• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Myonia

DeletedUser27170

Gast
we kunnen wel allemaal heel verontwaardigd doen, maar iedereen weet toch dat grepo dit steeds flikt. Ik ga niet eens meer de moeite nemen om te zeiken. Top: Inno, heeft toch ballen om iedere keer weer een aankondiging te doen, terwijl ze zelf ook weten dat niemand er blij van wordt en ze er zelfs mensen mee boos maken. Je moet toch some serious stones hebben om iedere keer helemaal niets te doen met kritiek en dan alsnog vrolijk weer een kut aankondiging te doen. Respect.
 

DeletedUser27821

Gast
we kunnen wel allemaal heel verontwaardigd doen, maar iedereen weet toch dat grepo dit steeds flikt. Ik ga niet eens meer de moeite nemen om te zeiken. Top: Inno, heeft toch ballen om iedere keer weer een aankondiging te doen, terwijl ze zelf ook weten dat niemand er blij van wordt en ze er zelfs mensen mee boos maken. Je moet toch some serious stones hebben om iedere keer helemaal niets te doen met kritiek en dan alsnog vrolijk weer een kut aankondiging te doen. Respect.

Ah er is geen moraal wat veel mensen aanspreekt, misschien trekken ze zich daar aan op?
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser27170

Gast
ik noemde ze toch ook top. probeer tegenwoordig wat meer positieve kanten te zien van alles.
 

DeletedUser28506

Gast
Nou dat het opstand gaat zijn is prima, net 2 x belegering gehad. Maar ik snap gewoon echt niet waarom er weer een wereld moet gaan starten, kijk nu naar hoe het op werelden gaat Inno. op Kos zit niet eens een oceaan als 45 of 55 vol. Daar is toch geen lol meer aan?

Lijkt mij redelijk logisch. Omdat NL46 onlangs gestopt is zijn er een aardige hoop mensen die zitten te wachten op een snelle opstand wereld. Als ik het me goed herinner was Helorus de laatste snelle opstandswereld, maar de meesten die op Actium speelden hadden natuurlijk geen tijd voor een 4/4 als ze al een 6/6 speelden. :)
 

DeletedUser5712

Gast
Ik zie graag een wereld(1 met opstand en 1 met belegering) waarin het gebruik van goud niet mogelijk is. Ik begrijp dat dit voor de spelmakers niet aantrekkelijk is, maar ik als niet goud-speler zie er iedere keer tegen op om op een nieuwe wereld te starten omdat da kans groot is om te worden opgeslokt door die ...goudspelers. En om iedereen gelijke kansen te geven, ook diegene die geen goud kunnen kopen.
 

DeletedUser27821

Gast
Geen goud = geen adviseurs. Good luck met steden managen eenmaal je 150 steden ofzo hebt.
 

DeletedUser26528

Gast
Ik zie graag een wereld(1 met opstand en 1 met belegering) waarin het gebruik van goud niet mogelijk is. Ik begrijp dat dit voor de spelmakers niet aantrekkelijk is, maar ik als niet goud-speler zie er iedere keer tegen op om op een nieuwe wereld te starten omdat da kans groot is om te worden opgeslokt door die ...goudspelers. En om iedereen gelijke kansen te geven, ook diegene die geen goud kunnen kopen.

Je zou ook gewoon een tijdje kunnen goudfarmen, dit op sparen op een aantal werelden, totdat je genoeg hebt om op een wereld te kunnen starten. Je zou ook gewoon geld kunnen opsparen, doormiddel: van krantenwijk, klussjes, heitje vor een karweitje, om daarna paysafe kaart te kopen, bij hema, kruidvat en bij aantal supermarkten, Ik weet niet hoe dit in belgie geregeld is.

Voor 12 jarigen is natuurlijk lastiger om aan geld te komen, maar met goudfarmen kom je toch al aardig ver als je het goed doet is het al goed voor ruim 1k goud tot 10k goud per wereld.

Nadeel is wel al geef je veel geld aan goud uit maar je bent niet zo actief of een goede speler met gemiddelde spel kennis dan houd het toch al snel op als je niet ook een goede alliantie hebt weten te strikken die over goede spelkwaiteiten en de geschikte comunicatie middelen beschikt.
 

DeletedUser27632

Gast
Zonde van de nb die al om 23.00 begint maar verder zo goed als we ze wss nog gaan zien.

Mooie kans om m'n laatste restjes goud op te knallen.
 
Bovenaan