• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldoorlog 3

DeletedUser

Gast
Hallo allemaal,

Het begon allemaal in het oosten, Met Assad Remie en al-Qaida en 9/11 met Amerika.
Iran die Nucleair bommen maakt en isreal die jaren Palestina aanvalt en martelt. En sinds kort Viel Rusland Oekraiene aan. En toen hadden wij ook Charlie hebdo. En Libië die werdt ook al aangevallen. Dan hebben wij ook egypte die burgeroorlog paar keertjes had. Nederland en Venezuele hadden ook problemen en de schepen staan op zee. Dan hebben wij Amerika die met zijn troepen in Europa zitten bij de grens van rusland. En we hebben ook probleem met grens controles in Europa. Turkije heeft oorlog met PKK en IS. Maar sinds Parijs is aangevallen heeft half Europa en Amerika oorlog met IS.

Wat denken jullie ervan?
Zou er een wereldoorlog 3 begonnen zijn of is die al begonnen of komt er geen oorlog?

p.s.: Sorry voor spellingfouten ik heb dyselectie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12972

Gast
Zoals iemand een hele tijd geleden al eens heeft gezegd (ik weet helaas niet meer wie). Wereldoorlog 3 is al een tijdje bezig, alleen op meerdere plekken in de wereld tegelijkertijd in plaats van op 1 front zoals je had in WO I en WO II.
 

DeletedUser

Gast
Ja in oosten was het al langer bezig maar europa wordt sinds kort erbij betrokken en sinds gister heeft Nederland ook oorlog verklaard. Nederland heeft officieel een oorlog.
 

DeletedUser22289

Gast
Ik heb het ook al meerdere malen gezegd binnen mijn familie en vrienden, sinds IS en Oekraïne, begint het steeds meer op een nieuwe wereldoorlog te lijken. Eigenlijk kan je het beter vergelijken met de Kruistochten in de middeleeuwen, De Radicale Moslims proberen juist hetzelfde als wij Europeanen in die tijd wouden.

Volgens mij is Wo III begonnen.
 

DeletedUser18363

Gast
Topkek, tuurlijk niet.

Geen enkel land wil een wereldoorlog starten nu.
 

DeletedUser22289

Gast
Topkek, tuurlijk niet.

Geen enkel land wil een wereldoorlog starten nu.

Willen is het probleem, volgens mij willen niet veel landen oorlog dat is nou eenmaal niet leuk, maar je kan het nu niet eenmaal door de vingers zien.
 

DeletedUser

Gast
Nou het begon wel officieel toen niemand in politiek luisterde naar de burgers.
wereldoorlog 1 en 2 begon ook zo. Nu wordt 1 voor 1 heel europa mee betrokken. Nederland sinds kort. -_-
 

DeletedUser18363

Gast
We gaan nu waarschijnlijk eindeloos lullen in VN raden en Euro-toppen. Er zal hoogstens eens een zooi blauwhelmen gestuurd worden.
Dit wordt gewoon weer een VN-missie.
 

DeletedUser22289

Gast
Dat hoop je, Vorige VN missies hadden niets te maken met gebeurtenissen binnen de Europese unie ?
 

DeletedUser18363

Gast
Nou het begon wel officieel toen niemand in politiek luisterde naar de burgers.
wereldoorlog 1 en 2 begon ook zo. Nu wordt 1 voor 1 heel europa mee betrokken. Nederland sinds kort. -_-

WO I begon met de aanslag op Frans Ferdinand in Sarajevo, dus foutief.
WO II begon met de inname van Polen en door het slappe beleid van West-Europese regeringen, dus wederom foutief.
 

DeletedUser

Gast
We gaan nu waarschijnlijk eindeloos lullen in VN raden en Euro-toppen. Er zal hoogstens eens een zooi blauwhelmen gestuurd worden.
Dit wordt gewoon weer een VN-missie.

Dit is wat het probleem is met volk. Altijd wat verzinnen, terwijl we gewoon naar de waarheid moeten kijken wat er kan gebeuren zoals Parijs. We geloven te veel in politiek.
 

DeletedUser18363

Gast
Tja, zo werkt de democratie nou eenmaal Serhat.
Wij vertrouwen ''professionele'' politici de macht toe.
 

DeletedUser

Gast
Tja, zo werkt de democratie nou eenmaal Serhat.
Wij vertrouwen ''professionele'' politici de macht toe.

Welke professionele? Nederland zou de een aantal beperkte vluchtelingen nemen en dat is niet gebeurt. Nu zitten er overvol. Nederland luistert te veel naar Duitsland waardoor wij alles op moeten vangen. Komt er steun voor ons voordat wij worden aangevallen? Of nadat wij worden aangevallen? Wereldoorlog 1 en 2. Koning en koningin die vluchten het land uit als er oorlog was. Hoe zit het nu?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Volgens mij praat je te veel en te verwarrend, waardoor de boodschap die je wilt uiten er niet echt uitkomt, Serhat.
Ik kan lezen wat je schrijft, maar volgens mij niet verstaan wat je bedoelt.

Ik heb vaag de indruk dat je eigenlijk wilt zeggen dat de politiekers het slecht doen, en ze meer naar het volk moeten luisteren. Maar wat je nu juist bedoeld, geen idee x)
 

DeletedUser18363

Gast
Welke professionele? Nederland zou de een aantal beperkte vluchtelingen nemen en dat is niet gebeurt. Nu zitten er overvol. Nederland luistert te veel naar Duitsland waardoor wij alles op moeten vangen. Komt er steun voor ons voordat wij worden aangevallen? Of nadat wij worden aangevallen? Wereldoorlog 1 en 2. Koning en koningin die vluchten het land uit als er oorlog was. Hoe zit het nu?

Dat is ook waarom ik professionele tussen haakjes (of hoe je '' ook noemt) deed. De Nederlandse politiek is inderdaad erg zwak en geeft te makkelijk toe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22289

Gast
WO I begon met de aanslag op Frans Ferdinand in Sarajevo, dus foutief.
WO II begon met de inname van Polen en door het slappe beleid van West-Europese regeringen, dus wederom foutief.

MAg ik je op WoII ook verbeteren ? :p Wel, Duitsland was op dat moment niet zeer sterk, had tekort aan geld etc, Een van de enige uitwegen waren wel oorlog zodat er terug geld in de la geschoven kon worden, zoals de bezittingen van vele joden, dat bracht geld op.
 

DeletedUser

Gast
MAg ik je op WoII ook verbeteren ? :p Wel, Duitsland was op dat moment niet zeer sterk, had tekort aan geld etc, Een van de enige uitwegen waren wel oorlog zodat er terug geld in de la geschoven kon worden, zoals de bezittingen van vele joden, dat bracht geld op.
Duitsland was in 1939 héél sterk, ze waren al lang bezig met herbouwen onder Hitler.
 

DeletedUser22289

Gast
Heropbouwen wilt nog niet zeggen dat ze optimaal waren, maar Hitler stak veel geld in zijn leger .
 

DeletedUser

Gast
Heropbouwen wilt nog niet zeggen dat ze optimaal waren, maar Hitler stak veel geld in zijn leger .

Duitsland was in 1939 militair en economisch zéér sterk, zoals al gezegd. Hij stak ook geld in wegen en kinderbijslag, natuurlijk deed hij dit zodat het leger sneller kon verplaatsen en mensen mee kinderen gingen krijgen, maar toch. Duitsland was sterk en ze konden gemakkelijk gewonnen zijn als Hitler de Soviet Unie met rust gelaten had.
 
Bovenaan