• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld zonder goud

brevan244

Slingeraar
Hallo,

Het is gewoon eens voor een inlichting.
Zal er ooit eens een wereld gemaakt worden zonder dat je goud kan gebruiken?

Mvg

Brian024

Slingeraar
Dat grepolis meer spelers kan aantrekken en die met plezier dit spel kunnen spelen. Persoonlijk denk ik dat ze het beste werelden kunnen combineren met goud en geen goud. Zodat je ook meer spelers kan werven en grepolis meer aantrekkelijk maakt voor andere spelers. Wij als spelers bepalen of innogames groter en rijker word door wel aankopen te doen of niet. Daarbij zouden ze ook een keer schappelijk kunnen zijn naar ons uit ( de speler ) om te kunnen zorgen dat ze een paar werelden maar uitvinden waarbij geen goud toegepast word.

Ik kom na 6 a 7 jaar terug en mijn eerste wereld was Iota maar dat ging er toen echt anders aan toe zoals nu.

Persoonlijk ga ik nergens vanuit of dit haalbaar is, maar als je oude spelers terug wilt halen en of meer spelers voor grepolis wilt werven is dit wel een idee en vanuit daar kunnen spelers altijd kijken of ze overgaan naar goud werelden.

Nee, want wat zou dat opleveren voor InnoGames?

zelway

Hopliet
of gewoon als speler alleen goud gebruiken voor de adviseurs (dat is maar max 1000 goud ner 2 weken )en niet mee doen aan goudhandel en bizarre goud aankopen
maar ja dat willen we niet toch

Bovenaan