• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Windows, Apple, Android etc. Discussie

DeletedUser

Gast
Ik zag in het beste browser topic een discussie over windows en tablets enzo. HIer kan je dat voortzetten.
 

DeletedUser9608

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Apple vind ik eigenlijk fijner als Windows. Maar dan alleen op de Ipod/Ipad/Iphone.
Op computers is windows gewoon beter.
 

DeletedUser

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Apple vind ik eigenlijk fijner als Windows. Maar dan alleen op de Ipod/Ipad/Iphone.
Op computers is windows gewoon beter.

Deels mee eens. Sommige games kunnen niet op mac. Mac is erg duur en niet zo veel beter. Alleen grafisch eigenlijk. Maar die Samsung Galaxy serie lijkt me ook wel chill. sws is iPad wel de beste tablet. Maar kwa smartphones maakt samsnung en de nieuwe nokia met windows ook wel kans.
 

DeletedUser8922

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Apple vind ik eigenlijk fijner als Windows. Maar dan alleen op de Ipod/Ipad/Iphone.
Op computers is windows gewoon beter.

Nee hoor, imac is bliksemsnel, mooi, bekend, veel geheugen, apple store, je kan het verbinden met je i-devices, groot, je kan er een keyboard en een gitaar aan aansluiten, plat scherm, lange batterij (tablet, telefoon, laptop en ipod)

En AxfireX: de samsung tablet is ECHT het geld niet waard...
 

DeletedUser9608

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Nee hoor, imac is bliksemsnel, mooi, bekend, veel geheugen, apple store, je kan het verbinden met je i-devices, groot, je kan er een keyboard en een gitaar aan aansluiten, maar het is wel duur...

In welke tijd leef jij, dude? :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

als je kijkt naar wat het beste is moet je denk ik ook de prijs meenemen en hoe het bedrijf zich gedraagt daarom heb ik een hekel aan apple.
1. apple is gewoon veel te duur
2. apple is heel zeikerig bezig de laatste tijd met al die patenten rechtzaken
 

DeletedUser

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Nee hoor, imac is bliksemsnel, mooi, bekend, veel geheugen, apple store, je kan het verbinden met je i-devices, groot, je kan er een keyboard en een gitaar aan aansluiten, maar het is wel duur...


En AxfireX: de samsung tablet is ECHT het geld niet waard...

Apple fan boytje! Mac is ook snel maar windows ook, is ook mooi, veeeeel bekender kan ook veel geheugen. App store oke dat is een + punt. I devices, die moet je dan wel hebben. Groot??:confused:?? gitaar enzo ehmm dat kan op windows ook. EN ehmm ja supeeeeeeerrr duur
 

DeletedUser8922

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Apple fan boytje! Mac is ook snel maar windows ook, is ook mooi, veeeeel bekender kan ook veel geheugen. App store oke dat is een + punt. I devices, die moet je dan wel hebben. Groot??:confused:?? gitaar enzo ehmm dat kan op windows ook. EN ehmm ja supeeeeeeerrr duur

Gegevens I-MAC:

27": 3,1-GHz
3,1-GHz quad-core Intel Core i5
RESOLUTIE VAN 2560 x 1440
4 GB (twee maal 2 GB)-geheugen
1 TB harde schijf

Prijs: €1.800

Enneeee, alles is makkelijk, enorme resolutie snel, en ze zijn bijde even bekend hoor, maarja, je moet er wel rijk zijn, maar je hebt echt waar voor je geld, en als je er eenmaal een hebt, wil je niet anders,maarja, het is gewoon pure luxe;)


En: de I-MAC is pas in een eerste versie, maar haalt iedereen snel in, als je de eerst microsoft gebeure VS de eerst i-mac, en microsoft heeft zelf geen CPU's, alleen de besturingssystemen, maar apple doet bijde, en dat is moeilijker te combineren, en nog een leuke feit:
Je kan hem gebruiken in een ruimte waar het 15- is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Gegevens I-MAC:

27": 3,1-GHz
3,1-GHz quad-core Intel Core i5
RESOLUTIE VAN 2560 x 1440
4 GB (twee maal 2 GB)-geheugen
1 TB harde schijf

Prijs: €1.800

Enneeee, alles is makkelijk, enorme resolutie snel, en ze zijn bijde even bekend hoor, maarja, je moet er wel rijk zijn, maar je hebt echt waar voor je geld, en als je er eenmaal een hebt, wil je niet anders,maarja, het is gewoon pure luxe;)

4gb geheugen wat je hoe f*ck*ng weinig dat is :O
 

DeletedUser11507

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

4gb geheugen wat je hoe f*ck*ng weinig dat is :O

En: de I-MAC is pas in een eerste versie, maar haalt iedereen snel in, als je de eerst microsoft gebeure VS de eerst i-mac, en microsoft heeft zelf geen CPU's, alleen de besturingssystemen, maar apple doet bijde, en dat is moeilijker te combineren, en nog een leuke feit:
Je kan hem gebruiken in een ruimte waar het 15- is

Hoe kom je daar bij?


Apple is alleen compitable met intel CPU's, die kunnen ook in windows systemem zitten. Je kan OSX gewoon in een dual boot op je windows PC draaien. Zelfs op virtual PC. Of je daar nou zo blij moet van worden.

