• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Messina

DeletedUser19631

Gast
Ik heb heel vroeger wel eens Grepolis gespeeld, waarvan Epsilon het meest serieus was. Zit er overna te denken om hier weer is te starten. Zijn de betaalde functies noodzakelijk om een beetje serieus te spelen? Ben even vergeten hoe het allemaal heet. Is er verder iets van een Grepolis Discord chat of andere chat?
 

DeletedUser27866

Gast
Ik heb heel vroeger wel eens Grepolis gespeeld, waarvan Epsilon het meest serieus was. Zit er overna te denken om hier weer is te starten. Zijn de betaalde functies noodzakelijk om een beetje serieus te spelen? Ben even vergeten hoe het allemaal heet. Is er verder iets van een Grepolis Discord chat of andere chat?
Grepolis is bijna dood, 4 hoofdoceaanen vullen bijna nooit meer met spelers

Zeker opstandswerelden zijn vaak voor ww's al tegen de 300 spelers nog maar
 

DeletedUser19631

Gast
Grepolis is bijna dood, 4 hoofdoceaanen vullen bijna nooit meer met spelers

Zeker opstandswerelden zijn vaak voor ww's al tegen de 300 spelers nog maar

Ach ja, de nostalgie is gewoon leuk. Al is er wel een hele hoop veranderd zag ik toen ik even inlogde op een al bestaande wereld. Het is in ieder geval niet gebruiksvriendelijker geworden. Kan me voorstellen dat iemand die nog nooit Grepolis heeft gespeeld gelijk weer op het kruisje drukt als hij dat allemaal ziet.
 

DeletedUser26927

Gast
De uil van Minerva spreidt haar vleugels over de wereld Messina
Alliantielimiet van 30, onduidelijk nog of er een wing komt onder deze noemer.
 

DeletedUser20087

Gast
We zitten met 2 spelers in een alliantie, en ik ben begonnen op Pandosia op 10 augustus, en zal morgen 27/8 aflsuiten met 12 steden. We zoeken nog een 3de lid, die met ons wil meedoen, bedoeling is van geen mass-ally te hebben, en leden die voor elkaar staan.

Mocht iemand interesse hebben, spring dan even binnen op Pandosia, wij gaan daar dan de stekker uit trekken, kort na de start van Messina.
Bedankt voor jullie reacties, zelfs als jullie niet mee deelnemen.
 

DeletedUser26858

Gast
We zitten met 2 spelers in een alliantie, en ik ben begonnen op Pandosia op 10 augustus, en zal morgen 27/8 aflsuiten met 12 steden. We zoeken nog een 3de lid, die met ons wil meedoen, bedoeling is van geen mass-ally te hebben, en leden die voor elkaar staan.

Mocht iemand interesse hebben, spring dan even binnen op Pandosia, wij gaan daar dan de stekker uit trekken, kort na de start van Messina.
Bedankt voor jullie reacties, zelfs als jullie niet mee deelnemen.

als je thijspros ingame even een berichtje doet op pando, die heeft wel interesse had hij het over. hij zit alleen liever wel in een massa ally.
 
Bovenaan