• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Messina

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
new_world_en.png


Wereld Messina zal op woensdag 2 september 2020 a.s van start gaan!


Beste spelers,

Op woensdag 2 september a.s. openen wij een speciale, nieuwe wereld genaamd Messina. Voor vele van jullie eindelijk weer een opstand wereld, maar dat is niet alles! Op deze wereld start je met maar liefst 3 steden! Daarnaast gelden er 2 speciale effecten over de hele wereld.

De instellingen:
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartWoensdag 2 september 2020In de loop van de dag
Wereldsnelheid4-
Eenhedensnelheid4Spionage wordt ook versneld
Handelssnelheid4Handelen met boerendorpen wordt ook versneld
Beginnersbescherming5 dagen-
KolonisatiesysteemNieuwOpstand
EindspelWereldwonderenNormale starttijd
Duur opstand2x 8 uur-
Duur stad stichten8 uur-
BoerendorpensysteemNieuwBattle Point Villages & Bandietenkampen
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis-
PremiumfunctiesInstant buy & Goudhandel-
HeldenActief-
MoraalNiet actief-
Nachtbonus00:00 - 07:00-
Alliantielimiet30-
Aantal startsteden3
Speciale effecten
  • 2x zoveel gunstproductie
  • Aanvalskracht van mythische eenheden 25% sterker
  • Verdedigingskracht van mythische eenheden 15% sterker
Deze effecten gelden over de hele wereldduur
en voor alle spelers

Wereld Messina zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Messina.

Het wereldforumdeel is reeds geopend voor het vormen van allianties en hier te vinden!

Discussiëren over deze wereld kan in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Messina!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Ga jij deze speciale, nieuwe uitdaging aan?
 

DeletedUser19339

Gast
Dit is een nieuwigheidje vanaf volgende update. Er wordt intern bepaald welke waarde hier aan gegeven zal worden.

Weet je of alle eenheden in de zelfde verhouding sterker worden? Dus bijvoorbeeld allemaal 2 keer zo sterk of moeten wij denken aan harp +1, manti +2 etc.
 

DeletedUser29138

Gast
Ik snap dat het een nieuwigheidje is. Maar wordt het ook van te voren bekend gemaakt?

Ik ga er van uit van wel, de waarde is intern gewoonweg nog niet bepaald momenteel.

Weet je of alle eenheden in de zelfde verhouding sterker worden? Dus bijvoorbeeld allemaal 2 keer zo sterk of moeten wij denken aan harp +1, manti +2 etc.

Ik heb hier geen info over, ik was even verrast als jullie om die speciale effecten te zien staan.
 

Diddi Magmotar

Griffioen
Dan mogen jullie ze wel uit events gaan halen. Als dit een nieuwe update is neem ik aan dat het ook geld voor belegering werelden? Zou leuk zijn daar om sterkere manti en grifs te krijgen...

ps.
leuke instellingen
 

Boliat

Boogschutter
Dan mogen jullie ze wel uit events gaan halen. Als dit een nieuwe update is neem ik aan dat het ook geld voor belegering werelden? Zou leuk zijn daar om sterkere manti en grifs te krijgen...

ps.
leuke instellingen
Ze uit de events halen lijkt mij voor het algemene spelplezier inderdaad ook wel beter maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren...

Ga je spelen Diddi? Of zijn jullie te druk op Pando?
Die wereld is wel klaar denk ik...
 

DeletedUser29138

Gast
Dan mogen jullie ze wel uit events gaan halen. Als dit een nieuwe update is neem ik aan dat het ook geld voor belegering werelden? Zou leuk zijn daar om sterkere manti en grifs te krijgen...

ps.
leuke instellingen

Dit is een wereldinstelling, voorlopig zal Messina dus de enige wereld zijn die deze bonus voor mythische eenheden heeft.
 
Bovenaan