• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Wijsheid van Athene

DeletedUser30044

Gast
Als ik Athene als god heb in een stad en één van mijn andere steden wordt aangevallen. Kan ik dan Wijsheid inzetten om te zien welke troepen in deze aanval gestuurd zijn?
 

vickyvh

Winnaar bingo 2019
maakt niet uit welke God je waar staan hebt ...
gewoon op die aanval klikken en wijsheid versturen ...
 

DeletedUser29138

Gast
Het enige waar een bepaalde god in een stad invloed op heeft zijn de volgende zaken:

  • Mythische eenheden
    • Je zal in een stad met Athene enkel mythische eenheden van Athena kunnen hebben, zowel zelf bouwen als ter ondersteuning.
  • Gunsten productie
    • Je ontvangt in een stad waar Athene geselecteerd is X aantal gunst voor Athene waarbij X afhankelijk is van het niveau van jouw tempel in die stad.
Het gebruik van spreuken is universeel en spreuken van elke god kunnen op alle steden en/of aanvallen gebruikt worden.
 
Bovenaan