• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Oropus

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Oropus zal op dinsdag 13 maart 2018 a.s van start gaan!

Beste spelers,

Op dinsdag 13 maart a.s. openen wij een nieuwe wereld gebaseerd op de instellingen waar jullie op gestemd hebben!

De instellingen:
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartDinsdag 13 maart 2018In de loop van de dag
Wereldsnelheid3-
Eenhedensnelheid3Spionage wordt ook versneld
Handelssnelheid4Handelen met boerendorpen wordt ook versneld
Beginnersbescherming5 dagen-
KolonisatiesysteemOudBelegering
Duur stad stichten12 uur-
BoerendorpensysteemNieuwBattle Point Villages & Bandietenkampen
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis-
PremiumfunctiesInstant buy & Goudhandel-
HeldenActief-
MoraalActief-
Nachtbonus00:00 - 07:00-
Alliantielimiet35-

Wereld Oropus zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Oropus.


Discussiëren over deze wereld kan in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Oropus!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Zie hier het resultaat van jullie stemmen!
 

DeletedUser26443

Gast
word er toch zo weggespeeld :p
imbros en achilles is mij best zat ;)
 

DeletedUser27373

Gast
Prachtige instellingen! NB van 7uur betekend dus hopelijk ook belegeringen van 8uur?
 

pope76

Boogschutter
leuke instellingen enigste minpuntje is goud zou mooi zijn dat er is een keer een wereld geopend wordt zonder goud zou ook leuk zijn.[ denkt Inno anders hahaha]
 

salerno1

Medusa
Zal deze maar eens uitproberen, wel jammer van die moraal. Nu hebben noobs zoals Lucifer... voordeel als ze achterop hinken
 

DeletedUser26443

Gast
Zal deze maar eens uitproberen, wel jammer van die moraal. Nu hebben noobs zoals Lucifer... voordeel als ze achterop hinken

wist je al dat je met belegering met muur 0 moet spelen? en veel vliegers moet hebben?
 

DeletedUser29172

Gast
23:00 uur nachtbonus is beter ivm werken. (de meeste zijn scholieren dus op tijd naar bed is ook raadzaam). Dus ivm werk is belegering een fout systeem (er ligt dan al zoveel os van de tegenpartij dat het onmogelijk is om nog te veroveren, en je kan geen muur meer opbouwen dus veel vliegers hebben) dus ik vind opstand veel beter. Ik ben een deff speler en dus moet je alleen maar off hebben om een stad terug te veroveren. En ik vind de snelheid van helorus super. Op de meeste werelden ben ik gestopt (mayonie nu ook) omdat de snelheid van bouwen te lang duurt en er zoveel goudspelers zitten dat het niet leuk meer is. Je ziet die wereld ook niet groeien op ervaren spelers, maar die stoppen juist.
Ik ben nu ook gestopt met nog een paar spelers om nog geld uit te geven aan dit spel. Ook om de reden dat iemand schatje enz tegen een speler had gezegd en daarvoor strafpunten heeft gekregen (dit was degene met de meeste steden en de goudspeler van onze ally droppie20)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Bougenvilla

Medusa
The perfect world is comin'
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser9523

Gast
Mooie instellingen, ik en mijn kompanen zullen hier zeker een kijkje komen nemen!
 

DeletedUser28607

Gast
Ik laat deze wereld schieten . opstand is mijn ding niet veel te saai .
 

DeletedUser29155

Gast
Prachtige instellingen! NB van 7uur betekend dus hopelijk ook belegeringen van 8uur?
jij mag niet in mijn alliantie
leuke instellingen enigste minpuntje is goud zou mooi zijn dat er is een keer een wereld geopend wordt zonder goud zou ook leuk zijn.[ denkt Inno anders hahaha]
@Kroenuh kunnen we dit soort content een keer verbieden aub, ik word zo langzamerhand echt helemaal hoteldebotel horendol van al die mensen die elke maand met dit domme punt komen.
23:00 uur nachtbonus is beter ivm werken. (de meeste zijn scholieren dus op tijd naar bed is ook raadzaam). Dus ivm werk is belegering een fout systeem (er ligt dan al zoveel os van de tegenpartij dat het onmogelijk is om nog te veroveren, en je kan geen muur meer opbouwen dus veel vliegers hebben) dus ik vind opstand veel beter. Ik ben een deff speler en dus moet je alleen maar off hebben om een stad terug te veroveren. En ik vind de snelheid van helorus super. Op de meeste werelden ben ik gestopt (mayonie nu ook) omdat de snelheid van bouwen te lang duurt en er zoveel goudspelers zitten dat het niet leuk meer is. Je ziet die wereld ook niet groeien op ervaren spelers, maar die stoppen juist.
Ik ben nu ook gestopt met nog een paar spelers om nog geld uit te geven aan dit spel. Ook om de reden dat iemand schatje enz tegen een speler had gezegd en daarvoor strafpunten heeft gekregen (dit was degene met de meeste steden en de goudspeler van onze ally droppie20)
Ik begrijp hier geen moer van, zeg dat nog eens, maar dan duidelijk aub.

Uiteraard zal Samir ook van de partij zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28279

Gast
Leuke instellingen, hier ga ik zeker aan beginnen.
smiley_emoticons_panik4.gif
@fcfanat @NGHTMRE @rohaan12 Starten jullie ook met jullie club? Kunnen jullie op een sportieve wijze revanche nemen en onze strijd verder uitvechten op een andere wereld!
smiley_emoticons_viking.gif
 
Bovenaan