• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Paros

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Paros zal op maandag 30 april 2018 a.s van start gaan!

Beste spelers,

Op maandag 30 april a.s. openen wij een nieuwe wereld genaamd Paros.

De instellingen:
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartMaandag 30 april 2018In de loop van de dag
Wereldsnelheid2,5-
Eenhedensnelheid2,5Spionage wordt ook versneld
Handelssnelheid2,5Handelen met boerendorpen wordt ook versneld
Beginnersbescherming5 dagen-
KolonisatiesysteemNieuwOpstand
Duur stad stichten12 uur-
BoerendorpensysteemNieuwBattle Point Villages & Bandietenkampen
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis-
PremiumfunctiesInstant buy & Goudhandel-
HeldenActief-
MoraalActief-
Nachtbonus23:00 - 07:00-
Alliantielimiet45-

Wereld Paros zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Paros.


Discussiëren over deze wereld kan in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Paros!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Ga jij spelen?
 

DeletedUser9523

Gast
Instellingen zijn poep
Wereld volgt ook weer veel te snel op de vorige

dan maar starten voor het goud
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 

DeletedUser29274

Gast
Ga jij spelen?

man man man wie verzint deze rete trage en pruts instellingen
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
, ik wil wel fatsoenlijk kunnen spelen, niet een level muur in de wachtrij plaatsen en 3 dagen later weer s inloggen om te kijken of ie klaar is. ik heb ook (of moet ik zeggen ook ik) nog zoiets als een real life. myonia is eigenlijk al op de grens qua snelheid, en alles werelden daarna zijn gewoon ruk instellingen. normaal begin ik dan op zo een wereld voor het goud, maar zelfs dat ga ik deze keer maar eens overslaan.

ik verwacht zo langzamerhand gewoon een actium 2.0 van innogames
 

DeletedUser27170

Gast
man man man wie verzint deze rete trage en pruts instellingen
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
, ik wil wel fatsoenlijk kunnen spelen, niet een level muur in de wachtrij plaatsen en 3 dagen later weer s inloggen om te kijken of ie klaar is. ik heb ook (of moet ik zeggen ook ik) nog zoiets als een real life. myonia is eigenlijk al op de grens qua snelheid, en alles werelden daarna zijn gewoon ruk instellingen. normaal begin ik dan op zo een wereld voor het goud, maar zelfs dat ga ik deze keer maar eens overslaan.

ik verwacht zo langzamerhand gewoon een actium 2.0 van innogames

Je kan ook voor 4 meier goud kopen en meteen 3 steden volledig uitbouwen voor de NB is afgelopen. Dat is wat ik zou doen.
 

DeletedUser29274

Gast
dan zou ik als eerste je naam even veranderen in gold lion......

dan het volgende.....stel ik voor dat je het woord cumulatief leert kennen, want voor het goud gebruik maakt het vrij weinig uit of n wereld langzaam is of snel.de goudgebruikers versnellen toch wel om nog sneller te zijn tot het steden aantal het onbetaalbaar maakt. het geeft echter de gewone speler wel iets meer kans om bij te blijven in het spel, dus krijg je n wereld met meer spelers, dus ditto meer mensen die goud uitgeven voor in iedergeval de bestuurders. en als inno dan ook nog zorgt dat de wereld wat groter is als 4 oceanen dan gaan we de goede kant weer op!

maar met reacties als deze ga je dat niet bereiken!
 

DeletedUser28983

Gast
Ik kan me inbeelden dat deze wereld oké kwaliteiten heeft voor sommige spelers, maar aangezien het weer een opstand wereld is én zo kort op de vorige lijkt het er op dat jullie gewoon $$$ willen.
Waarschijnlijk is er een grote influx van goud aankopen bij nieuwe werelden, maar als jullie dit aanhouden zal dit spel vroeg of laat er onder lijden en zullen er telkens minder en minder spelers zijn waardoor het spel sterft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser29205

Gast
Ik kan me inbeelden dat deze wereld oké kwaliteiten heeft voor sommige spelers, maar aangezien het weer een belegering wereld is én zo kort op de vorige lijkt het er op dat jullie gewoon $$$ willen.
Waarschijnlijk is er een grote influx van goud aankopen bij nieuwe werelden, maar als jullie dit aanhouden zal dit spel vroeg of laat er onder lijden en zullen er telkens minder en minder spelers zijn waardoor het spel sterft.
belgering??????
het is een opstandswereld schat
 

DeletedUser23258

Gast
Dit lijkt me wel een wereld voor Folkert, een wereld waar zijn niveau te evenaren is .
 

DeletedUser29138

Gast
Jongens dit is een discussietopic over de nieuwe wereld Paros, hou het beschaafd.
 

DeletedUser27170

Gast
dan zou ik als eerste je naam even veranderen in gold lion......

dan het volgende.....stel ik voor dat je het woord cumulatief leert kennen, want voor het goud gebruik maakt het vrij weinig uit of n wereld langzaam is of snel.de goudgebruikers versnellen toch wel om nog sneller te zijn tot het steden aantal het onbetaalbaar maakt. het geeft echter de gewone speler wel iets meer kans om bij te blijven in het spel, dus krijg je n wereld met meer spelers, dus ditto meer mensen die goud uitgeven voor in iedergeval de bestuurders. en als inno dan ook nog zorgt dat de wereld wat groter is als 4 oceanen dan gaan we de goede kant weer op!

maar met reacties als deze ga je dat niet bereiken!

Ik maakte gewoon een geintje, effe beter lezen :p. Vond het geintje zelf wel lachentoch....
 

DeletedUser29303

Gast
Op dinsdag 30 april a.s. openen wij een nieuwe wereld genaamd Paros.

30 april 2018 is nochtans een maandag...
 
Bovenaan