• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

wie krijgt de award

DeletedUser19747

Gast
beste iedereen,

ik heb een kan nergens het antwoord vinden.

stel: ik verover 3 steden op een dag en iemand anders ook 3 op die dag. dat zijn de enige 2 die 3 of meer steden veroverde. wie krijgt nu de award?

alvast bedankt

Ronald
 

DeletedUser

Gast
Hey KingApeX,
Ik denk dat jullie beide er dan 1 krijgen?
Maar het awardsysteem vertoond bij mij ook wel wat kuren :s
 

DeletedUser19747

Gast
dat heb ik ook, moet ook nog steeds de award van top 50 oceaan krijgen
 

DeletedUser9708

Gast
wanneer gaan op een nieuwe wereld de top 1000 awards etc. eigenlijk in?
 

DeletedUser19747

Gast
denk na een bepaalde tijd, maar op een oudere wereld moet het toch wel snel gegeven worden als het het haalt
 

DeletedUser

Gast
Als 2 spelers evenveel steden hebben veroverd, krijgt degene die deze sneller had veroverd de award.

Op; een nieuwe wereld komen de Top Zoveel awards na 2 maanden.
 

DeletedUser

Gast
Oke, King zijn vraag is dan al beantwoord.
Enkel jammer dat het awardsysteem op phi kuren vertoond :s
 

DeletedUser

Gast
Oke, King zijn vraag is dan al beantwoord.
Enkel jammer dat het awardsysteem op phi kuren vertoond :s
Weet je zeker dat je niet je gevechtspunten telt? Het gaat om 25.000 eenheden, een kolonisatieschip is 170 (alsk t goed heb) gevechtspunten, maar telt maar voor één eenheid.
 

DeletedUser

Gast
Weet je zeker dat je niet je gevechtspunten telt? Het gaat om 25.000 eenheden, een kolonisatieschip is 170 (alsk t goed heb) gevechtspunten, maar telt maar voor één eenheid.

als je naar je stadsmuur gaat dan zie je toch het aantal eenheden dat je hebt verslagen?
 

DeletedUser19747

Gast
Weet je zeker dat je niet je gevechtspunten telt? Het gaat om 25.000 eenheden, een kolonisatieschip is 170 (alsk t goed heb) gevechtspunten, maar telt maar voor één eenheid.

hier heb ik ook last van, kan aan mij liggen... maar als ik 13.000 zwaard en 10.000 boog en een paar duizend slingeraars verslagen heb zit ik al boven de 25.000, dan heb ik de boten nog niet eens geteld
 

DeletedUser

Gast
Als ik het goed heb worden eenheden die je verslaat als ondersteuning bij een medespeler wel in je muur gezet, maar deze tellen niet mee met de award. Hier ben ik echter niet 100% zeker van, maar volgens mij is dit wel het geval.

Als je zeker weet dat je de award verdiend kan je het beste een ticket indienen, dan kunnen wij precies nakijken of je de award verdiend of niet.
 
Bovenaan