• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Wereld Sestos

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wereld Sestos zal op donderdag 19 juli 2018 a.s van start gaan!

Beste spelers,

Op donderdag 19 juli a.s. openen wij een nieuwe wereld genaamd Sestos. Deze wereld zal vooralsnog starten met de wereldwonderen als eindspel.

De instellingen:
Omschrijving:Wereldinstelling:Informatie:
StartDonderdag 19 juli 2018In de loop van de dag
Wereldsnelheid2-
Eenhedensnelheid2,5Spionage wordt ook versneld
Handelssnelheid3/TD]
[TD="no_border"]Handelen met boerendorpen wordt ook versneld
Beginnersbescherming7 dagen-
KolonisatiesysteemOudBelegering
Duur stad stichten12 uur-
BoerendorpensysteemNieuwBattle Point Villages & Bandietenkampen
Anti-timing regel10 seconden-
GodenZeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis-
PremiumfunctiesInstant buy & Goudhandel-
HeldenActief-
MoraalActief-
Nachtbonus23:00 - 07:00-
Alliantielimiet50-

[/TD] [TD="no_border"]
[/td]
[TD="no_border"]

Wereld Sestos zal in de loop van de dag geopend worden. Het exacte tijdstip blijft geheim, zodat iedereen een eerlijke start krijgt. Je kan op deze wereld spelen zodra wij de officiële start aangekondigd hebben. Belast de support a.u.b. niet met vragen over de start van wereld Sestos.


Discussiëren over deze wereld kan in dit discussietopic.

We wensen jullie alvast heel veel plezier toe op wereld Sestos!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team[/td]
Ga jij spelen?
 

DeletedUser9170

Gast
Het valt mij op dat deze wereld oud systeem is, wat super is voor de spelers die graag belegering spelen. Dat zeggende is het nogal teleurstellend dat het ALWEER een trage wereld is.

Wat ik nog meer betreur is het feit dat sinds het eindspel dominatie is uitgekomen (dit op nl in de wereld rizinia - Opstand systeem) in meerdere taalversies er hier nog geen dominatie wereld is voor het oude systeem.

Beide bovenstaande punten lijken me dan ook erg betreurenswaardig. Je zou denken dat men rekening houdt met de belegering spelers die ook graag Dominatie zouden willen uitproberen in plaats van steeds weggeschoven te worden in een donkere uithoek.
 

DeletedUser22163

Gast
Dominatie zit nog in de ontwikkelingsfase en wij, nl versie, zijn eigelijk het eerste land waar ze hem testen. Als ik het goed heb word deze ook in 2 andere landen getest. (Ik weet niet meer welke). Als het testen goed verloopt veronderstel ik dat het in de toekomst vast ook op andere werelden tevoorschijn komen.
 

DeletedUser26986

Gast
Waarom wordt dominatie niet getest op een belegeringswereld in Nederland dan?
 
Dominatie zit nog in de ontwikkelingsfase en wij, nl versie, zijn eigelijk het eerste land waar ze hem testen. Als ik het goed heb word deze ook in 2 andere landen getest. (Ik weet niet meer welke). Als het testen goed verloopt veronderstel ik dat het in de toekomst vast ook op andere werelden tevoorschijn komen.
Ontwikkelingsfase, maar als je hun blog leest weten ze nog niet eens wat ze allemaal concreet gaan doen? Het is allemaal "dit zouden we kunnen doen als voorbeeld" "dit is een voorbeeldpercentage" bla bla bla, hoe moet je je gaan voorbereiden als je geen zak weet?? Dan kun je het toch net niet deftig testen??...

En weer een trage wereld, lange nb, groot alliantielimiet, nogmaals geen belegeringswereld zonder moraal en niet eens dominantie, wat zelfs beter past bij belegering dan bij opstand.

Het is om te lachen precies, ze doen altijd exact het omgekeerde van hetgene dat de community vraagt. Dit is echt te belachelijk aan het worden... Ze zijn net zo gierig, maar openen dan shitty werelden dat geen spelers lokt, wat er ook voor zorgt dat ze minder inkomsten hebben. Ik vraag me toch echt af hoe je zo achterlijk kunt zijn x)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser26399

Gast
En ik wilde net zeggen dat ik de wereld nog zo slecht niet vond
Belegering is prima, snelheid maakt mij niet zoveel uit en kijk eens naar de ouder werelden en die hun snelheden.
 

DeletedUser29205

Gast
en gelijk wordt de wereld al weer vernield met een event wat er aan komt
de doos van pandora komt terug.
 

DeletedUser25741

Gast
veel te lage snelheid, wel mooi dat het belegering is eindelijk weer een keer, maar door de lage snelheid, moraal, en de ww's trekt het me niet om hier te gaan spelen :/

zou wel graag een belegeringswereld zien met wat hogere snelheid, eventueel geen moraal en het zou leuk zijn als ze het eindspel dominatie er een keer aan toe voegen! is ook wel leuk om het op een belegeringswereld te testen dan op opstand :/
 

DeletedUser22705

Gast
veel te lage snelheid, wel mooi dat het belegering is eindelijk weer een keer, maar door de lage snelheid, moraal, en de ww's trekt het me niet om hier te gaan spelen :/

zou wel graag een belegeringswereld zien met wat hogere snelheid, eventueel geen moraal en het zou leuk zijn als ze het eindspel dominatie er een keer aan toe voegen! is ook wel leuk om het op een belegeringswereld te testen dan op opstand :/
ik denk dat iedereen dit wil
smiley_emoticons_panik4.gif
 

DeletedUser29205

Gast
even nadenken
waarom zou inno dit nu doen?

dan kunnen ze de starterspakketten sneller slijten (die hebben ze ook al weer geupt)
mensen kopen meer gs en zijn sneller geneigd troepen en gebouwen af te kopen.
 
Bovenaan