• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Lindos

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Lindos zal op vrijdag 27 oktober 2017 a.s van start gaan!

Beste spelers,

Op vrijdag 27 oktober a.s. zullen wij spelwereld Lindos openen.

De instellingen:
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartVrijdag 27 oktober 2017In de loop van de dag
Wereldsnelheid3,5-
Eenhedensnelheid2,5Spionage wordt ook versneld
Handelssnelheid3,5Handelen met boerendorpen wordt ook versneld
Beginnersbescherming5 dagen-
KolonisatiesysteemOudBelegering
Duur stad stichten12 uur-
BoerendorpensysteemNieuwBattle Point Villages &
Bandietenkampen
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis-
PremiumfunctiesInstant buy &
Goudhandel
-
HeldenActief-
MoraalActief-
Nachtbonus00:00 - 08:00-
Alliantielimiet55-

Wereld Lindos zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Lindos.


Discussiëren over deze wereld kan in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Lindos!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Ga jij spelen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20862

Gast
We hopen dat er binnenkort weer een wereld komt met opstand en non-moraal.
Is alweer ff geleden.
 

DeletedUser27183

Gast
We hopen dat er binnenkort weer een wereld komt met opstand en non-moraal.
Is alweer ff geleden.

Het eerste zal wel kloppen maar een wereld zonder moraal zal er niet meer komen
dit heeft inno onlangs besloten.
Wel zal het moraal worden aangepast en tellen niet meer de punten maar het aantal steden
ook moraal ridders op de ww eilanden zal niks meer uithalen want ww steden zullen voortaan altijd een moraal van 100% hebben voor iedereen
 

DeletedUser22121

Gast
Op dinsdag 29 augustus a.s. zullen wij spelwereld Kos openen.

eerste zin klopt niet

En aangezien nb 8 uur is hoe zit het mer overnames die gaan waarschijnlijk ook 8 uur duren

Dan kan je letterlijk als kolo land op 23.59.59 helemaal in nb afronden zonder democratie
 

DeletedUser23368

Gast
En aangezien nb 8 uur is hoe zit het mer overnames die gaan waarschijnlijk ook 8 uur duren

Dan kan je letterlijk als kolo land op 23.59.59 helemaal in nb afronden zonder democratie

waarschijnlijk verlengd tijd om te veroveren dan. 10 uur bijvoorbeeld, daar is een formule voor. Maar zo slim ben ik ook weer niet
 

DeletedUser28695

Gast
volgens de "formule" 24 / wereldsnelheid zou het 6,8 uur gaan zijn ...
 

DeletedUser23442

Gast
En aangezien nb 8 uur is hoe zit het mer overnames die gaan waarschijnlijk ook 8 uur duren

Dan kan je letterlijk als kolo land op 23.59.59 helemaal in nb afronden zonder democratie

waarschijnlijk verlengd tijd om te veroveren dan. 10 uur bijvoorbeeld, daar is een formule voor. Maar zo slim ben ik ook weer niet

volgens de "formule" 24 / wereldsnelheid zou het 6,8 uur gaan zijn ...
Maar gelukkig is dit apart in te stellen :)

Een overnametijd van 6,8 uur (of 8 uur) is, zeker met een nb van 8 uur inderdaad niet echt wenselijk, dus de overnametijd zal voor deze wereld op 10 uur staan
 

DeletedUser22121

Gast
Is negen uur dan niet beter ? anders kan je je met democratie 11 uur verovering tijd zijn dat vind ik toch effe iets te veel in een snelle wereld

met helena kan je anderhalf uur van af halen dan eindigd die nooit in nb als je net voor nb een kolo legt
 

DeletedUser28047

Gast
Ik ben 16 jaar en ik denk dat er nog veel mensen zo jong zijn daarom zou ik willen vragen of dat de nb om 23 uur tot 6uur of 7 uur kan duren
 

DeletedUser22121

Gast
Dit is prima nb vind ik zelf Farsala is zelf een uur later en eindig ook om 8 uur
 

DeletedUser27170

Gast
Vind deze zelf ook wel prima, anders is de avond ook zo vroeg klaar als je laat thuiskomt van werk.
smiley_emoticons_neutral_new.gif
 

DeletedUser22121

Gast
opstand vind ik best irritant met moraal ja

je knal niks met wat muren
 

DeletedUser27183

Gast
is ook mijn mening :D Ik sta nou op idalium nummer 12 ( na morgen op nr 4) en heb letterlijk tegen iedereen een mega slechte moraal.
het moraal wordt in de volgende update gewijzigd!!
dan heb je overal een beter moraal.
 

DeletedUser22705

Gast
Je zegt het wordt gebaseerd op aantal steden. Dan hebben die kerels die al hun steden maxen en daardoor hoog staan weer enorm veel voordeel tov van de krijgers die vaak meer steden hebben.
 

DeletedUser1680

Gast
Kak... ik had gehoopt op opstand zonder moraal. Maar zelfs opstand mét moraal was beter geweest dan belegering :(
 
Bovenaan