• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Wiki fout pandora doos 2018

DeletedUser29353

Gast
https://wiki.nl.grepolis.com/wiki/De_doos_van_Pandora_2018

"Als je krijgers ernstig gewond raken is er geen reden om deze sterke, waardige vechters af te danken. Waarom? Omdat iedere zeven uur er een heler in je kamp zal aankomen om je huurlingen te verzorgen. Als je je leger direct genezen wilt hebben voor een gevecht kun je de heler wat goud geven en dan zal hij meteen komen."


Is er niet ingame toch? Staat ook niks over een heler op de EN wiki dus raar dat het dan wel op de NL wiki staat.
 

Ferya

Hopliet
Is er al een antwoord op deze vraag want ik begrijp dat dit veel uitmaakt voor degene die actief met dit event aan de slag zijn
 

DeletedUser29138

Gast
Dit is inderdaad een fout op de wiki. Helaas zijn er flink wat mensen op vakantie bij ons dus gaat het aanpassen van wiki ook wat trager.
Onze excuses hiervoor.
 

DeletedUser27170

Gast
Is er al een antwoord op deze vraag want ik begrijp dat dit veel uitmaakt voor degene die actief met dit event aan de slag zijn

Het event klopt zoals het nu verloopt. In plaats van een heler (zoals dus verkeerd staat vermeld op de NL wiki) heb je om de zoveel uur een gratis halveringstijd (voor een opdracht van misschien 15 min
smiley_emoticons_irre.gif
, vrij nutteloos dus ook). De heler hoort weer bij een ander event, de naam ben ik even kwijt, er zijn natuurlijk ook 9232023 events dus het is lastig om het nog bij te houden allemaal haha.
 

DeletedUser29138

Gast
Het event klopt zoals het nu verloopt. In plaats van een heler (zoals dus verkeerd staat vermeld op de NL wiki) heb je om de zoveel uur een gratis halveringstijd (voor een opdracht van misschien 15 min
smiley_emoticons_irre.gif
, vrij nutteloos dus ook). De heler hoort weer bij een ander event, de naam ben ik even kwijt, er zijn natuurlijk ook 9232023 events dus het is lastig om het nog bij te houden allemaal haha.
Hades vs sparta?
 

DeletedUser29138

Gast
Kan ook romeinse legioen zijn, was ook maar het eerste wat in me op kwam
 
Bovenaan