• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld Rhamnus

DeletedUser25006

Gast
new_world_en.png
Wereld Rhamnus zap op donderdag 30 april 2020 a.s van start gaan!

Beste spelers,

Op donderdag 30 april a.s. openen wij een nieuwe wereld genaamd Rhamnus! Een belegeringswereld met een fijne snelheid!

De instellingen:
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartDonderdag 30 april 2020In de loop van de dag
Wereldsnelheid3-
Eenhedensnelheid3Spionage wordt ook versneld
Handelssnelheid3Handelen met boerendorpen wordt ook versneld
Beginnersbescherming6 dagen-
KolonisatiesysteemOudBelegering
Duur belegering10 uur-
Duur stichten10 uur-
EindspelDominatie-
BoerendorpensysteemNieuwBattle Point Villages & Bandietenkampen
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis-
PremiumfunctiesInstant buy & Goudhandel-
HeldenActief-
MoraalJa-
Nachtbonus00:00 - 07:00-
Alliantielimiet40-

Wereld Rhamnus zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Rhamnus.

Een wereldforumdeel zal begin volgende week worden geopend.

Discussiëren over deze wereld kan in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Rhamnus!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
In dit topic kan gediscussieerd worden over de nieuwe wereld Rhamnus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24930

Gast
Weer een nieuwe wereld.
Innogames voelt de nattigheid al en probeert de laatste restjes inkomend geld van het nog aantal "beperkt" grepolis speler uit hun te halen.
 

DeletedUser27170

Gast
ben benieuwd of er moraal is, veroveringstijd is tenminste niet die idiote 12 uur.
 

DeletedUser29138

Gast
Weer een nieuwe wereld.
Innogames voelt de nattigheid al en probeert de laatste restjes inkomend geld van het nog aantal "beperkt" grepolis speler uit hun te halen.

Pandosia stond niet op het schema en is speciaal voor de mensen met lockdown verveling geopend. Dergelijke opmerking is dus niet van toepassing en/of nodig.
 

DeletedUser29138

Gast
ben benieuwd of er moraal is, veroveringstijd is tenminste niet die idiote 12 uur.

Geen idee of ik dit uberhaupt mag zeggen maar ik doe het toch. We hadden vanuit het supportteam om twee supersnelle werelden gevraagd. Helaas werd dat van boven uit niet toegelaten dus wouden we als pleister op de wonde moraal uitzetten maar blijkbaar is dat ook niet zo makkelijk als je zou hopen.
 

DeletedUser27170

Gast
Ik denk tbh dat dit wel aardige instellingen zijn. Ik heb zelf 1,5 jaar niet gespeeld tot ik startte op Oly, dus ik heb niet meegekregen of er recent vergelijkbare werelden zijn gestart. In ieder geval is die 10 uur overname tijd al een stuk beter en geen moraal zou natuurlijk top zijn. Ik ga hier in ieder geval wel starten.
 

DeletedUser27456

Gast
Komt er ooit nog een 8u belegeringswereld, of is dat not done?
 

DeletedUser26281

Gast
Kijk allemaal goed en wel dit geleuter verheven forummoderator
Feit is dat 10 uur belegering wel oke is als je niet elke 2 weken een unlimited vlieger event door onze strot ramt en dat gezeur van "we mogen niet van bovenuit de hiërarchie" is afgezaagd
 

Armand0

Manticore
Weer een nieuwe wereld.
Innogames voelt de nattigheid al en probeert de laatste restjes inkomend geld van het nog aantal "beperkt" grepolis speler uit hun te halen.

Eerlijk gezegd riepen we dit jaren geleden al...toen ze met de app, instabuy etc. kwamen. Veel werelden spammen met een lage bezetting, maar met instabuy, goudhandel en een overload aan OP events en gare gouddeals zijn blijkbaar toch een meer robuust verdienmodel dan je zou denken.

Tot mijn spijt overigens. Maar volgens mij houden ze dit prima nog een paar jaar vol.

Ik denk tbh dat dit wel aardige instellingen zijn. Ik heb zelf 1,5 jaar niet gespeeld tot ik startte op Oly, dus ik heb niet meegekregen of er recent vergelijkbare werelden zijn gestart. In ieder geval is die 10 uur overname tijd al een stuk beter en geen moraal zou natuurlijk top zijn. Ik ga hier in ieder geval wel starten.
Ach, moraal is afgelopen jaar praktisch gekilled. Zodra een speler meer dan 10 steden o.i.d. heeft bestaat het nauwelijks meer...daar valt echt niet meer over te klagen. Ik vond het oude moraal overigens leuker hoor, kon je niet alleen laaghangend fruit pikken (of deed het pijn). Was ook een prima middel om de vogelspammers dwars te zitten... ... ...
 

DeletedUser26645

Gast
Als er nog een fatsoenlijke ally is die mij wil hebben, benader me even :). Dat alleen starten ben ik wel beetje klaar mee
 

DeletedUser23206

Gast
Wat is er gebeurd met overname tijd met 8 uur?
Vond dat destijds een prima tijd, 12 uur is echt verschrikkelijk
 

DeletedUser28607

Gast
Wat een leuke instelling deze wereld:eek::eek:

Tijd om nog eens van onder mijne padstoel uit te komen.
 

DeletedUser20688

Gast
Misschien lukt het je hier wel om krijger nummer 1 te worden en te blijven?
 
Bovenaan