• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld zonder aanvallen in nb

Ik zou graag een wereld zien waarin in nb geen enkele aanval kan aankomen. Voor de rest alles hetzelfde als 'normaal'.
Desnoods van een nieuwe wereld twee versies maken.
Kunnen mensen kiezen of ze met nachtaanvallen willen spelen of zonder.
Lijkt mij een goede keuzemogelijkheid.

het is juist de charme van het spel dat het 24/7 is.
hoewel het inderdaad wel wat nachtrust kan kosten.

Vraag dan gelijk, Ik wil dat mensen mij alleen kunnen aanvallen als ik ze toestemming geef. Ik zie het helemaal voor me. Dan krijg je zon melding. Speler X wilt u aanvallen. heeft u nu tijd hiervoor of niet. Dan kan je ze gewoon afwijzen. Das echt een leuk concept.

Vraag dan gelijk, Ik wil dat mensen mij alleen kunnen aanvallen als ik ze toestemming geef. Ik zie het helemaal voor me. Dan krijg je zon melding. Speler X wilt u aanvallen. heeft u nu tijd hiervoor of niet. Dan kan je ze gewoon afwijzen. Das echt een leuk concept.
lmao gwn full off gaan en elke aanval afwijzen dat klinkt goed...

berserkir die je gek maken? Gewoon clustertjes bouwen in verschillende oc`s, zit je altijd goed.
kom op zeg ik heb nog zelden zo'n stelletje amateurs gezien als berirkers. maar goed het gaat niet over hen het gaat over een principe. als je wil zou er een keuze mogelijkheid kunnen zijn. met en zonder nachtaanvallen

Het haalt teveel van het spel weg. Zou eerder een voorstander zijn van streng beleid tegen tta's in de nb en voor de rest laten zoals het is. En dan zou het leuk zijn als in de community iedereen de regel hanteert dat je een alarm test en als die aanwezig is je spelers lekker met rust laat. Daarmee is 90% van het probleem opgelost.

Ik zou de keus willen hebben, dat is wat ik al eerder schreef. Doe twee nieuwe werelden een met en een zonder de mogelijkheid tot nachtaanvallen. Mijn idee is dat dat voor veel spelers een probleem oplost. Dan krijg je dus meer gelijkheid en volgens mij ook meer gelijkwaardige strijd.

Heb je op beide 300 spelers. We hebben onderhand al 2 systemen 3 eindspelen verschillende snelheden, moraal ETC. Denk niet dat het nut heeft om zoveel instellingen in te voeren dat we straks met 10 op een server zitten die dan wel perfect is kwa instellingen voor deze spelers.

dat ben ik met je eens, maar ik denk dat het wijs is dat innogames dat onderzoekt.. en inderdaad al die snelheden.. idioot maar goed er zal een reden voor zijn .

Tis niet dat ik het gevoel niet snap, want men sommige belegering werelden zouden echt beter worden als spelers zouden stoppen met tta's om 3.00 omdat ze "een stad verloren zijn aan die eikel". Of nee wacht ik check elk halfuur bij voorkeur tussen 2.30 en 6.00, zijn geen tta's hoor. Maar dan is het beter als leiders van allianties afspraken maken met elkaar hierover en spelers/allianties die het niet negeren gezamenlijk aanpakken in plaats van een nieuwe wereld openen. Gewoon aanpakken ipv wegrennen.

ok, dat is een punt, maar dan vraag je iets wat moet worden afgesproken, en wat ik voorstel is geef speler de keuze of in de wereld met nachtaanvallen of rust in de nacht in nb.
Een van de redenen is dat er ook spelers zijn die om wat voor reden dan ook niet in de nacht kunnen spelen. Om het naar deze huidige tijd te trekken. Stel je bent een fanatiek speler en je beroep is in de zorg. Nu moet je ivm corona veel nachtdiensten doen.. en toch wil je blijven spelen voor de afleiding en niet in vm gaan. Dan zou zo'n wereld zonder nachtaanvallen toch heerlijk zijn.