• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Pi

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Pi zal woensdag 22-2-2012 van start gaan!


Beste spelers,

Woensdag 22-02-2012 zal de 16de krijgerswereld van Grepolis.nl verschijnen. Omdat deze wereld volgens het Grieks alfabet 'Pi' zal heten, hebben we voor toepasselijke snelheden gekozen.


Hieronder de gedetailleerde instellingen op een rijtje:

Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
Start22 februari 2012In de loop van de dag
Snelheid3,14-
Eenhedensnelheid1,57-
Handelssnelheid1-
Beginnersbescherming3 dagen-
KolonisatiesysteemOudVeroveringssysteem
TroepenbouwtijdhalveringActief-
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athena, Hades-
MoraalActief-
Nachtbonus0:00 - 7:00Inclusief nachtweergave
Alliantielimiet31-

Wereld Pi zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra deze op de voorpagina in de lijst van de beschikbare werelden zichtbaar is. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld ..!

Discussiëren over deze nieuwe spelwereld kan hier!


We wensen jullie alvast heel veel speelplezier toe op wereld Pi!

Jullie Grepolis.nl team

Discussiëren maar!
 

DeletedUser

Gast
Leuke snelheid.

Twijfel of ik hier ga spelen, speel al op 3 werelden waarvan 1 met moraal. Even kijken hoe het op Omi loopt voordat ik hier ga starten ;)
 

DeletedUser

Gast
De 3e wereld achter elkaar met moraal!!! Is het niet zo dat elke instelling minstens om de 2 werelden een keer anders moet zijn? Balen hoor.... zat al uit te kijken naar deze wereld vanwege zijn heerlijke snelheid.
 

DeletedUser

Gast
De 3e wereld achter elkaar met moraal!!! Is het niet zo dat elke instelling minstens om de 2 werelden een keer anders moet zijn? Balen hoor.... zat al uit te kijken naar deze wereld vanwege zijn heerlijke snelheid.
Ksi is zonder moraal ;) dus dit wordt de 2e op rij.
 

DeletedUser

Gast
Ahja ik kan niet tellen. Dat betekend dat de volgende sowieso eentje zonder moraal word.. of is dat stom beredeneerd? :D
 

DeletedUser9608

Gast
Wat is er mis met hele getallen? Mij maakt het echt niet uit of de snelheid 3,14 is of 3.
Dit is alleen maar lastig te berekenen.
 

DeletedUser

Gast
Logisch, het is toch PI :p Nooit wiskunde gehad?

Maar ja, Moraal verpest het weer.
 

DeletedUser12955

Gast
Ik speel op Mu, fantastische wereld, maar laat die moraal lekker afbreken! Wat heb ik daar een hekel aan!
 

DeletedUser

Gast
Top wereld op dat moraal na :mad:
dit is echt zonde, kan dit niet alsnog veranderd worden kroenuh ?
 

DeletedUser

Gast
Kan er niet eens een stemming komen over het moraal op zich. Ik snap dat er moraalwerelden tussen moeten zitten om aan iedere klant zijn wensen te kunnen voldoen, maar als ik zo over het algemeen de reacties lees heeft 90% liever een wereld zonder. Dus zou er eigenlijk een andere verhouding moeten zijn tussen werelden met en zonder moraal imo.

@ Raquila, zo'n instelling word bepaald door Inno, hier kan het nl grepo-team niets aan veranderen. Hoogstens doorgeven wat de voorkeuren zijn van de Hollanders wanneer er een nieuwe wereld word opgezet.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wat betreft de moraal: een wereld hoort standaard met moraal te zijn, zo is een 'standaard' wereld gewoon opgebouwd. Het is spijtig dat de moraal pas later ingevoerd is geworden, anders zou dit al die tijd al 'normaal' zijn geweest en was iedereen eraan gewend.

Ikzelf ben ook geen fan van de moraal, echter heb ik wel geaccepteerd dat dit eigenlijk standaard zo hoort. Uiteindelijk wen je eraan en weet je niet beter. Zeker de nieuwe(re) spelers zullen hier niet veel van merken laat staan over klagen.

Om toch de wat 'oudere' spelers tegemoet te komen, PROBEREN we steeds na 2 werelden met moraal, 1 zonder moraal te openen. Maar uiteindelijk dienen we langzaam gewend te raken aan het complete plaatje wat bij de spelwerelden van Grepolis hoort, net zoals bijvoorbeeld de troepenbouwtijd halvering.
 

DeletedUser

Gast
Dus als ik het goed begrijp krijgen we over een tijd alleen nog maar moraalwerelden? Daar gaan ze een hoop Grepo-aanhangers mee kwijtraken vrees ik... :(

In mijn woordenboek komt moraal in ieder geval niet voor hihi! :D

Kan er niet eens een stemming komen over het moraal op zich. Ik snap dat er moraalwerelden tussen moeten zitten om aan iedere klant zijn wensen te kunnen voldoen, maar als ik zo over het algemeen de reacties lees heeft 90% liever een wereld zonder. Dus zou er eigenlijk een andere verhouding moeten zijn tussen werelden met en zonder moraal imo.

Een stemming met een erg opvallend eindresultaat doorgestuurd naar Innogames zal ook niets uithalen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11313

Gast
De eerste wereld waar ik denk ik niet start :)
Geen zin in nog een moraal wereld...
 

DeletedUser

Gast
eigenlijk zou in elk land een protest actie tegen moraal opgezet moeten worden zodat innogames ziet dat de spelers er egt geen fan van zijn er van balen dat het moraal op 2/3 werelden egt te veel is
 

DeletedUser

Gast
Please stop die moraal ik haat dat.
En liefst de volgende wereld met betere instellingen.
moraal weg en kolosysteem nieuw!
 

Araluen

Manticore
idd, vreemde getallen, die alliantielimiet ook: 31?

tja, pi is dan ook een bijzondere letter (getal)

Dus als ik het goed begrijp krijgen we over een tijd alleen nog maar moraalwerelden? Daar gaan ze een hoop Grepo-aanhangers mee kwijtraken vrees ik... :(

In mijn woordenboek komt moraal in ieder geval niet voor hihi! :D



Een stemming met een erg opvallend eindresultaat doorgestuurd naar Innogames zal ook niets uithalen?

er zijn gewoon weinig werelden zonder moraal, wen er maar aan.
 
Bovenaan