• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Wereld Rizinia

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Rizinia zal op dinsdag 12 juni 2018 a.s van start gaan!

Beste spelers,

Op dinsdag 12 juni a.s. openen wij een nieuwe wereld genaamd Rizinia.

Let op:
Voor alsnog zal deze wereld starten zonder actief eindspel (dus geen wereldwonderen). Het plan is om op deze wereld het nieuwe dominatie eindspel te introduceren, echter volgt dat pas in een later stadium. Meer informatie volgt te zijner tijd.

De instellingen:
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartDinsdag 12 juni 2018In de loop van de dag
Wereldsnelheid4-
Eenhedensnelheid4Spionage wordt ook versneld
Handelssnelheid4Handelen met boerendorpen wordt ook versneld
Beginnersbescherming5 dagen-
KolonisatiesysteemNieuwOpstand
Duur stad stichten8 uur-
BoerendorpensysteemNieuwBattle Point Villages & Bandietenkampen
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis-
PremiumfunctiesInstant buy & Goudhandel-
HeldenActief-
MoraalActief-
Nachtbonus00:00 - 07:00-
Alliantielimiet35-

Wereld Rizinia zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Rizinia.


Discussiëren over deze wereld kan in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Rizinia!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Ben jij benieuwd naar dominatie?
 

DeletedUser26986

Gast
Iemand een link naar wat dominatie precies inhoud? Kan het niet meteen vinden.

Lijkt me in ieder geval zeer interessant eindspel zeker op een opstandwereld. Een flinke MA en hele ally’s worden daar weggeveegd.
 

DeletedUser29138

Gast
Info en updates over dominatie kan je op de innogames devblog terugvinden. Dit is het meest recente artikel over dominatie.

Voor zij die geen volledig artikel willen lezen of niet zo goed zijn in Engels een korte samenvatting:

Om de wereld te winnen bij dominatie moet de winnende alliantie x aantal % van het totale aantal steden op de wereld bezitten. Dit begint op een bepaald percentage dat afhangt van wereldsnelheid en naarmate de wereld ouder wordt zal dit percentage ook verkleinen. Wereldwonderen zijn er nog steeds maar zijn enkel nuttig voor de bonussen die ze geven en hebben geen invloed op wie de wereld wint.

Verbeter mij indien ik foute dingen zeg.

Ik ben in ieder geval van de partij op deze wereld, kijk er naar uit!
 

DeletedUser29353

Gast
Saai dat het opstand is, zou vele malen beter zijn geweest als je mensen liet stemmen voor de eerste wereld met het nieuwe eindspel.
 

DeletedUser22163

Gast
wow, dit zijn wel top instellingen. lekker snel, een perfect alliantie limiet, korte nachtbonus en dan het nieuwe eindspel. :)
 

Dorremans

Mentor
Prima instellingen, wel 2x opstand achter elkaar, maar ach je kan niet alles hebben. Ben ook blij met het lage alliantielimiet, anders zou dat nieuwe eindspel echt een hel worden.
 

DeletedUser29138

Gast
Prima instellingen, wel 2x opstand achter elkaar, maar ach je kan niet alles hebben. Ben ook blij met het lage alliantielimiet, anders zou dat nieuwe eindspel echt een hel worden.

Als ik me niet vergis hangt het percentage van het aantal steden dat de winnende alliantie moet bezitten ook af van de alliantielimiet, Of ik heb toch tenminste iets gelezen over dat ze er rekening mee zouden houden.

Update: In de blog staat de invloed van de alliantielimiet op het percentage onder 'Verder te onderzoeken zaken'
 

svenboy9

Winnaar Adventskalender 2020
Het duurde slechts 4 jaar, maar toch eindelijk wat nieuws! Ik ben benieuwd
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser28080

Gast
Kan dat ook betekenen dat de winnende alliantie tig GP behaald en laten we zeggen zo'n 70% steden verliest, en alsnog kan winnen door die 70% terug te gaan stichten + nieuwe steden? In dat geval is het eerder een eindspel voor, wederom eigenlijk, de verdedigers (zeker met opstand iig)
 

DeletedUser29138

Gast
Kan dat ook betekenen dat de winnende alliantie tig GP behaald en laten we zeggen zo'n 70% steden verliest, en alsnog kan winnen door die 70% terug te gaan stichten + nieuwe steden? In dat geval is het eerder een eindspel voor, wederom eigenlijk, de verdedigers (zeker met opstand iig)

Neen want als je sticht betekend dat dat er een stad bijkomt, dus dan haal je het totaal aantal steden omhoog en moet je weer meer steden hebben om aan het percentage te geraken.

(Staat ook vermeld in de devblog)
 

DeletedUser28080

Gast
Ah juist,
ik ben enkel van je samenvatting uitgegaan.. geen zin om heel boekwerk te lezen lol
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
staat er ook vermeld dat je het aantal percentage van iedere alliantie te zien kan krijgen in de ranglijst met hoe ver iedereen is voor die 70% dominatie?
 

DeletedUser26986

Gast
Stichten/dumpen naar de top is volgensmij geen optie als ik het hieronder geschreven (komt van dat devblog ding) goed interpeteer. Ben wel benieuwd hoe dat in zijn werk gaat als alleen boerendorp-eilanden meetellen voor je “dominantie-factor”.

Citaat:
Only cities on valid big islands and inside the valid area are counted towards the Domination value.

  • Small islands are invalid for Domination.
Valid islands will be marked and easily recognizable on the map.

This does not completely forbid foundations, but it limits the amount of space available for foundations. Therefore preventing Alliances from winning the world just by founding cities, but at the same time allowing players to found cities for other potential reasons (strategical, personal, etc).
 

DeletedUser29205

Gast
Wat ik wel altijd goed lees is dat vrijwel niemand je moet, vroeger niet, nu niet, nooit niet (en degenen die je wel mogen vinden het een prestatie dat ze met je om kunnen gaan)
Nu je de waarheid hoort begin je over dat niemand mij moet. We hadden het over jou en niet over mij.
We zullen het maar niet hebben over de anti-luizen club hoeveel mensen daar al niet lid van zijn.
Die eens met je hebben gespeeld maar dat nooit weer willen!
Dat mensen mij niet moeten is niet mijn probleem en daar zit ik totaal niet mee
 

DeletedUser29138

Gast
Gelieve dit topic over Rizinia te houden. Discussies over elkaar kunnen jullie in privé-berichten houden.
 
Bovenaan