• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Wie is de Mol? #10

DeletedUser21204

Gast
Waar had je in godsnaam de vraag wat mijn favo-getal is vandaan, ik heb de indruk dat ik veel info misloop. Ik zit niet in de skype, dus als iemand alles daar kan doorsturen.

Uit je 1e bericht kreeg ik de indruk dat je wou mollen. Daarbij ben ik geen bevriende speler. Dus ik dacht "die zal wel geen interesse hebben".
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Waar had je in godsnaam de vraag wat mijn favo-getal is vandaan, ik heb de indruk dat ik veel info misloop. Ik zit niet in de skype, dus als iemand alles daar kan doorsturen.

Dat was dus een hint die via de pm was gestuurd. Mijn hint in pm was:
Van het land dat speler X moest raden, heb je de letter op plaats Y nodig.
X = Het laatste cijfer van het geboortejaar van Solarwolf
Y = Het favoriete getal van Latdekat

In dit geval hadden wij Y van jou nodig hoewel we het uiteindelijk zonder je cijfer hebben op kunnen lossen.
 

DeletedUser26399

Gast
Kan iemand mij dan de info uit de skypechat geven, want die heb ik niet.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Kan iemand mij dan de info uit de skypechat geven, want die heb ik niet.

Nee dat kan ik niet, dat zijn meer dan duizend berichten waar ook spam bij zit. Het is een boel info waar je nu niets meer aan hebt. De Skype geschiedenis kan aangezet worden waardoor je het kan lezen als je in de chat komt, maar dan moet je Skype nemen.
 

DeletedUser26399

Gast
Maar ik moet wel dit potje kunnen volgen. Dus... Ik heb die info nodig. Anders kan ik nooit winnen.
 

DeletedUser26399

Gast
Bij mijn weten is een skype account niet verplicht, ik ga dat niet aanmaken speciaal voor dit spel.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Bij mijn weten is een skype account niet verplicht, ik ga dat niet aanmaken speciaal voor dit spel.

En wij hebben een Skypechat waar je snel met elkaar kan overleggen, iets wat vaak wel verplicht is bij de opdrachten. Jij kan ons niet verplichten om die info met je te delen, als je er zelf ook makkelijk bij zou kunnen komen.
 

DeletedUser10470

Gast
Bij mijn weten is een skype account niet verplicht, ik ga dat niet aanmaken speciaal voor dit spel.

Prima, dat is je eigen keuze, maar dan moet je ook niet zeggen dat je geen kans hebt gehad om het potje te volgen. Die heb je namelijk wel, maar wil je niet benutten.
 

DeletedUser20542

Gast
Opdracht 2A: Get Your Facts Right

Het wordt dus Italië! Allemaal blijgemutst gaan jullie op weg naar het vliegveld, waar er zich gelukkig geen gênante situaties zullen voordoen: zelfs de vertrektijd van het vliegtuig is bekend. Jullie stijgen op Donderdag om 21u op. Tijd genoeg om nog wat geld te verdienen.

In jullie rugzak vinden jullie allemaal wat foto’s. Sommige daarvan lijken wat met elkaar te maken te hebben, en dat is inderdaad het geval. Er liggen ook 11 foto’s voor jullie op de grond. Het is de bedoeling om de foto’s uit jullie rugzak in de juiste categorie in te delen. Van elke categorie ligt er al één foto voor jullie. Maar pas op, het is verboden om jullie foto te laten zien aan de anderen. Jullie mogen hem enkel omschrijven. Elke foto heeft zijn eigen merkteken gekregen (een cijfer of een letter), waarmee jullie ze kunnen aanduiden en verdelen over de categorieën. Ondertussen mogen jullie ook de categorieën raden, dat kan door de naam in het topic blauw en vet te maken. Een goede categorie levert jullie 10 euro op. Voor elk setje foto’s dat jullie helemaal compleet kunnen maken (dus de juiste benaming van wie/wat er te zien is op elke foto) en in het groen en vet in het topic zetten, krijgen jullie nog eens 50 euro. Veel succes!

Googlen voor info is toegestaan. Maar het gebruik van Google Image Search is streng verboden!

