• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld zonder goud

Een wereld zonder goud uitbrengen?

• JA

Stemmen: 28 70,0%
  • NEE

Stemmen: 12 30,0%

• Totaal aantal stemmers
    40
Geachte makers en spelers van Grepolis,

Mijn naam is Michiel en ik speel al vanaf de beginjaren Grepolis.
Naar mijn mening zijn er minder spelers die nu actief zijn dan in de beginjaren van het spel.
Volgens mij is de grootste oorzaak hiervan het spelen van goud.
Ik begrijp zeker en vast dat dit inkomsten zijn voor Innogames en dat jullie zonder niet kunnen, maar dit mag en kan niet gaan ten koste van spelers die het spel willen spelen zonder er geld aan uit te geven. Ik geef zelf toe dat ik eenmaal 20 euro heb besteed aan het spel. Het geeft zeker een goed gevoel om met goud te spelen dat alles sneller kan, maar voor mij is het na die 20 euro dan ook gestopt.

Mijn voorstel is om eenmaal een wereld uit te brengen zonder enige vorm van goud. Niet verhandelen, versnellen van eenheden of gebouwen ...
Ik ben ervan overtuigd wanneer deze wereld zal worden uitgebracht en jullie alle spelers gaan informeren die ooit grepolis hebben gespeeld, dit een enorm succes gaat worden.
Iedereen gelijk starten, zonder enige vorm van voordelen. Ik spreek hier niet enkel voor mezelf, vele spelers willen dit graag.

Dus alstublieft Grepolis, 1 wereld uitbrengen zonder goud.
Ik hoop dat we hierover op een beleefde manier kunnen discussieren.

Michiel

Geachte makers en spelers van Grepolis,

Mijn naam is Michiel en ik speel al vanaf de beginjaren Grepolis.
Naar mijn mening zijn er minder spelers die nu actief zijn dan in de beginjaren van het spel.
Volgens mij is de grootste oorzaak hiervan het spelen van goud.