• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

werelden vervolg

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19709

Gast
ik zou gewoon willen dat alleen de werelden waar er niet actief word gespeeld en waar niet veel mensen online zijn worden gesloten. ik wil dat elke wereld waar gewoon nog actief word gespeeld open blijft om door te kunnen spelen en dat die niet gesloten word.

als voorbeeld RHO hier zijn nu de ww begonnen maar als dat voorbij is sluit die wereld en kan ik niet verder spelen en dat wil ik juist wel want ik vind die wereld helemaal te gek maar als die sluit dan wilik niet nog een keer opnieuw beginnen want dan is het weer saai dat is in het begin altijd en dus het ik net wat punten en steden en dan is het leuker maar als dat dan toch stopt heb ik ook geen zin om weer bij het saaie begin te beginnen.

DUS WERELDEN ALS DIT MOETEN OPENBLIJVEN EN DAN OVER EEN HALF JAAR WEER WW'S.

open laten!!

MVG, Rik
 

DeletedUser13380

Gast
En hoe vaak moet het nog gezegd worden... Na de WW sluit een wereld NIET.
 

DeletedUser16455

Gast
leugens, na de ww's sluit de wereld voor registratie en sluit de wereld dus praktisch al, als spelers alleen maar kunnen stoppen en niet meer kunnen joinen neemt het aantal net zo lang af tot de wereld sluit, (300 actieve spelers).

nogmaals dit is een oneerlijke zaak
 

DeletedUser19709

Gast
oke maar op die topic heb ik al vaker gereageerd maar daar geven jullie mij geen antwoord
 

DeletedUser19709

Gast
ik dacht ook altijd dat de wereld beëdigt met een aftellende klok maar oke dan weet ik dat ik dan gewoon door kan spelen op RHO
 

DeletedUser

Gast
En hoe vaak moet het nog gezegd worden... Na de WW sluit een wereld NIET.

Hij bedoelt misschien dat je niet meer kan registreren op een wereld waar de WW`s al zijn begonnen... En anders. Idd, de wereld gaat nog niet meteen dicht als de WW`s zijn afgelopen. Lees eens aandachtig het forum door zou ik zeggen.

Gamma is de eerste wereld die dichtgaat na ruim 2 jaar speeltijd.... Daarna zal wss Delta volgen, waarna de strijd dan tussen Zeta of Theta zal gaan.

Rho zal je echt nog meer dan een jaar door kunnen spelen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan