• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Wereld Rizinia

DeletedUser29422

Gast
Deze wereld duurt gewoon nog een hele tijd inderdaad...Tegen er een alliantie 40% van de steden heeft of een lager percentage tegen dan, zijn we makkelijk een jaar verder. Uiteindelijk is het ook leuk te gaan zien hoe de rest van de wereld de alliantie op kop voor de dominantie gaan tegen houden.
 
Waar kan ik een totaal plaatje van de eilanden vinden waarop dominatie geldt?
Op dit moment kan je het alleen zien aan een vaandel wat op het eiland geplaatst is. Geen vaandel, telt het eiland en dus de steden erop niet mee.
Wachten is dat op de overzichtskaart de eilanden ook gemerkt zijn met een ster zodat je in je omgeving kunt zien welke eilanden tellen.
 

jeangenie

Harpij
dank voor je antwoord. Ik vind dat innogames daar meteen voor had moeten zorgen. Het is geen zoekplaatje toch? transparantie ipv zoeken
vandaar mijn vraag
 

DeletedUser29205

Gast
zal denk ik ook nog wel komen
let wel dit is 1 van de eerste echte werelden waar dominantie wordt gespeeld
dus het systeem bevat ook nog kinderziektes
 

Gollum Returns

Manticore
dank voor je antwoord. Ik vind dat innogames daar meteen voor had moeten zorgen. Het is geen zoekplaatje toch? transparantie ipv zoeken
vandaar mijn vraag

Alsof jij na 6 jaar spelen het spelletje al volledig onder de knie hebt. JC, hou op zeg. Ik heb volgens mij nooit een blad voor de mond genomen om wie dan ook te bekritiseren in de 8,5 jaar dat ik speel. Maar ik snap ook heel goed dat als je een compleet nieuw spelonderdeel introduceert dat je dan de kleine dingetjes wel eens over het hoofd kan zien. Dingetjes die het spel leuker maken maar verder niet zorgen dat het spel niet gespeeld kan worden. Daarvoor heb je ook een heel goed feedback of nieuwe ideeën forum zonder dat je meteen zo negatief moet zijn.

En ja, ik heb in het verleden regelmatig support, CM en andere mods wel eens onder vuur genomen. En ik zal altijd sceptisch blijven, maar bij een nieuw spelonderdeel zou je jezelf ook eens een wat constructievere houding kunnen aanmeten zonder meteen mensen aan te vallen.
 

DeletedUser29205

Gast
Alsof jij na 6 jaar spelen het spelletje al volledig onder de knie hebt. JC, hou op zeg. Ik heb volgens mij nooit een blad voor de mond genomen om wie dan ook te bekritiseren in de 8,5 jaar dat ik speel. Maar ik snap ook heel goed dat als je een compleet nieuw spelonderdeel introduceert dat je dan de kleine dingetjes wel eens over het hoofd kan zien. Dingetjes die het spel leuker maken maar verder niet zorgen dat het spel niet gespeeld kan worden. Daarvoor heb je ook een heel goed feedback of nieuwe ideeën forum zonder dat je meteen zo negatief moet zijn.

En ja, ik heb in het verleden regelmatig support, CM en andere mods wel eens onder vuur genomen. En ik zal altijd sceptisch blijven, maar bij een nieuw spelonderdeel zou je jezelf ook eens een wat constructievere houding kunnen aanmeten zonder meteen mensen aan te vallen.
hahahahaha
alsof jij dat doet Gollum, laat me niet lachen
jij hebt immers altijd het ware evangelie en voor de rest niemand
Wat dit betreft pas je precies bij dat uitschot van een voetballerke0072
die zich tegenwoordig @NARCOS OF THEBES noemt
 

DeletedUser29138

Gast
Kunnen we het on-topic houden, feedback geven over Rizinia en niet elkaar afblaffen.
 
Bovenaan