• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld zonder goud

Een wereld zonder goud uitbrengen?

• JA

Stemmen: 28 70,0%
  • NEE

Stemmen: 12 30,0%

• Totaal aantal stemmers
    40
Het zijn alleen spelers die altijd laag op de ranglijsten staan die klagen over goudgebruik..
Ik sta hoger op de ranglijst dan jij doet, dus de andere spelers vinden het ook niet leuk. Je kan kei actief spelen, om de 10 min de boerendorpen de hele dag lag leeghalen, maar dan zijn er overal om je heen goud spelers, en daar kun je niet tegen op.

Laatst bewerkt:
@Zeus12 met alle respect. leer gewoon met die goudhandel omgaan. Als je elke 10 minuten gs kan opeisen kan je ook ff de markt checken. Doe dat op de juiste wereld en je hebt zo weer 50k op een wereld (1e 8 weken). Dan heb je echt zat goud om wat mee te kunnen. Als je met dat goud en de alle opeiste gs nog in de problemen komt moet je je gaan afvragen wat je fout doet in het spel.

Ik sta hoger op de ranglijst dan jij doet, dus de andere spelers vinden het ook niet leuk. Je kan kei actief spelen, om de 10 min de boerendorpen de hele dag lag leeghalen, maar dan zijn er overal om je heen goud spelers, en daar kun je niet tegen op.
Welke wereld hebben we het dan over Zeus? Ik zie je nergens staan op de werelden waar ik actief speel.

Mss moet er ook geen speciale wereld zonder goud gemaakt worden maar kan je 1 wereld opsplitsen, er worden toch maar een Oceaan of 4 gebruikt, waarom dan niet degene die met goud willen spelen de Noordelijke oceanen laten gebruiken en degene die zonder goud willen, de Zuidelijke. Lijkt mij plaats genoeg voor iedereen, en het blijft winstgevend voor Inno