• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Werelden

DeletedUser21441

Gast
Hey,

aangezien ik ben gestopt op rhethymnos wil ik deze ook uit mijn lijst van werelden (na het inloggen)hebben. deze wereld blijft er ook bijstaan. ik heb dus eerst op 'Nieuwe spelwereld selecteren' geklikt en toen op achilles in de hoop dat de knop van rhethymnos weggaat maar nu is er nog een probleem, Achilles staat er ook bij (als ik op achilles klik krijg ik het scherm van 'Kies een richting'. Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen?

foto probleem

mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19428

Gast
Als je account verwijdering aanvraagt en de email hebt bevestigd (en niet meer heb ingelogd op die wereld na het bevestigen van de mail) dan duurt het een week en dan ben je definitief van een wereld af en zal die ook niet meer in beeld komen bij de inlogpagina
 

DeletedUser9104

Gast
Dat is dus niet meer zo. Ik heb echt al meer dan een week niet ingelogd op Sparta. Echter staat deze nog wel in mijn lijst.
 

DeletedUser10470

Gast
Dat is dus niet meer zo. Ik heb echt al meer dan een week niet ingelogd op Sparta. Echter staat deze nog wel in mijn lijst.

Heb je wel verwijdering voor die wereld aangevraagd? Bij mij verdwijnen de werelden gewoon na 1 week, nadat de verwijdering bevestigd is.
 

DeletedUser9104

Gast
Volgens mij niet, maar eerder was dat niet nodig om ze te laten verdwijnen uit de lijst op de startpagina.
 

DeletedUser10470

Gast
Volgens mij niet, maar eerder was dat niet nodig om ze te laten verdwijnen uit de lijst op de startpagina.

Zolang je account bestaat zal deze in de lijst komen te staan. Je wordt weliswaar automatisch verwijderd na X dagen als je op 175 punten staat, maar daarna niet meer. Je zult dus je account moeten verwijderen om de wereld uit de lijst te krijgen.
 

DeletedUser21441

Gast
ik heb niet eens een stad in die werelden maar ik moet nog richting kiezen, echter staan deze werelden nog steeds in mijn lijst. ook werkt de verwijderingsfunctie niet bij rhethymnos. mijn account zou verwijderd moeten zijn op 26/2 en op 27/2 kreeg ik een melding van een aanval op rhethymnos. toen ben ik naar rhethymnos gegaan maar daar stond 'je account wordt op 26/2 om 9:00 verwijderd terwijl het al 27/2 was.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik zou zelfs graag mijn oude account helemaal verwijderen, alle werelden zijn gewist, maar mijn e-mail is niet meer beschikbaar voor mijn huidige account
 
Bovenaan