• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Wie is de Mol? #10

DeletedUser21356

Gast
Uitslag Opdracht 12
Jullie verdienen €1000.

Volgende opdracht komt morgen overmorgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21356

Gast
Opdracht 13
Jullie zitten nog altijd in Florence na jullie kaasopdracht. Terwijl jullie op een plein rondwandelen zien jullie een papierversnipperaar staan met een blad dat versnipperd wordt. Net op tijd kunnen jullie het bovenste deel van het blad nog uit de versnipperaar trekken en het onsamenhangende gebral dat erop staat lezen:
Blad papier zei:
I* ;e, #÷ )¥( spelleider #*×₩snia#&×*+( opdracht ^×*× ms€2500*÷¥@( sks×&+¥₩#a @&+¥+ teamdata.com zkzo#;×¥ @;÷*_____>17/05, 22udbao;#&×*+*#&×&-¥€%÷=
De snippers van het onderste deel van het blad dwarrelen nog rond op het plein en ieder van jullie slaagt erin nog een snipper te pakken te krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
PM:
Momma Toen ik geef mezelf te prijzen tot de anderen, zingen, maar voor ons, en nu uit de
 

DeletedUser23442

Gast
Ik snap er nog niet heel veel van.

Het enige dat ik uit de opdracht kan opmaken is dat:

-De dl morgen al is
-We iets moeten met teamdata.com?
-Er delen van de onzincode/tekst dikgedrukt en/of onderstreept/doorgestreept zijn. Vast niet zomaar.
-De dikgedrukte delen zouden rekensommen kunnen zijn, waarbij de getallen alleen nog vervangen zijn door tekens

En uit de pm's niet veel.

Maar zou iedereen eens kunnen kijken bij zijn favoriete lied ofzo, of de songtekst daarvan vertaald (door google translate) zoiets is:

Momma Toen ik geef mezelf te prijzen tot de anderen, zingen, maar voor ons, en nu uit de
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Doet me denken aan Stressed Out van 21 pilots, maar er zijn nog wel enkele verschillen.


"When our momma sang us to sleep but now we're stressed out."
 

DeletedUser23053

Gast
Jep, dat is Stressed Out:
Mijn PM:

Als een terugkeer naar de goede oude tijd
 

DeletedUser23442

Gast
Ohja, mijn pm....

Niet dat die heel boeiend was, dit was alle tekst:

widm
 

DeletedUser21356

Gast
Huishoudelijke mededelingen
Vanaf nu kunnen jullie hints kopen voor €200.
Deadline uitgesteld tot 19/05, 22u. Uitslag komt in de loop van zaterdag.
 
Bovenaan