• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Rhethymnos

DeletedUser22921

Gast
en ik ben al een goeie maand aan het wachten op een nieuwe wereld met oud systeem..
Komt die bijna?
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Een nieuwe wereld zal geen maand meer op zich laten wachten, komt goed. Exacte datum en instellingen zijn echter nog niet bekend, helaas.
 

DeletedUser23782

Gast
Off-topic:
Een nieuwe wereld zal geen maand meer op zich laten wachten, komt goed. Exacte datum en instellingen zijn echter nog niet bekend, helaas.
Je bent de Grepoheld van vandaag! ofja gisteren. Mocht echt wel weer een nieuwe wereld.
Als het ook nog eens een wereld is waar verovering is dan ben je de Grepolegende!

On-topic:
Ik ben op deze wereld gestopt door dat event werd er helemaal gek van... Meteen na de beginnersbescherming had ik al 3 mantinukes...
 

DeletedUser25974

Gast
Een nieuwe wereld zal geen maand meer op zich laten wachten, komt goed. Exacte datum en instellingen zijn echter nog niet bekend, helaas.
Als het overnamesysteem Opstand (het oude systeem) er in toegepast wordt, ben ik er weer bij!
 

DeletedUser18356

Gast
Als het overnamesysteem Opstand (het oude systeem) er in toegepast wordt, ben ik er weer bij!

Zijn 2 verschillende dingen, ff nadenken wat je nou wilt
smiley_emoticons_irre.gif
 
Bovenaan