• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Paros

DeletedUser29205

Gast
unknown.png

Oppassen dat jij hier niet moet spelen meneer ghost
 

DeletedUser29205

Gast
wat heb jij mij veel aangevallen, lol
ben je niet in de war met een andere domme belg?
 

DeletedUser28607

Gast
Op dinsdag 30 april a.s. openen wij een nieuwe wereld genaamd Paros.

30 april 2018 is nochtans een maandag...

Hier op het forum werken ze hun fout bij . Je zou denken een ezel stoot zich geen 2 keer aan de zelfde steen .
Krijg je in-game een aankondigingen over de wereld .
Kroenuh wie is er nu het domste de ezel of de steen ??
  • Nieuwe wereld: Paros
    vandaag om 00:00
    header_r1_763x10.png

    header_r2_763x185_Technik.jpg

    Beste deja vu 2,

    Het is weer de hoogste tijd om een nieuwe wereld te veroveren! Op dinsdag 30 april a.s. zal in de loop van de dag wereld Parosgeopend worden.

    De instellingen zijn als volgt:

    Wereldsnelheid: 2,5
    Eenhedensnelheid: 2,5
    Beginnersbescherming: 5 dagen
    Overnamesysteem: Nieuw (Opstand)
    Duur stichten: 12 uur
    Moraal: Actief
    Nachtbonus: 23:00 - 07:00 uur
    Alliantielimiet: 45

    Wij hopen dat deze instellingen in de smaak vallen!
    Zou je a.u.b. je mening willen geven in dit discussietopic op ons algemeen forum?

    Vorm in de tussentijd alvast machtige allianties met je vrienden, het alliantieforum is reeds geopend!

    Alvast heel veel plezier en succes toegewenst op wereld Paros!

    Met vriendelijke groet,
    Jullie Grepolis.nl team
 

DeletedUser27409

Gast
snelheid is wel een dingetje nb heb ik geen problemen mee maar verwacht wel wat verandering.
 

DeletedUser28775

Gast
vraag me af of we niet eens een heel geschifte wereld kunnen openen, zonder nachtbonus etc...
kan je letterlijk altijd aanvallen/aangevallen worden..

Uiteindelijk, meeste zitten toch op schoolbanken/werk etc, en kunnen dus niet elke 5 sec als de app afgaat hun pc bij de hand nemen...
Hierdoor wordt het nog spannender, nog meer mogelijkheden, nog meer het ondenkbare en onverwachte..

Stel je de adrenaline voor van een MA om 3 u 's nachts...
Weet je echt wat je aan je alliantie hebt :)
 

DeletedUser29205

Gast
dan moet je op een internationale wereld gaan spelen
daar is geen nachtbonus.
 

DeletedUser22575

Gast
Waarom is er steeds zo'n laag alliantie limiet? Echt super matig dit, ik wil toch gewoon een massa kunnen starten? :(
 

DeletedUser29205

Gast
de aantallen echte spelers op een wereld lopen heel hard terug door alle goud functies die inno in heeft gebouwd
wat er nu start op een wereld is voor 2/3 goudschrapers die na een tijdje de wereld weer verlaten.
dus ze moeten de alliantie aantallen wel laag houden om zo de wereld nog wat aantrekkelijk te houden voor de spelers die wel serieus willen spelen.

met andere woorden
grepo is op zijn retour veroorzaakt door het geldwolven beleid van inno zelf
 

DeletedUser22575

Gast
de aantallen echte spelers op een wereld lopen heel hard terug door alle goud functies die inno in heeft gebouwd
wat er nu start op een wereld is voor 2/3 goudschrapers die na een tijdje de wereld weer verlaten.
dus ze moeten de alliantie aantallen wel laag houden om zo de wereld nog wat aantrekkelijk te houden voor de spelers die wel serieus willen spelen.

met andere woorden
grepo is op zijn retour veroorzaakt door het geldwolven beleid van inno zelf

Je zou bijna denken dat ze leren van hun "fouten" ... o_O
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
met andere woorden
grepo is op zijn retour veroorzaakt door het geldwolven beleid van inno zelf
Dit is nou precies waarom ik Grepolis niet meer heel actief speel, misschien dat ik of iemand anders in het player council kan voordragen aan innogames zelf dat ze ook rekening moeten houden met de gratis spelende spelers.
 

DeletedUser28394

Gast
Toevallig keek ik vandaag even of er binnenkort weer eens een nieuwe wereld opent. Misschien niet de meest ideale instellingen, maar ik ben na lange tijd denk ik weer eens van de partij. (niet dat de meesten mij kennen trouwens hoor :p)
 
Bovenaan