• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldsettings

Wat denken jullie

• Snel genoeg

Stemmen: 13 38,2%
  • Niet snel genoeg

Stemmen: 21 61,8%

• Totaal aantal stemmers
    34
Ik vind het wel heel jammer dat deze wereld duidelijk offensief gaat gespeeld worden met die 8u opstand, geen moraal, korte NB en grotere ally's en dat de snelheid dan op 3 en 2 ligt...

zou liever Wereldsnelheid 3 en troepensnelheid 4 hebben.

Wat denken jullie?

Laatst bewerkt:
Ben ik het geheel mee eens, alles duid op een offensieve wereld. Ik snap daarom ook het eindspel wereldwonderen bij deze wereld niet zo goed, Dominatie had beter bij een offensieve wereld gepast denk ik... De snelheid van deze wereld is inderdaad erg traag en ik ben van mening dat deze omhoog zou moeten wilt het offensieve character van deze wereld echt tot zijn recht komen. Want laten we even heel eerlijk zijn, als je opstandjes 8 uur duren en je kolo is net zo traag als een oudere dame in de supermarkt. Dan gaat de hele offensief vlieger niet op

Hier sluit ik mij bij aan. De wereldsnelheid had sneller gemogen, maar kan ik mee leven. Op zo een offensieve wereld had ik soals Saint Satan zegt wel een hogere eenhedensnelheid verwacht. Mijn stem is dan ook naar niet snel genoeg gegaan.

Hoop dat hier nog iets aan te veranderen is :)

Als je Innogames mag geloven wel, Wereldwonderen is een en al def gerichte kliek.

Voor Sam, Nog nooit gezien dat spelers niet helemaal blij zijn met een wereld? Ik wacht al een paar maandjes op een knappe wereld om te beginnen nadat Inno de vorige de nek omdraaide ;) Ikzelf ben geen fan van dit soort trage bob de bouwerwereldjes. Gewoon lekker knallen met een snelheid 4 zit je ook niet meer 5 eeuwen te wachten tot je VS eens hun weg kunnen vinden naar het dorp naast je

Ik hoop dat je zelf in ziet hoe mis je zit. Er is in grepolis geen enkel systeem, spel of weet ik veel waar defensief zijn niet z'n voordelen heeft. Belegering zodat je je kolo's lekker ken afdeffen, opstand zodat mensen op je muur lopen en geen opstand creëren.
Dominatie is geen offensief gelul, is gewoon wie het snelst groeit.

Dat is nou net het punt. Defensief heeft eigenlijk altijd het voordeel, dit willen ze hier compenseren met een kortere opstand. Erg leuk! Alleen draait de eenhedensnelheid van 2 dat weer een beetje de nek om... Dat eindspel boeit me niet zoveel.

Als je de snelheid omhoog gooit, betekend het niet dat jouw troepen opeens sneller lopen dan de andere troepen.. Er is geen stimulans voor offensieve spelers of het nou snelheid 1 of snelheid 11 is. GP zit vol met defnerds en defnerds winnen vrijwel altijd. Het enige wat je dan doet is de alertheid veranderen. Maar tegenwoordig heeft iedereen een app dus dat is ook onmogelijk.
Kortom, onzin en nog meer onzin

Ik vind het wel heel jammer dat deze wereld duidelijk offensief gaat gespeeld worden met die 8u opstand, geen moraal, korte NB en grotere ally's en dat de snelheid dan op 3 en 2 ligt...

zou liever Wereldsnelheid 3 en troepensnelheid 4 hebben.

Wat denken jullie?
Idd graag de snelheid omhoog , en anders wachten we nog paar maanden ...

Haha wat kraam jij een onzin uit Sam. Hogere eenheden snelheid zorgt dat je je troepen veel sneller opnieuw de deur uit kan doen als je niks raakt. Ook moet de reactie tijd van de alliantie veel hoger liggen in verband met plotselinge incomings. "Er is geen stimulans voor offensieve spelers of het nou snelheid 1 of snelheid 11 is." Het heeft wel degelijk een impact op de speelwijze op een wereld en kan zeker een voordeel zijn voor de aanvallende speler.

Snelheid 3 is toch wel aardig snel.... normaal gesproken zijn de snelste werelden rond 4 / 4.5

Alleen speciale jubileum wereld was 6, maar dat is maar eens in de paar jaar volgens mij

Haha wat kraam jij een onzin uit Sam. Hogere eenheden snelheid zorgt dat je je troepen veel sneller opnieuw de deur uit kan doen als je niks raakt. Ook moet de reactie tijd van de alliantie veel hoger liggen in verband met plotselinge incomings. "Er is geen stimulans voor offensieve spelers of het nou snelheid 1 of snelheid 11 is." Het heeft wel degelijk een impact op de speelwijze op een wereld en kan zeker een voordeel zijn voor de aanvallende speler.
Sorry hoor maar wie ben jij überhaupt als ik vragen mag? Want weet niet wat je allemaal roept over eenheden opnieuw de deur uit kan doen, maar als je eenheden goed de deur uit doet, kan je de volgende keer eerst bouwen voordat je je eenheden de deur uit moet doen..

Dat is nou net het punt. Defensief heeft eigenlijk altijd het voordeel, dit willen ze hier compenseren met een kortere opstand. Erg leuk! Alleen draait de eenhedensnelheid van 2 dat weer een beetje de nek om... Dat eindspel boeit me niet zoveel.
Lijkt me weer een wereld voor het voordeel van het goud, wie het event straks goed gebruikt. Is nadelig tegen de gemiddelde spelers zonder goud. Die het moeten hebben van het aanmaken van soldaten in de kazerne.
Rip dus deze wereld,

Lijkt me weer een wereld voor het voordeel van het goud, wie het event straks goed gebruikt. Is nadelig tegen de gemiddelde spelers zonder goud. Die het moeten hebben van het aanmaken van soldaten in de kazerne.
Rip dus deze wereld,
Wat is dit voor een argument? Goudspelers hebben altijd voordelen met een event, ongeacht de wereldinstellingen. Daarnaast kan je de goudspelers niets kwalijk nemen, zonder deze mensen bestond dit spel niet meer.

(Even voor de goede orde, ik speel zelf ook zonder goud.)

Ben ik het geheel mee eens, alles duid op een offensieve wereld. Ik snap daarom ook het eindspel wereldwonderen bij deze wereld niet zo goed, Dominatie had beter bij een offensieve wereld gepast denk ik... De snelheid van deze wereld is inderdaad erg traag en ik ben van mening dat deze omhoog zou moeten wilt het offensieve character van deze wereld echt tot zijn recht komen. Want laten we even heel eerlijk zijn, als je opstandjes 8 uur duren en je kolo is net zo traag als een oudere dame in de supermarkt. Dan gaat de hele offensief vlieger niet op
Als je een wereld zoekt met een offensief karakter, ga dan geen opstand spelen. Zo makkelijk kan het zijn natuurlijk, gewoon eentje aanklikken met het systeem 'belegering'. Succes alvast!