• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen wie kan mijn profielsafbeelding een beetje opleuken?

DeletedUser

Gast
hallo,
aangezien ik hier een paar echt bedrijvige foto bewerkers aan het werk heb gezien wil ik ze vragen om mijn oude profielsafbeelding een leuke nieuwe tint te geven voor op spelwereld PSI.... het is een wolf die in de scoop staat van een sniper... met de slagzin: 'I'm the Hunter you are the prey' (deze slagzin niet in de profielsafbeelding zetten maar bijvoorbeeld mijn naam Hunter)

alvast bedankt voor het bewerken van mijn profielsafbeelding

Hunter


467wolf_red_james_ahn.jpg


dit is em....graag zie ik dat de neon kleuren worden verandert en er misschien een totaal andere achtergrond achter komt.. en miss de scoop iets duidelijker?? thanks....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Hm, heb er wat techniekjes op toegepast en ik hoop dat je het mooi vind. Toen ik begon met bewerken wist ik wel niet dat het de bedoeling was om de kleuren te veranderen (mss dat ik dat nog wel kan regelen, hoor :)), dus deze zijn nog gewoon rood. Als ik de kleuren verander, wat zie je dan het liefste? Groen-achtig, blauw of zwart-wit? Aan jou de keuze :)

Zonder naam
351whhk.jpg

Met naam
[
dgjrxf.jpg
 

DeletedUser

Gast
Ja met naam lijkt me wel wat...heb liever dat het rode een ietsopvallendere kleur heeft.miss groen?
 

DeletedUser

Gast
Hmm, vind deze niet zo geslaagd als de rode, maar Je ziet maar wat je er van vindt :)

33ern2q.jpg
 

DeletedUser

Gast
Die laatste is awesome alleen kun je het op je profiel wel lezen?? :p (gaan we testen) alvast heel erg bedankt Alice je bent goud waard.... (Kun je de tweede spoiler uit het eerste bericht en de allerlaatste spoiler even naar me toe sturen via Privé berichten? (Zit op i-pad en kan dus nog niet naar m'n profiel zetten...gedonder grmbl....) Dan kan ik als deze topic verwijdert word toch nog eens wat spelen met deze twee super chille afbeeldingen. )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan