• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community Wereld Sparta

DeletedUser23468

Gast
ik wil graag wat goud verdienen op deze wereld. je kan me altijd contacteren op deze wereld

50 goud= 5k gs
200 goud= 22.5k gs
500 goud= 60k gs

500 goud= 50 gp + 10k gs
1250 goud= 150 gp + 25k gs


onderhandelingen mogelijk
 

DeletedUser24111

Gast
ik wil graag wat goud verdienen op deze wereld. je kan me altijd contacteren op deze wereld

50 goud= 5k gs
200 goud= 22.5k gs
500 goud= 60k gs

500 goud= 50 gp + 10k gs
1250 goud= 150 gp + 25k gs


onderhandelingen mogelijk

Ga weg jij
 

DeletedUser22575

Gast
Gaat Bartecus hier ook floppen??? :O
cnfy7elqh8dotnsdp.gif
 

DeletedUser

Gast
Nee ik speel geen Grepolis meer tot er een niet "pay to win" goud wereld komt, ofwel waarschijnlijk nooit meer.
 

DeletedUser26043

Gast
zul je zien werelden worden steeds trager totdat je wel instant buy moet gebruiken anders loop je na een maand nog met 50K punten rond.
weer een stap dichter bij die (voor inno) perfecte wereld
 

DeletedUser22289

Gast
Op Valentijnsdag had je vorig jaar een apart evenement die 1 dag duurde. Het was redelijk simpel dus ik hoop dat het dit jaar weer is!
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Met Valentijn krijgen we weer bezoek van een oude bekende, ja. Echter zit er ook weer een ander event aan te komen.
 

DeletedUser22575

Gast
Aha, vandaar dat er nu een nieuwe wereld komt! Kunnen ze ff goud graaien! Is dat event niet hetzelfde als die vorige?
 

DeletedUser22289

Gast
Leuk ze hebben eens voor groen gekozen ipv het klassieke rood of blauw.
 

DeletedUser26239

Gast
Ik heb er nu al zin in! instellingen zijn goed te doen denk ik, jammer dat het op een woensdag is dat wel ;)
 

DeletedUser20232

Gast
Dit is wel heel erg passend nu...
[video=youtube;-qR0Uke2XNI]https://www.youtube.com/watch?v=-qR0Uke2XNI[/video]
 

DeletedUser26265

Gast
Nu ithaka dicht is word het niet weer eens tijd voor een 'veterane' wereld maar dan met maar 5sec anti-timing?
 
Bovenaan