• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wie is de Mol 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser18363

Gast
Tja, alle bekende mensen zijn al een keer geweest. Nu komen er b-acteurs en semi-BN'ers.
 

DeletedUser19654

Gast
Er zitten er iig altijd wel een paar tussen die je wel kent hoor.
Maar hetzelfde is bij expeditie robinson enzow, daar ken je tegenwoordig ook 3 kwart niet eens meer pff...
 

DeletedUser23053

Gast
Er zitten er iig altijd wel een paar tussen die je wel kent hoor.
Maar hetzelfde is bij expeditie robinson enzow, daar ken je tegenwoordig ook 3 kwart niet eens meer pff...

Precies :O
Ik ken Viktor Brand en Rik van de Westelaken echt wel en dat is toch wel al 50% van de deelnemers.
Bij Expeditie Robinson ken ik er minder :p
 

DeletedUser20905

Gast
Voor mij nog geen onbekende deelnemers. De wat bekendere deelnemers worden (voor zo ver ik weet) wat later aangekondigd. Daarnaast is het natuurlijk ook weer een mogelijkheid om de wat onbekendere BN'ers te leren kennen :)
 

DeletedUser20905

Gast
Kandidaat nummer 5 is bekend! Deze keer is het Pieter Derks. Voor mij een onbekende deelnemer.
 

DeletedUser

Gast
Pieter derks, nice. T is een redelijk bekend comedian, maar betwijfel of hij een goede widmkandidaat is.
 

DeletedUser20542

Gast
Vgm breekt dit jaar alle records mbt deelnemers die ik ken. Pieter <3 (ik weet dat mn vorige post dat tegensprak, maar het wordt weer beter)
 

DeletedUser9104

Gast
ik vind wie is de mol een leuk programma, maar om er nu al over te discuseren...

Dan heb je het doel van nu echt niet begrepen. Het is super leuk om te volgen wie er allemaal bekend worden gemaakt. Aangezien je ze dan toch een beetje leerot kennen :)
 

DeletedUser

Gast
Tot nu toe is het een redelijk goed deelnemersveld kwa bekendheid, hmm. Als het echt zo is dat de meest bekende mensen pas later worden bekend gemaakt, dan ben ik benieuwd.
 

DeletedUser20905

Gast
Inmiddels zijn er weer 2 kandidaten bij!

Carolina Dijkhuizen en Chris Zegers
 

DeletedUser23053

Gast
Ken ze eigenlijk allebei niet :O
Maar wel al leuke kandidaten tot nu toe :)
 

DeletedUser20905

Gast
Het gaat snel met de aankondigingen!

De volgende deelnemer is de presentator Ajouad El Miloudi. Gisteren is overigens ook het land aangekondigd namelijk Sri Lanka.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan