• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Pi

DeletedUser

Gast
Als je op rang 1 staat kun je moeilijk het opnemen tegen grotere spelers hè...
En daarbij zou het wel wat veel moeite zijn om een hele speler uit te moorden voor 1 dorpje (of enkele) ;)

Ik zeg niet dat je grotere spelers uit moet moorden maar spelers van het zelfde kaliber, je moet wel lezen wat ik schrijf en geen woorden in mijn mond leggen die ik niet gezegt heb

kijk als jij begint op pi en je eiland zit vol beginners moet je snel zorgen voor een goed aanvals leger zodat je gelijk je eilandbewoners kan farmen, moraal heb je geen last van want ze zijn even groot ongeveer.

als jij je 2e stad hebt dan heb je dus een haven en kan je in jouw omgving spelers zoeken van jouw kaliber en aanvallen,
moraal heb je geen last van.

enz enz enz
 

DeletedUser

Gast
Mooie instellingen, helaas wel moraal, hoewel dat wel een uitdaging is. Twijfelgevalletje!
 

DeletedUser

Gast
Helaas moraal

Grepolis doet toch altijd meerdere werelden achter elkaar openen?
Komt er vlak na pi nog een?
Tenzij moraal veranderd word zowel op pi als op de heldenwereld
Denk dat er dan meer mensen tevreden zullen zijn.
 

DeletedUser

Gast
Tot nu toe is er altijd minimaal een maand tussen twee werelden geweest, denk dat je niet op een kortere tussenperiode moet rekenen, toch? Die heldenwereld uitgesloten dan...
 

DeletedUser

Gast
Moraal is jammer, en ik denk dat de pakhuizen wel wat groter mogen, op snelheid 2,5 vind ik ze al aan de krappe kant :p

en waarom dan geen anti-timing regel van 31,4 seconden ^^

31, dat gaan wel kleine ally's worden. Zeker aan het begin is een lid of 40 wel handig, maar het voegt wel weer een nieuw element aan het spel toe.
 

DeletedUser12982

Gast
Ach ja...
Moraal...ik speel ook op Nu maar daar heb ik er niet echt last van!

Dus hier ga ik er ook niet om janken!

(nog 2 dagen...heb er zin in!!!!!)
 

DeletedUser

Gast
Hallo kan iemand mij uitleggen waarvoor die Moraal staat , heb vorig jaar eens op Beta gespeeld , nu op Nu ben daar nog vollop bezig ..
Maar Pi ; Moraal ? en de snelheid is echt super ! kdenk dat veel mensen niet naar die Moraal zullen kijken maar graag die snelheid zien , en dat oude kolonisatie systeem word voor my ook weer wat wennen , maar het is nu eenmaal zo .

+ denk wel dat de alliantie-limieten zullen verandert worden 31 leden is wat weinig , maar ze zorgen wel voor de nodige actie in het spel , 2 eilanden tesamen zijn al 1 alliantie ? word een mooi spel volgens mij .
 

DeletedUser

Gast
Ze willen geen exacte starttijd geven, dus het start ergens op die dag ;)

Het start-tijdstip is dus onbekend, je moet morgen gewoon om de 30 min proberen wanneer je online bent
 
Bovenaan