• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wie is de Mol? #9

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Opdracht 6

Vandaag gaan jullie deelnemen aan het voor de meeste van jullie wel bekende tv-programma Deal or No Deal. Voor jullie zien jullie 26 koffertjes met ieder een verschillende inhoud. Jullie taak is om een koffertje te kiezen en door het openen van de andere koffers zoveel mogelijk geld bij elkaar te spelen. Na een ronde zal ik steeds een bod uitbrengen op jullie koffer en jullie moeten dan beslissen of jullie het geld pakken of dat we nog een ronde verder spelen. Let op: het is alleen mogelijk om te stoppen met het spel als een ronde is afgelopen. Jullie dienen om en om een koffer te kiezen, dus kijk goed op welk moment jij een koffer wil openen. Een koffer open je door het getal van de koffer dikgedrukt in dit topic te plaatsen.

Ronde 1: 6 koffers
Ronde 2: 5 koffers
Ronde 3: 4 koffers
Ronde 4: 3 koffers
Ronde 5: 2 koffers
Ronde 6 & verder: 1 koffer

Mogelijke prijzen:
7.000
5.000
2.000
1.500
1.000
750
500
200
100
50
10
5
0
-2
-5
-10
-50
-100
-200
-500
-750
-1.000
-2.500
-5.000
-7.500
-10.000

Pas als iedereen 1x een kist geopend heeft mag je terug een kist proberen te openen. Dit doe je door het nummer van de kist in het vet in het topic te posten. Het eerste nummer dat ik krijg is de kist waar jullie doorheen het spel mee zullen werken.
 

DeletedUser

Gast
Als mijn uitleg niet duidelijk is kan je eens op youtube "Deal or no Deal" opzoeken, dat maakt het wat verstaanbaarder.
 

DeletedUser20542

Gast
Het team van Kyra & Pacmega en het team van Yde & Ben hebben dus beiden even goed gepresteerd. Zij zullen in een geheime opdracht strijden om de 2 vrijstellingen. Hun speciale opdracht zal ik morgen bij hun in privé aankondigen bij het neerzetten van de volgende algemene opdracht.
Niks aangekondigd gehad hoor. Of ben ik te ongeduldig?
E: Oh, die privé.
 

DeletedUser19654

Gast
Ik open koffer nummer 2

Tenminste ik denk dat weg gewoon verder moeten gaan met koffers openen nu niet?
Aangezien imra ons koffer al heeft gekozen.

Hopelijk een - getal :D
 

DeletedUser21204

Gast
Als er in kist 1 -10.000 zit, moeten we die juist wél openen, lijkt me :O?

Nvm dan. Ik snap er geen fuck meer van. Er zit iig geen -10.000 in. Heb geen flauw idee wat wel.
Heb een kist geopend, en voor de rest houd ik me er wel buiten. Laat ik het over aan de mensen die het wel doorhebben.
 

DeletedUser

Gast
Ik open kist nummer 17
@kyra, je moet juist kisten met een - eruithalen, want dan heb je meer kans op een positief bedrag in de kist, dus zal de bank je meer bieden voor de kist.
 

DeletedUser

Gast
7.000
5.000
1.500
1.000
750
500
100
50
10
5
0
-2
-5
-10
-100
-500
-1.000
-2.500
-5.000
-10.000

Oké, er zijn al vrij veel negatieve bedragen weg, echter zijn er nog steeds die grote negatieve bedragen. Aan de positieve kant zijn er echter ook nog veel hoge bedragen over. Voor jullie kist zal ik... hm... 800 euro bieden.
Deal or no Deal?
 

DeletedUser

Gast
Er werd dus gekozen voor Deal, waarmee er 800 euro in de pot komt.
Laten we nu even box 11 open doen om te zien of jullie een goede deal hebben gemaakt.

7.000 euro

Slechte deal dus, maar iets is beter dan niets ofc.
Overigens verdienen Superbeniscool en Kyra een vrijstelling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan