• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Myonia

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Myonia zal op dinsdag 12 december 2017 a.s van start gaan!

Beste spelers,

Op dinsdag 12 november a.s. openen wij onze laatste spelwereld van 2017. En dat doen we in stijl en naar wens van de community, dus zonder moraal!

De instellingen:
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartDinsdag 12 december 2017In de loop van de dag
Wereldsnelheid3-
Eenhedensnelheid4Spionage wordt ook versneld
Handelssnelheid3Handelen met boerendorpen wordt ook versneld
Beginnersbescherming5 dagen-
KolonisatiesysteemNieuwOpstand
Duur stad stichten12 uur-
BoerendorpensysteemNieuwBattle Point Villages & Bandietenkampen
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis-
PremiumfunctiesInstant buy & Goudhandel-
HeldenActief-
MoraalNiet actief-
Nachtbonus23:00 - 07:00-
Alliantielimiet45-

Wereld Myonia zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Myonia.


Discussiëren over deze wereld kan in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Myonia!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team[/td]
Laat hier weten wat jullie van deze wereld vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Perfecte instellingen, alleen dat systeem ruïneert alles... Waarom kunnen ze nooit belegeringswerelden openen met zo'n instellingen? Waarom geen belegeringswereld zonder moraal? :(
 

DeletedUser23497

Gast
elke wereld krijgt betere openingstijden :O
ik kan hem wel nog niet vinden? iemand anders wel?
is al bijna een maand open en ik heb nog geen goud verdient
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 

DeletedUser25003

Gast
Luisteren volgens Innogames: overal hoor je dat er te snel nieuwe werelden openen en wat doen ze? Juist, wéér een nieuwe wereld... Start er nu is max 4 per jaar ofzo met dan ook max 4 events per jaar. In plaats van elke anderhalve a twee maanden een nieuwe wereld en elke maand een event? En straks klagen we weer dat de wereld dood is omdat iedereen die wat tegenslag had in het begin maar weer is ergens anders begint bij de volgende nieuwe wereld...
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
Ik wil een wereld met alleen maar @Dorremans erin

@Kroenuh had vanmiddag denk ik TKIN met schrijven van de juiste datum van start van deze prachtige wereld, heeft iedereen weleens zelfs ik
 

DeletedUser13371

Gast
leuk spelletje: ik wil een wereld...

smiley_emoticons_hera.gif
ik wil een wereld

-met een paar grotere eilanden met ook landsteden.
-een wereld waar je behalve grieks nog andere beschavingen/architectuur kunt kiezen (uiterlijk) zoals egyptisch, perzisch, romeins, barbaars
-met verovering maar dan zonder gunst farmen omdat die methode daardoor een vliegerfeest zonder muren is geworden.
- max 4x nieuwe wereld en 6x evenement per jaar
- moraal uit vanaf 3 dagen inactief
-belegeringstorens en strijdolifanten
-een eindspelverbetering. behalve gs ook vrije inwoners inzetten voor de bouw en meer gs en veel inwoners en max 1 mega project per ally per keer bouwen. zodat er meer en langer strijd is om het eind met meer kansen.
- mogelijkheid om een stad te verlaten waardoor het een spook word en mogelijkheid om troepen te offeren in de tempel (troependump) voor tijdelijk verhoogde gunst groei.
-app spelers met eigen server zodat we een wereld met pc/laptop spelers overhouden met tools en die alles kunnen zien en rapporten kunnen delen.
- startlocatie vergroten, oceaan kiezen ipv op een kluitje in de kern starten een groter gebied openen met meer ruimte om je eigen beschaving/ ally/ cluster/ koninkrijk te bouwen evt ipv moraal..
-soldij functie. als koning/ legatus wil ik mijn onderdanen soldij uitkeren in de vorm van dagelijkse grondstoffen leveringen een x percentage inkomsten verdelen onder mijn bevolking.
- vaandeldragers en muzikanten aan mijn legers toevoegen voor een 1% geluk/moraal bonus met max van + 10 % en omdat een leger dat gewoon heeft.
- bouwtijd halveren ipv troepen rushen.

smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 

DeletedUser12506

Gast
Klinkt allemaal goed, maar denk niet dat dit helemaal de wensen van de spelers is, namelijk de wereldsnelheid is te laag.
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
Is het een zoek verschillen actie waar je alle fouten moet zoeken tussen wereld aankondiging, discussie ervan en wereldfora ervan? Want vind weer een verschil 45 of 55 alliantielimiet.
 

