's ochtends zit door te halen en 1 VS zit te sturen zit je vervolgens te janken als wij het vanaf 6-7 uur 's ochtends terug doen.

*3) Dus je wilt hier mee zeggen in meervoud dat meerdere spelers van de alliantie toen geen app of een laptop naast het bed hadden? Vind ik wel knap als ze gelijk reageren als er een aanval komt. Of zoals ik zei met een gelijke munt terug betalen met TTA, hier kwam ook altijd een reactie van. Dus dit is weer iets wat jij zegt en niet waar is. En wat je hier boven weer zegt klopt ook niks van want als wij niet iets deden in de nacht werden we wel expres wakker gehouden door jullie. En vind je het dan ook logisch als mensen weinig tot geen slaap hebben gehad toch wel een beetje geïrriteerd worden. Dit betekende dus dat mensen jullie weer wakker gingen houden en jullie weer afwisselden in de ochtend of op een andere rare tijd stip.


4) Huilen huilen huilen... maak anders een topic over hoe geweldig jij bent en hoe je overal gelijk hebt. Who the fuck cares? Laat men schijten op moraal en goudgebruik als ze dat willen. Maar veroordeel die mensen dan niet als je zelf de grootste jankerd ben die er rondloopt[/b]

*4) Wel bijzonder dat John een bericht op een forum gooit met zijn mening over het moraal en wat het doet met goud gebruikers en de grootste baby van Grepolis reageert. TOEVALLIG! Vind je zelf ook niet?
Jij bent de gene die hier momenteel om aandacht schreeuwt met domme conclusies/theorieën/verzinsels.
Het is een vrije keuze om deel te nemen aan deze wereld. Het is vooraf bekend wat de spel instellingen zijn dus ga dan niet janken dat er een wereld open gaat wat jou niet in het straatje past! En als het je toch niet zint dat het een moraal wereld is, dan ga je toch lekker niet spelen. Dan is deze wereld een treitergoudnoob minder.

Ow en weet je wat mij nog verbaast, dat jij blijft janken over iets wat al een eeuw geleden is gebeurd. Volgens mij zit het redelijk diep bij jou. En jij hebt enkel ons nog om tegen aan te janken ivm wij het onderwerp zijn van jou zielige praatjes en fantasieën. Want telkens begin je erover en dan geven wij jou eventjes weer aandacht en dan is meneer een maand of 2 weer zoet. En dan komt die weer janken op het forum dat hij weer aandacht nodig heeft. Want wij hebben volgens mij toch echt iets bij jou aangedaan dat het nog zo diep zit.
(Krijg bijna medelijden met je)

Owja en mensen die dit allemaal lezen! Er zijn genoeg spelers die dit verhaal kunnen beamen. Dus houd je praatje maar voor je met ja wij weten hoe het ook gegaan is. Of heb bij hem in de alliantie gezeten. Of ik ken hem al heel lang. Ik wens jullie succes met wat jullie er van vinden. Want nogmaals een mening geven op dit forum is toch uit den boze. Want er worden dan weer allemaal andere dingen bij betrokken die er totaal niet toe doen op dit praat topic. Het onderwerp was Moraal/Goud en kijk waar dit op uitdraait! En dat weer door 1 persoon! Dus bespaar je typ moeite en ga gewoon lekker Grepolis spelen op een normale manier!




Met Vriendelijke Groet,
Donkillsone

 

DeletedUser28080

Gast
Ik snap niet wat jullie zitten te ouwehoeren
Wes-m en wesley0548 vertelden mij zelf dat allemaal, eerstgenoemde ging mee reset om die reden
Waarom er verder op ingaan? Is die ego zo belangrijk?

Nou, goed, heel leuk allemaal, daar gaan we dan
Ingemaakt: ja, toch wel, als ik stats terugkijk
TTA: jullie spelers (naaimeniet, anunakius, jankee, beeropolis en -dux-) gingen weg bij jullie, omdat jullie er niet mee stopten. Pietka en ik, de spelers aan het front, hadden er geen last van want we sliepen met app uit, jullie niet. Wij zagen stuk of 10x 1 vs aanvallen tussen 1 en 5 en stuurden ze terug rond 6-7 uur 's ochtends. Als je dat stoppen omdat je RL voor gaat noemt, k
BG's: jullie zochten zelf de ruzie met ons en anderen op, dat je meerdere allianties dan tegen je krijg is dan je eigen verantwoordelijkheid
Accountsharing: lees ff reactie van wes-m zelf terug hier, die geeft het zelf toe dat john erop zat. Woepsie! Ik heb ook screenshots van jullie whatsappgroep op Troje gezien, dus dom gelul dat het niet zo is

En tot slot he... waarom zou ik in discussie gaan met sweetsally/its all about me en/of gayhandje... dat is dezelfde pot nat dat op elkaars account zit; ook dat gaf ze toe op skype haha
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27183

Gast
Beste Persistant, Eniges, Luis!

Ik ga voor deze allerlaatste keer nog eens de waarheid op tafel gooien. Ik hoop dat jij dit eens even goed leest en toch eens een keer gaat nadenken.

Ik lees hier een paar dingen die jij OPSOMT wat jij volgens mij uit je kleine duim hebt gezogen. Maar goed ik zal het eens citeren op elke vraag,voor jou zodat ik je even uit die kansloze droomwereld help. Want zoals ik hier lees zit jij nog steeds in die droomwereld dat jij alle leugens kan gaan verspreiden en nog niet eens bij de feiten kan blijven.​


Steeds meer aanhangers van de anti luizenclub. Nu hoor je het eens van een ander Luisje dat je altijd maar in jou eigen waarheid geloofd en veel bla bla hebt en weinig wol.
 

DeletedUser24439

Gast
Het is ongelooflijk dat folk zulke sterke punten blijft maken
Kan ik me ergens aanmelden bij de anti luizenclub?
 
Bovenaan