• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

wie is online??

DeletedUser

Gast
Hallo,
Waar moet ik zijn voor een overzicht wie online is in mijn wereld??
Thanks
 

DeletedUser5117

Gast
dat bestaat niet in dit spel.
de manier om te kijken of iemand online is is gewoon om een bericht te sturen en dan te kijken of hij hem opent
 

DeletedUser

Gast
of in het alliantieforum kijken of er nieuwe berichten zijn geplaatst (op die dag)
 

DeletedUser6663

Gast
Voor het forum kan je wel zien wie er online is. Je kan wel via de stats bekijken of een speler actief speelt of op een aantal dagen geen punten krijgt, dan kan je op die dag aanvallen.
 

DeletedUser

Gast
Voor het forum kan je wel zien wie er online is. Je kan wel via de stats bekijken of een speler actief speelt of op een aantal dagen geen punten krijgt, dan kan je op die dag aanvallen.

Ook dat is erg relatief, aangezien de stats eens per zoveel tijd worden geupdate.
Het kan dus zijn dat je een punten ophoging ziet, maar op dat moment de speler niet online is maar wel zijn/haar bouw rij vol heeft gezet.
Ook andersom is heel goed mogelijk. Je kan 0 punten zien op de dag, maar de speler is online gekomen en is net begonnen met bouwen.
 

DeletedUser

Gast
Voor het forum kan je wel zien wie er online is. Je kan wel via de stats bekijken of een speler actief speelt of op een aantal dagen geen punten krijgt, dan kan je op die dag aanvallen.
en dan wil ik er nog wat aan toevoegen!

als een speler een dag besteed aan eenheden maken zie je de puntenaantal ook niet stijgen ;)
 
Bovenaan