DeletedUser28076

Gast
leuk spelletje: ik wil een wereld...

smiley_emoticons_hera.gif
ik wil een wereld

-met een paar grotere eilanden met ook landsteden.
-een wereld waar je behalve grieks nog andere beschavingen/architectuur kunt kiezen (uiterlijk) zoals egyptisch, perzisch, romeins, barbaars
-met verovering maar dan zonder gunst farmen omdat die methode daardoor een vliegerfeest zonder muren is geworden.
- max 4x nieuwe wereld en 6x evenement per jaar
- moraal uit vanaf 3 dagen inactief
-belegeringstorens en strijdolifanten
-een eindspelverbetering. behalve gs ook vrije inwoners inzetten voor de bouw en meer gs en veel inwoners en max 1 mega project per ally per keer bouwen. zodat er meer en langer strijd is om het eind met meer kansen.
- mogelijkheid om een stad te verlaten waardoor het een spook word en mogelijkheid om troepen te offeren in de tempel (troependump) voor tijdelijk verhoogde gunst groei.
-app spelers met eigen server zodat we een wereld met pc/laptop spelers overhouden met tools en die alles kunnen zien en rapporten kunnen delen.
- startlocatie vergroten, oceaan kiezen ipv op een kluitje in de kern starten een groter gebied openen met meer ruimte om je eigen beschaving/ ally/ cluster/ koninkrijk te bouwen evt ipv moraal..
-soldij functie. als koning/ legatus wil ik mijn onderdanen soldij uitkeren in de vorm van dagelijkse grondstoffen leveringen een x percentage inkomsten verdelen onder mijn bevolking.
- vaandeldragers en muzikanten aan mijn legers toevoegen voor een 1% geluk/moraal bonus met max van + 10 % en omdat een leger dat gewoon heeft.
- bouwtijd halveren ipv troepen rushen.

smiley_emoticons_grepo_pacman.gif

Ik kan wel een ander spel zoeken voor je die dit heeft. Maar grepolis heeft het niet en ook al moeten ze zeker dingen verbeteren, dit is gwn het spel omgooien.
Overigens als ik zo spel vind, zou ik het helemaal niet zo verkeerd spel vinden.

Wat spelers wensen is een wereld met deze instellingen maar met belegering & een NB die maar begint om 0:00 ;)

Niet iedereen is een nachtbraker :) Ook al wat ik lees op dit forum is bijna iedereen die grepolis speelt er wel een.
Wat vind je eigenlijk verkeerd aan om al om 23 uur een NB te hebben?
 

DeletedUser28062

Gast
leuke instellingen!!! en voor de volgende wereld: als dat belegering wordt, kan anti-timing dan svp uit? wordt daar echt helemaal gek van
 

DeletedUser28076

Gast
leuke instellingen!!! en voor de volgende wereld: als dat belegering wordt, kan anti-timing dan svp uit? wordt daar echt helemaal gek van

Dan word grepo gwn zo veel mogelijk aanvallen op 1 seconde sturen en dan hoef je niet echt meer tactisch te spelen. Gwn zo veel mogelijk troepen hebben. En die anti-timing regel maakt het juist uitdagender. Alleen het is soms wel lastig en het kan soms heel erg tegen werken.
 
Ik kan wel een ander spel zoeken voor je die dit heeft. Maar grepolis heeft het niet en ook al moeten ze zeker dingen verbeteren, dit is gwn het spel omgooien.
Overigens als ik zo spel vind, zou ik het helemaal niet zo verkeerd spel vinden.



Niet iedereen is een nachtbraker :) Ook al wat ik lees op dit forum is bijna iedereen die grepolis speelt er wel een.
Wat vind je eigenlijk verkeerd aan om al om 23 uur een NB te hebben?
Uit gewoonte, de actie begint maar vaak in de late avond en een vroege NB is dan niet leuk vind ik persoonlijk. 23 uur is te vroeg, maar 1 uur is dan bijvoorbeeld weer telaat snapje ;).
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser23258

Gast
Ik vind het toch goede instellingen.. Toch in vergelijking wat ik hier het afgelopen maanden heb zien voorbij komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan