• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gameplay Werelden met meer competitie

Beste Innogames en spelers,

Ik kan hier een heel lang bericht gaan typen, maar daar zit echt niemand op te wachten. Dus, Innogames:

Zorg er nou eens voor dat werelden een competitie blijven door bijvoorbeeld een wereld te openen met een allylimiet van 20. Hiermee realiseer je - tenminste daar ga ik van uit - een competitie van minimaal 4 allianties die met elkaar concurreren. Op het moment kent elke wereld 2 allianties die kans maken op de winst en in het geval van Lalysos waren dat TTP en DT. Nu DT gevallen is, is het spel gewoon over en speelt iedereen puur om de wereld uit te zitten. (Zie afbeelding onderaan).

Op het moment worden er veel werelden aangemaakt met een allylimiet van 35 of 60, maar Innogames moet inzien dat dat verleden tijd is met het huidige aanbod aan spelers.

Dat Innogames geld wil zien snappen we allemaal wel, dat zou iedereen geweldig vinden natuurlijk. Maar op dit moment doet Innogames alles voor het geld en niet meer voor haar spelers. Gewoon erg jammer dat ze ondanks alle kritiek en voorstellen niet luisteren.

Bedankt voor het lezen en laat vooral je mening achter.
Bougenvilla

Edit: Graag blik ik ook terug naar dit topic uit 2018:

Laatst bewerkt:
maar een alli limiet van 20 zou idd wel stuk leuker zijn zodat je meerdere alli's hebt en mensen moeten minder snel resetten als je kijkt naar lalysos

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Forumleiding
We mogen nog zo flexibel zijn, hogerop moet ook mee willen werken... We houden het in ons achterhoofd voor een volgende wereld. Ik kan geen beloftes maken.