• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Windows 8

DeletedUser

Gast
hey ik heb een vraagje

ik heb al veel grepolis gespeeld
maar nu hebben we een nieuwe laptop met windows 8
en doet het spel heel raar.
als je op opdracht klikt
zie ik alleen maar beloning ophaalen of opdracht aannemen.
en op het forum is ook veel schuin gedrukt (de afbeeldingen)
op het spel ook
zouden jullie dat is willen checken of jullie mss een nieuwe update kunnen doen voor windows 8?
groetjess benzodak
 

DeletedUser

Gast
Logisch, Windows 8 faalt. Heb je al de browser Mozilla Firefox gedownload? Die zou ik eerst gebruiken in plaats van de standaard Internet Explorer, misschien ligt het alleen daar aan.
 

DeletedUser

Gast
hey ik heb een vraagje

ik heb al veel grepolis gespeeld
maar nu hebben we een nieuwe laptop met windows 8
en doet het spel heel raar.
als je op opdracht klikt
zie ik alleen maar beloning ophaalen of opdracht aannemen.
en op het forum is ook veel schuin gedrukt (de afbeeldingen)
op het spel ook
zouden jullie dat is willen checken of jullie mss een nieuwe update kunnen doen voor windows 8?
groetjess benzodak

Beste benzodak,

graag zou ik willen weten welke browser je gebruikt. Let wel namelijk dat wij Internet Explorer niet als aanbevolen browser hebben. Om een andere browser te downloaden kun je naar >>Deze<< pagina gaan voor uitleg.

Grz,
AJHunter
 

DeletedUser20850

Gast
Ik heb google chrome geïnstalleerd op een pc met windows 8. Ik moest de pagina 3x (!) opnieuw laden voordat ik uiteindelijk het echte scherm had. Vandaag gebruik ik voor het eerst IE en daar ondervind ik geen problemen!
 

DeletedUser

Gast
ik gebruik gwn internet explore
oke bedankt voor de hulp ik zal iets laten weten als het werkt
 
Bovenaan