• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Werkelijk uitgebrachte ideeën

DeletedUser20232

Gast
Ik vroeg me eigenlijk af, waarom wij eigenlijk niet weten welke ideeën werkelijk zijn uitgebracht met eventuele aanpassingen van Innogames. Eens ze goedgekeurd worden ze doorgegeven aan Innogames maar daarna hoor je daar niets meer van. Tenzij je iedere update volledig gaat controleren of je idee er wel bijzit.

Wat is het nut nog van ideeën doorgeven als wij niet eens weten of ze effectief in het spel worden gezet al dan niet met enkele aanpassingen?
 

DeletedUser

Gast
hmm ja.... Deze is eens een echte nuttige vraag. Ik weet het zelf niet dus ik ben benieuwd naar wat er gezegd gaat woorden.
 

DeletedUser

Gast
Dan moet je het spel spelen als je wilt weten of je idee door komt. Eens in de zoveel tijd wordt er een peiling op elke server en wereld gehouden (van alle landen) met meestal 3/4 ideeën heb zelf 1 keer een idee uit nederland voorbij zien komen die ik niet eens op het forum had gezien maar ja. De beste wordt dan denk ik doorgezet.
 

DeletedUser

Gast
dus om een lang verhaal kort te maken

minder spammen hier op het forum en die tijd of spenderen op Grepolis zelf, of een leven zoeken


groetjes
 

DeletedUser22651

Gast
Laatste voorbeeld van dat het wel eens gebeurd is het verwerken van inventarisitems in de simulator
 
Bovenaan