• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Myonia

DeletedUser17867

Gast
Hele mooie instellingen, denk dat voor deze wereld wel heel veel mensen voor te vinden zijn.
 

DeletedUser23819

Gast
Inderdaad mooie instellingen. Na 2 jaar inderdaad for me "one more last time"......
 

DeletedUser27821

Gast
ik ga dan op deze wereld 1x 600 goud en 2x 300 goud weg geven aan 3 willekeurige spelers op Eerste kerstdag of Tweede Kerstdag via marktplaats. Grondstoffen zullen dan vergoed worden.
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

DeletedUser28076

Gast
ik ga dan op deze wereld 1x 600 goud en 2x 300 goud weg geven aan 3 willekeurige spelers op Eerste kerstdag of Tweede Kerstdag via marktplaats. Grondstoffen zullen dan vergoed worden.

Een echt kerst gevoel, delen met de mensen die het minder hebben dan jij!
 

DeletedUser13371

Gast
misschien wel een leuke wereld om een Romeinse basis te bouwen voor Legatus

smiley_emoticons_idea2.gif
 

DeletedUser28430

Gast
Zonder moraal, lijken ze toch nog een soort van te luisteren daar in Berlijn :D
Is het niet Hamburg?
Perfecte instellingen, alleen dat systeem ruïneert alles... Waarom kunnen ze nooit belegeringswerelden openen met zo'n instellingen? Waarom geen belegeringswereld zonder moraal? :(
1. opstandwerelden zijn toch je specialiteit?
2. er zijn net twee belegeringswerelden, ongeacht de afwezigheid van moraal, was opstand de logische keuze.

leuk spelletje: ik wil een wereld...

smiley_emoticons_hera.gif
ik wil een wereld

-met een paar grotere eilanden met ook landsteden.
-een wereld waar je behalve grieks nog andere beschavingen/architectuur kunt kiezen (uiterlijk) zoals egyptisch, perzisch, romeins, barbaars
-met verovering maar dan zonder gunst farmen omdat die methode daardoor een vliegerfeest zonder muren is geworden.
- max 4x nieuwe wereld en 6x evenement per jaar
- moraal uit vanaf 3 dagen inactief
-belegeringstorens en strijdolifanten
-een eindspelverbetering. behalve gs ook vrije inwoners inzetten voor de bouw en meer gs en veel inwoners en max 1 mega project per ally per keer bouwen. zodat er meer en langer strijd is om het eind met meer kansen.
- mogelijkheid om een stad te verlaten waardoor het een spook word en mogelijkheid om troepen te offeren in de tempel (troependump) voor tijdelijk verhoogde gunst groei.
-app spelers met eigen server zodat we een wereld met pc/laptop spelers overhouden met tools en die alles kunnen zien en rapporten kunnen delen.
- startlocatie vergroten, oceaan kiezen ipv op een kluitje in de kern starten een groter gebied openen met meer ruimte om je eigen beschaving/ ally/ cluster/ koninkrijk te bouwen evt ipv moraal..
-soldij functie. als koning/ legatus wil ik mijn onderdanen soldij uitkeren in de vorm van dagelijkse grondstoffen leveringen een x percentage inkomsten verdelen onder mijn bevolking.
- vaandeldragers en muzikanten aan mijn legers toevoegen voor een 1% geluk/moraal bonus met max van + 10 % en omdat een leger dat gewoon heeft.
- bouwtijd halveren ipv troepen rushen.

smiley_emoticons_grepo_pacman.gif

Ga lekker total war: rome 2 role playen, zou ik zeggen.

Wat spelers wensen is een wereld met deze instellingen maar met belegering & een NB die maar begint om 0:00 ;)
Nee dat is wat jij wilt, je vertegenwoordigt niet het hele spelersbestand en je bent niet bij alle spelers zo goed ingevoerd dat ze hun mening met je gedeeld hebben. Spreek dus niet in dit soort veralgemeningen, want je komt alleen dom over. Zie verder de volgende quote:
Geweldige wereld, mijn complimenten!
Wat spelers wensen is een wereld met deze instellingen.
Is het een zoek verschillen actie waar je alle fouten moet zoeken tussen wereld aankondiging, discussie ervan en wereldfora ervan? Want vind weer een verschil 45 of 55 alliantielimiet.
Bij al dit soort vragen is het antwoord steevast: nee het is onbewust, inno is incompetent en het kan de cm al jaren niks meer schelen.
 
Nee dat is wat jij wilt, je vertegenwoordigt niet het hele spelersbestand en je bent niet bij alle spelers zo goed ingevoerd dat ze hun mening met je gedeeld hebben. Spreek dus niet in dit soort veralgemeningen, want je komt alleen dom over. Zie verder de volgende quote:
Berichten die eindigen met een ";)" zijn niet altijd serieus bedoelt. Weet je, je moet niet altijd proberen om de slimmerik uit te hangen. Op die manier kom je zelf gewoon erg dom over.
 
Laatst bewerkt:

zebia

Winnaar Bingo 2018
ik ga dan op deze wereld 1x 600 goud en 2x 300 goud weg geven aan 3 willekeurige spelers op Eerste kerstdag of Tweede Kerstdag via marktplaats. Grondstoffen zullen dan vergoed worden.
Wil je kans maken op het goud die tijdens een van de kerstdagen geloot word tijdens een livestream?
Laat je spelersnaam achter waarmee je in Myonia zit te spelen of stuur een berichtje in die wereld naar mijn spelersnaam zebia.
 

DeletedUser28947

Gast
I
Zijn er spelers die net als ik een veel hogere game snelheid verlangen?

Dit spel heeft een hoge potentsiewaarde maar is zo traag in zijn uitvoering.

Een spelsnelheid van 45 bevoorbeeld kan de stappen herleiden naar enkele minuten in plaats van die ellelange uren, waarbij men dagen moet wachten en maar 5min speelt.
 

DeletedUser28947

Gast
Maar neen als je 5 jaar speelt dan kan je 4g verplaatsen en dat is uiterst gezond voor de brijnfunctie, word je lekker stonde van!
 
Bovenaan