• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Werelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
komen er nog meer werelden ?
ik speel nu Espilon en heb het spel aardig onder controle met 200.000 punten.

en heb wel zin in een nieuwe wereld nieuwe kansen namelijk.
 

DeletedUser

Gast
AW: Werelden

er komt vanzelf weer een nieuwe wereld, kwestie van aankondigingen in de gaten houden
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Werelden

theta staat al bij het supportsysteem (al een paar weken) dus waarschijnlijk zal een nieuwe wereld komen met 2.0 erbij. ik denk dat dat eind feb begin maart komt.
er staan nu in de beta een paar wereldwonderen op lvl 7 of hoger. dus de heldenwereld kan bijna beginnen. waarschijnlijk zal hij daarna komen. de heldewereld zal wel weer veel bugs meebrengen
 

DeletedUser

Gast
AW: Werelden

DE heldenwereld komt nog lang niet op onze server, de wereld moet namelijk 9 maanden bestaan. en op de oude werelden zullen mensen geconfronteert worden met een hele nieuwe speelstijl. Die heldenwereld zal nog wel grondig getest worden :)
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Werelden

jah ik bedoelde die op de beta.
maar een wereld hoeft geen 9 maanden te bestaan. hij gaat na 9 maanden zoiezo open maar als er 4 ww van 1 ally staan gaat hij ook open
 

DeletedUser

Gast
AW: Werelden

jah ik bedoelde die op de beta.
maar een wereld hoeft geen 9 maanden te bestaan. hij gaat na 9 maanden zoiezo open maar als er 4 ww van 1 ally staan gaat hij ook open

Nee, dit is alleen op de betaserver. Op onze servers zal de wereld minimaal 9 maadnen moeten betsaan voordat de bouw van wereldwonderen kan beginnen. Als ik jou was zou ik mijn Guide even lezen ;)
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Werelden

ow bedoelde je voordat je ww kan bouwen. ja dat klopt. ik dacht iets anders:)
 

DeletedUser2769

Gast
AW: Werelden

Wacht tot de aankondiging van een nieuwe wereld. Tot die tijd valt er nog niks te zeggen over de release van een nieuwe wereld ;)

~Locked.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan