• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wie is de Mol 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20905

Gast
Geen idee of er veel volgers van wie is de mol zijn, maar misschien dat het wel een leuk onderwerp is om over te praten tegen de tijd dat het begint. Uiteraard kan er ook een mening worden gegeven over de deelnemers.

De deelnemers zal ik hieronder posten (zolang er natuurlijk voldoende interesse is):

  • Rik van de Westelaken (nieuwslezer)
  • Marlijn Weerdenburg (actrice)
  • Viktor Brand (presentator)
  • Evelien Bosch (presentatrice)
  • Pieter Derks (cabaretier)
  • Carolina Dijkhuizen (musical speelster)
  • Chris Zegers (acteur)
  • Ajouad El Miloudi (presentator)
  • Martine Sandifort (cabaretière)
  • Margriet van der Linden (journaliste)

Dit jaar zal Wie is de Mol in Sri Lanka zijn!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23053

Gast
Leuk idee van dit topic!
Zelf denk ik dat Rick het erg goed kan gaan doen, hij lijkt me wel een man met een goed stel hersenen die ook wel een beetje tactisch kan meespelen, natuurlijk ligt het ook aan de andere deelnemers, maar hij kan het wel eens ver gaan schoppen!
 

DeletedUser

Gast
Leuk idee dit topic! Ik volg het altijd als het erop is, maar ik ben niet zo van het voorbereiden op deze serie. Misschien komt daar verandering in dit jaar ;)

Mij zul je hier wel vaker vinden hoor!
 

DeletedUser

Gast
Leuk idee dit topic!
Een van de weinig goede Nederlandse programma's. Het duurt alleen nog wel erg lang voor de start :O
 

DeletedUser

Gast
Wanneer begint het weer dan? Ik heb er in ieder geval veel zin in!
 

DeletedUser23053

Gast
Ik wil ook wel weten wie de tweede kandidaat gaat worden :O
En de rest :O
 

DeletedUser23053

Gast
Ik ken der eigenlijk niet :O
Zal haar tijdens de serie wel leren kennen denk ik :p
 

DeletedUser23053

Gast
Ah, ik kijk eigenlijk nooit danni lowinsky, maar heb er wel al eens een voorfilmpje van gezien :p
Gaat er morgen iemand luisteren naar Giel Beelen in gesprek met de 3e kandidaat? Ik ben nieuwsgierig :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan