• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Nysa

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
new_world_en.png


Wereld Nysa zal op donderdag 13 februari 2020 a.s van start gaan!


Beste spelers,

Op donderdag 13 februari a.s. openen wij een speciale, nieuwe wereld genaamd Nysa. Op deze wereld start je met maar liefst 3 steden!

De instellingen:
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartDonderdag 13 februari 2020In de loop van de dag
Wereldsnelheid2-
Eenhedensnelheid2Spionage wordt ook versneld
Handelssnelheid2Handelen met boerendorpen wordt ook versneld
Beginnersbescherming5 dagen-
KolonisatiesysteemNieuwOpstand
EindspelDominatieLangzame starttijd
Duur opstand24 uur-
Duur stad stichten24 uur-
BoerendorpensysteemNieuwBattle Point Villages & Bandietenkampen
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis-
PremiumfunctiesInstant buy & Goudhandel-
HeldenActief-
MoraalActief-
Nachtbonus00:00 - 08:00-
Alliantielimiet35-

Wereld Nysa zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Nysa.

Het wereldforumdeel is reeds geopend voor het vormen van allianties en hier te vinden!

Discussiëren over deze wereld kan in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Nysa!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Ga jij starten met 3 steden?
 

DeletedUser29749

Gast
Wat een fantastische instellingen weer, chapeau!
Lekker alles snelheid 2 en opstand van 24 uur???
Dit valt toch niet serieus te nemen, kom op zeg.
 
allé 7/10 laatste werelden zijn dus officieel opstand. En weer zo'n kutinstellingen. 24 uur opstand wie komt daar nu op? Good job inno!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser29749

Gast
Niet elke wereld kan perfect zijn wat jij graag speelt he @BountyHunterBlackBandit @stefanX .


Hier lopen schreeuwen over de instellingen heeft weinig zin. Gewoon geduld hebben en er komt wel iets dat jullie leuk vinden.

Ik denk dat vrijwel niemand behoefte heeft aan een wereld met een opstand van 24 uur.
Laatste werelden waren allemaal traag en/of kutinstellingen. Wat een succes was dat zeg, nog meer stoppers erbij.

Wanneer komt er eens een snelle wereld? @Kroenuh
 

DeletedUser16083

Gast
opstand is normaal 2x 12 uur, op de laatste opstand wereld na.
alleen is de omschrijving dan gewoon opstand en niet 24 uur zoals er nu staat.

word hier nu 2x 24 uur bedoeld, of in totaal 24 uur, is een beetje onduidelijk
als het 2 x24 is, dat is gewoon niet normaal,
 

DeletedUser29138

Gast
We hebben het eens nagevraagd en de instellingen staan inderdaad op 2x 24u. Dus in totaal 48u. Het lijkt ons ook ietwat raar dus gaan we het verder navragen of dit wel de bedoeling is.
 

DeletedUser29138

Gast
We hebben het eens nagevraagd en de instellingen staan inderdaad op 2x 24u. Dus in totaal 48u. Het lijkt ons ook ietwat raar dus gaan we het verder navragen of dit wel de bedoeling is.

Na verdere navraag gaat het gewoon om de gewoonlijke 2x 12u. Waarom het expliciet vermeld stond hier? Ik heb geen idee. Maar het is dus gewoon standaard opstand.
 

salerno1

Medusa
Snelheid 2 en moraal, you've got to be kidding me

Wat is jullie fetisj trouwens met die 3 steden in het begin?
Die 2 extra steden lijken meer op ongewenste kinderen dan wat anders tbh
 

DeletedUser17692

Gast
Snelheid 2 en moraal, you've got to be kidding me

Wat is jullie fetisj trouwens met die 3 steden in het begin?
Die 2 extra steden lijken meer op ongewenste kinderen dan wat anders tbh
Met 3 steden beginnen is niks aan, doe mij maar 1 stadje van 175 punten.
 

jeangenie

Harpij
frappant dat support ook niet wist/realiseerde wat de instellingen waren/zijn van die wereld. Je zou toch denken dat ze dat moeten weten. Grepolis lijkt steeds meer een gesloten bastion te worden ipv een gezelligheids spelomgeving
 

DeletedUser29138

Gast
Wij zijn gewoon vrijwilligers op het einde van de dag, wij bepalen de wereldinstellingen niet en er is ook geen reden waarom InnoGames dat aan ons zou overlaten. Maar persoonlijk denk ik niet dat het een groot probleem is, we vragen het gewoon even na indien er onduidelijkheden zijn. Iedereen was op de hoogte voor het openen van de wereld.
 
Bovenaan