• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

wereldwonder bouwplaats in bezit

DeletedUser7094

Gast
Weet er iemand wat de voorwaarde is om een bouwplaats voor een wereldwonder in bezit te krijgen?
wereldwonder tijdperk is aangevinkt en alle steden in handen van de alliantie ook.

maar hoe krijg je nou weer die bouwplaats in bezit????
 

DeletedUser

Gast
AW: wereldwonder bouwplaats in bezit

Nou het er in alpha ook een in bezit met mijn alliantie De Magic Soul Demons, weet dus hoe het werkt, je moet van elke grondstof soort 200.000 gs sturen naar de soort die je kiest, als je dat gedaan hebt dan heb je hem in je bezit, je moet dan nog wel nog meer gs sturen als je hem naar het volgende level wilt brenge.
 

DeletedUser7094

Gast
AW: wereldwonder bouwplaats in bezit

en heb je ook al de beschikbare stichtings plaatsen op het eiland in bezit?
 

DeletedUser

Gast
AW: wereldwonder bouwplaats in bezit

Alles heb ik in bezit, je moet alle vinkjes hebben, dan kan je beginnen
 

DeletedUser7094

Gast
AW: wereldwonder bouwplaats in bezit

ik heb een eiland met daarop 5 steden die allemaal van mij zijn en voor de rest zit er niks.
kan ik nu die wereldwonder gaan starten voor mijn ally of moet ik eerst de rest van het eiland vol stichten met dorpen?
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wereldwonder bouwplaats in bezit

Aansluitende vraag, bij ons op het eiland zit een permanent geschorste speler. Die gaat daar dus niet meer weg en daar kunnen we dus ook geen stad stichten. Hoe dit op te lossen?
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: wereldwonder bouwplaats in bezit

niet, de speler word grijs, je grondstoffen verdwijnen en de bouw stopt
 

rbm007

Hopliet
Re: AW: wereldwonder bouwplaats in bezit

ik heb een eiland met daarop 5 steden die allemaal van mij zijn en voor de rest zit er niks.
kan ik nu die wereldwonder gaan starten voor mijn ally of moet ik eerst de rest van het eiland vol stichten met dorpen?

Alleen een leider kan een wereldwonder starten. Daarvoor hoeven niet perse alle stichtplekken bezet te zijn, hoewel dat wel sterk wordt aanbevolen.
 
Bovenaan