De eerste 11 foto's
a5LwjqSNaZ6A-Z2fctUkINvJoEDd5tGQvzYw5qI4dZ7A5VCbSS6q9xAO3nhwodKKs5m5toPpHfAQSeA7lEUCE8eGpqI-pHDtGvJrsddJLxVdmzRl4XkKRjptAAbZOsVpBHveR_lr


IHG53RRC2diF3LcASCkM9COXlHWnb-YAeAer7FRMTx68flSyTAuoo6-k8ddRyh_fLjLmb2SBP7o9w-S6styF1D-XOZOjOZ09gzFxsnefgeJ6OiSiPueyZkzjeyXw4VndIt9zbySf


6ikjwog__MAvccqv4QpsAtgOGxkXW73v3ye5pJemRA74_M7reH7eoik56bdiOfE2oxlC4-mwwwx9l4alumQq4AsXuicX7RXUjREprAQUiYlkkItxTyAb3TfWOuoKBhOC_qI7RiVH


SpvMQbPns7Ptg7osfcwuanQQOSgBX8ugOfdCpYcdZ6MQtu0i6tIvtZ8bF1o7ISctOvAfp2aADvaH8aw_51118hloHDmYNKfXHcOGutiyzSxB94wYH3iqfyNf1qRKC0bG07XmvvxW


TmeviEiOaBXHUKc7LUz71uYjR01OVw17Bhld5Fgle4ysnWlBMvS4j4e1l9OWaZr1Wh1wn_KUHXyJuX00nvgnh3-NEpj5EQi-2Ece-KSitpPlx8g5J3EEEhvTdzm7D-j4AxzBOHyT


A57ctVpXgyJxLwnQWoUeM50PlKiC0cOWLEghMWjug2e6FK73VrrUMKiCB9Jofcstb-E6rxiDA28RqcwjFK2WPdnhgpeLGesO9dI6wMQJpBEWjxglRk8Qyomcw77Pv2pTJrqsNvEG


fXZpicUGTPHoSTMEz9NV361D6vJjzpvRvjRq_Wa4yVdoggZHG5Py1NKmzr72EJj9XVroApk-1gISHjCAVkH_LL29BM2neaOsvz7Hp9x6NFjtEu1sYaTnT2oxeu6zqNbVSWHzywru


sCm8EAuhxfPytCgKWhqUYeb1Iy31zpNPKTwgR8k3sVwBvMvo5nRn2qDInS_tZM4julfYna-2K_jVkvq8eowRZSpV40E4nCi_wWdKBdvK8IrhtaBSmbafKsZt7-3RQZ6IeT4LMBMp


ONfQWW9HXeChNkMqCXuqbYyekQGpqm5OvFMZpO9jfOeon76fIenV8ma0PU3f7yLBXlert2ce1GAlRbpWp181wwcO7-U_auMKPPOlYXwaieIyxd9z3cvc4oHRT75R_NnaBMxawE8P


TpCcLv2CNfsfTgMVJ_Wzu3ozOwAPbq0l_gRtgFzUQ9nPQZCc7U62zjTuSnexlX3-2k-Obv4x4JTWdPYyTVHLRgZ94EY6XnVIs6rK1HcsvchloG8bS50Zv3opuXBIYebr2-fsOolI


iVCeq61pIobFHYDMJKPG9HBteZFNlD2b1SsMPtnxkjhe2gHraPtKUShVvoCL50m37HAGf6h5psdzg5BCVHM-rtbCLdbQnTb2roXQ79hQ-13eZAAYWYfQ9Mc71PbZA5twuTHbNSXb

(yn) 11 afbeeldingen in 1 post
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Op het moment staat onze informatie zo (om ervoor te zorgen dat Graceus ook mee kan denken):

a = Vesuvius? - Wouter
b = Pantheon - Rabbid
c
d = Portret van een random guy (wie?) - Matthias
e = Grieks/Romeinse man met druiven in hand (Wie?) - Latdekat
f
g
h
i
j = Vulkaan (welke?) - Kyra
k = Pizza Mozzarella - Donfrank
l
m
n
o
p = Pizza Hawai - Rabbid
q = Paus Benedict XVI - Sander
r
s
t = Paus Johannes Paulus II (Volgens Dasios) - Topic
u = Giuseppe Martinelli - Dasios
v
w
x
y
z
A = Buste van een Romeinse keizer (Welke?) - Latdekat
B = Oude dude/Vage gast met baard (welke?) - Kyra + Rabbid
C
D = Paus John XXIII - Jaspenia
E = Ravioli - Dasios
F = Pizza speciale (?) - Jaspenia
G = Rafaël (zelfportret, 1506, volgens Dasios) - Topic
H = Fiat 500 - Donfrank
I = Antonio Vivaldi (Volgens Dasios) - Topic
J
K
L
M
N
O
P
Q = Mario Balotelli - Sander
R
S = Colloseum - Wouter
T = Firenze - Matthias
U = Maserati (Soort auto komt nog) - Dasios
V
W
X
Y = Spaghetti Bolognese - Latdekat & Sander
Z
1
2 = Lamborghini Centenario - Jaspenia
3 = Fusili Bolognese- Matthias
4
5 = Stad (welke?) - Kyra
6
7
8 = Paus (Welke?) - Wouter
9
10
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser26399

Gast
Nou, ik heb geen foto's, ik begin die RNG aardig te haten. Trouwens als ik de logjes zie ben ik toch niet bereid te helpen. Zoek je het zelf maar uit.
 
Bovenaan