• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wie oh wie gaat hier los?

Mijn vraag is wel duidelijk denk ik? Wie gaat hier gewoon starten en wie gaat hier wat zeiken voor goud, en onder welke alliantie natuurlijk?

Stuur maar een PM dan denk ik erover na, ik ben ook ooit heel KLEIN begonnen 8 jaar geleden.

We zijn groot maar ook aardig en iedereen moet een kans krijgen, stuur maar gewoon een goed duidelijk CV en verhaal over jezelf.

IK bewonder je LEF stuur me maar een PM, wij willen de grootste worden en dat kunnen we ook. Kijk maar in de STATS.
Umh, ja oké dit dus weer, ben nu 4 jaar geleden gestopt op achilles onder een andere naam daar gespeeld. Op 2 jaar tijd had ik 3M punten. Toen de wereld daar wat trager ging ben ik daar dus gestopt. Op 8 jaar 3M punten is niet bijzonder hoor.

Maar samengevat , we zijn op ACHILLES nummer 2, en als je serieus wilt groeien/vechten/praten reageer dan maar. OP ETA was ik verdediger nummer 1, dus niet dollen met ons. Echte vechter/groeiers zijn welkom.

zebia

Winnaar Bingo 2018
Maar samengevat , we zijn op ACHILLES nummer 2, en als je serieus wilt groeien/vechten/praten reageer dan maar. OP ETA was ik verdediger nummer 1, dus niet dollen met ons. Echte vechter/groeiers zijn welkom.
2de staan na 8 jaar is ook heel knap, hoe lang zou het dan duren voordat je 1ste word? Ik wil niet zeggen dat je slecht bent maar als een wereld zolang duurt dan kun je enigszins toch top100 speler zijn en nr1 zijn van de wereld als alliantie.

Nog een oude Alpha speler hier, ja wist wel dat achilles nog bestond maar niet dat mensen het nog serieus namen :p
Tja is wat he haha. Alpha heb ik niet heel lang gespeeld, weet ally niet eens meer,, was wel met biken4duschenne. Daarna Beta met Ducks from hell, je weet wel de eerst massa ally hahaha. Damilan (werd geband) later als Businix verder gespeeld. Erna meer bezig geweest op int server. geen nachtmodus beviel me wel., Kun je op je gemak mooi dorpen leegtrekken hehehe

2de staan na 8 jaar is ook heel knap, hoe lang zou het dan duren voordat je 1ste word? Ik wil niet zeggen dat je slecht bent maar als een wereld zolang duurt dan kun je enigszins toch top100 speler zijn en nr1 zijn van de wereld als alliantie.
Ouwehoer eh. als na 8 jaar pas keer 2e plek zie was ik al 4 jaar geleden me af gaan vragen of ik me uren niet beter besten kan. maar goed ben ook zo als 8 maanden nr 1 ben geweest ook zoiets heb van: is this all there is, haha. emke zegt Tempelier te zijn. Ik ken tempeliers van Beta tijd, toch jouw naam zegt me niets. denk wel van eta effe of achilles tot ik het daar zat was. Ben niet zo van die trage servers, daarom ook snel naar Beta gegaan toen die kwam.