• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel Wie van de drie #23

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Dat is eigenlijk wel een reden om deze ronde ongeldig te verklaren.
 

DeletedUser25006

Gast
Mee eens ook al ben ik zelf Nederlander
en volgens mij staat het goede antwoord niet bij vraaag 5;)

Staat erbij.

Daarnaast wordt er geen ronde ongeldig verklaard. Verschillende items zoals de abdicatie en de floriade (voorbeelden) was wereldwijd bekend.
 

DeletedUser16004

Gast
Staat erbij.

Daarnaast wordt er geen ronde ongeldig verklaard. Verschillende items zoals de abdicatie en de floriade (voorbeelden) was wereldwijd bekend.

Je hebt gelijk ik heb het opgezocht(ga er vanuit dat dat wel mag als ik de vraag al beantwoord heb;)) en gelukkig had ik goed gegokt.
Maar het kan wel zo zijn dat wereldwijd bekend is, maar toch hebben Nederlanders deze ronde grote voorsprong, eigenlijk hadden er dan ook belgenvragen bij moeten zitten.
 

DeletedUser

Gast
Deze ronde is oneerlijk. Of je stopt er een gelijke tred aan nederlandse en belgische vragen in, of je verklaart deze ronde ongeldig en neemt een andere catagorie. Deze bs slaat nergens op, de belgen moeten net zon grote kans krijgen als nederlanders, en dat is totaal niet zo. Jaja er zijn een paar vragen die belgen ook kunnen weten, blijft erbij dat sommige vragen belgen nooit zullen weten en nederlanders wel.
 

DeletedUser25006

Gast
Dames en heren,

Mededeling van het spel:
1. De ronde wordt niet ongeldig verklaard
2. De ronde krijgt geen andere vragen erbij
3. de eindtijd blijft hetzelfde
4. In de toekomst wordt dit meegenomen en hou ik rekening met beide partijen.
 

DeletedUser10470

Gast
Hup dan, deadline is 00:00u vanavond/nacht


Maar omdat je de vragen kent voor je officieel meedeed wordt er 1 punt in mindering getrokken.

Heb ik van jouw zo'n bericht gezien? Inderdaad dat staat nergens. Het is logisch dat je dus niet mee doet en daar is helemaal niets discriminerends aan.

En als ik wel zo'n bericht had gestuurd had ik toch nog langer moeten wachten op een antwoord en zou dat antwoord hetzelfde zijn, dus had dat geen zin.

Discriminatie!

Ik begin wel een #fair Wvd3 met geen discriminatie tussen spelers, geen discriminatie tussen landen en eerlijke speeltijden.
 

DeletedUser

Gast
En als ik wel zo'n bericht had gestuurd had ik toch nog langer moeten wachten op een antwoord en zou dat antwoord hetzelfde zijn, dus had dat geen zin.

Discriminatie!

Ik begin wel een #fair Wvd3 met geen discriminatie tussen spelers, geen discriminatie tussen landen en eerlijke speeltijden.

Bedankt,
jezus de mods kunnen ook niets
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan