• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Wereld Rizinia

DeletedUser20048

Gast
Krijgen we nog extra uitleg voor het eindspel zodat we een tactiek kunnen bepalen en/of voorbereidingen kunnen treffen?
 

DeletedUser20467

Gast
iedereen wil dat, maar waarom openen ze een wereld met dominatie als de regels niet eens helder zijn??
 

DeletedUser29138

Gast
Dat is allemaal al gegeven in de devblog en ook al hier in het forum door @The Exalted One

De beknopte uitleg heb ik inderdaad vermeld, ik zal even navragen hoe het zit met een wikipagina.
Ook onthouden dat dit nog steeds de eerste 'officiële' wereld is met het dominatie eindspel. Dit is nog steeds enorm nieuw en er kunnen zeker nog dingen veranderen.
 
In de devblog staat juist geen zak, alleen heel erg algemene richtlijnen, en voorbeelden over hoe het "misschien zou gaan werken". Tijd dat er eens wat duidelijkheid is
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser29138

Gast
De wiki pagina komt er maar het is eerst wachten op een Engelse versie. Ik kan dus geen datum beloven.
 
Dit plaats ik in de topic waar met een hoop bombarie Rizinia aangekondigd werd als wereld met Dominatie als eindspel.
Wat na vragen over een uitspraak in een blog van de lead CM gewijzigd werd in wereld zonder eindspel.

Zie onderstreepte zin : Blijkbaar krijgen we pas later een "nieuwe" wereld met dominatie, Inno op zijn smalst.

dominationbeta_zpsfl1ke0gm.jpg
 

DeletedUser29138

Gast
"Geen zorgen, wij openen op korte termijn ook hier een nieuwe wereld met dominatie als eindspel."

Het gedeelte waar gezegd wordt dat Rizinia geen dominatie meer is ontbreekt mij toch? ;)
 

DeletedUser29205

Gast
"Geen zorgen, wij openen op korte termijn ook hier een nieuwe wereld met dominatie als eindspel."

Het gedeelte waar gezegd wordt dat Rizinia geen dominatie meer is ontbreekt mij toch? ;)

Ik had het ook niet anders verwacht want er is alweer een nieuw event in aantocht
(zucht)
 
Bovenaan