Als jij zo graag een pc in je beelscherm heb, koop een leuke 26 Inch beeldscherm van samsung en doe er een tiny client achter op plakken heb je hetzelfde principe en dan een stukje sneller. Doe je OSX op instaleren en een eigen gemaakte Apple :O

Ander feitje:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Windows is B@@S!
Waarom?

Microsoft Windows 7 Ultimate (NL OEM 64bit):
Bron: http://tweakers.net/pricewatch/reviews/287797/apple-mac-os-x-lion.html

Zo zien we dat Apple op computer gebied lager scoort met:
Met eigelijk een beetje alles.

Terwijl er 23 Windows beoordelingen zijn en maar 1x Apple OS.
Het is gewoon een feit dat Windows Pwnt op het gebied van pc's, laptops, notebooks, netbooks. Als je een mooi windows PC wild, mooi grafisch enzow. Neem een kijkje bij de SONY Vao

Asus P6t Deluxe V2
OCZ hex kit 12GB
Intel Core i7 920
XFX Nvidia GTX295
1x Samsung 750GB HDD S-ata
3x Samsung 1TB HDD S-ata
Sony KDL-52w5500

Is goedkoper dan 1800 euro en dubbele specs van jou IMAC, Grafisch scoort bovenstaande pc dan ook beter;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Gegevens I-MAC:

27": 3,1-GHz
3,1-GHz quad-core Intel Core i5
RESOLUTIE VAN 2560 x 1440
4 GB (twee maal 2 GB)-geheugen
1 TB harde schijf

Prijs: €1.800

Enneeee, alles is makkelijk, enorme resolutie snel, en ze zijn bijde even bekend hoor, maarja, je moet er wel rijk zijn, maar je hebt echt waar voor je geld, en als je er eenmaal een hebt, wil je niet anders,maarja, het is gewoon pure luxe;

En: de I-MAC is pas in een eerste versie, maar haalt iedereen snel in, als je de eerst microsoft gebeure VS de eerst i-mac, en microsoft heeft zelf geen CPU's, alleen de besturingssystemen, maar apple doet bijde, en dat is moeilijker te combineren, en nog een leuke feit:
Je kan hem gebruiken in een ruimte waar het 15- is
Mac haalt Windows nooit in! Windows is veel bekender. Het is erg duur. Jij hebt het over een apparaat, Windows is alleen besturing. Bijna alle merken doen Windows in hun pc. Meer keus. Van 200€ tot 2500€ En game pc's hebben ook Windows. Waarom denk je?
 

DeletedUser8922

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

En: de I-MAC is pas in een eerste versie, maar haalt iedereen snel in, als je de eerst microsoft gebeure VS de eerst i-mac, en microsoft heeft zelf geen CPU's, alleen de besturingssystemen, maar apple doet bijde, en dat is moeilijker te combineren, en nog een leuke feit:
Je kan hem gebruiken in een ruimte waar het 15- is

Hoe kom je daar bij?


Apple is alleen compitable met intel CPU's, die kunnen ook in windows systemem zitten. Je kan OSX gewoon in een dual boot op je windows PC draaien. Zelfs op virtual PC. Of je daar nou zo blij moet van worden.

Als jij zo graag een pc in je beelscherm heb, koop een leuke 26 Inch beeldscherm van samsung en doe er een tiny client achter op plakken heb je hetzelfde principe en dan een stukje sneller. Doe je OSX op instaleren en een eigen gemaakte Apple :O

Ander feitje:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Windows is B@@S!
Waarom?

Microsoft Windows 7 Ultimate (NL OEM 64bit):
Bron: http://tweakers.net/pricewatch/reviews/287797/apple-mac-os-x-lion.html

Zo zien we dat Apple op computer gebied lager scoort met:
Met eigelijk een beetje alles.

Terwijl er 23 Windows beoordelingen zijn en maar 1x Apple OS.
Het is gewoon een feit dat Windows Pwnt op het gebied van pc's, laptops, notebooks, netbooks. Als je een mooi windows PC wild, mooi grafisch enzow. Neem een kijkje bij de SONY Vao

Asus P6t Deluxe V2
OCZ hex kit 12GB
Intel Core i7 920
XFX Nvidia GTX295
1x Samsung 750GB HDD S-ata
3x Samsung 1TB HDD S-ata
Sony KDL-52w5500

Is goedkoper dan 1800 euro en dubbele specs van jou IMAC, Grafisch scoort bovenstaande pc dan ook beter;)

Hoe ik erbij kom: het boekje!
Enne, je hebt ook nog de mac pro...
 

DeletedUser11507

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Dan moet jij nog is beter je boekje doorlezen en niet lezen wat je wild lezen.

http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/Main_Page
Zie bovenstaande link, dat OSX niet compatible is met alle CPU's en hardware is alleen maar een min punt btw.

Ik kan je 110% zeker vertellen, dat apple ook op Personal Computers kan worden geinstaleerd.
 

DeletedUser

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Hoe ik erbij kom: het boekje!
Enne, je hebt ook nog de mac pro...

welk boekje?
En windows heeft veel meer keus wat ik al zei. Merken (HP, Acer, Packard Bell, Asus, Dell etc.) doen windows erin. Je hebt laptops van 200euro (amateur) en 3000eurie (pro)
 

DeletedUser9104

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Ik heb een tijdje terug voor de keuze gestaan voor een laptop met Windows 7 of een macbook met OSx. Ik heb toen gekozen voor een laptop met Windows en waarom?
Omdat Apple duur is. Zeker als je een i7 Processor wilt. Dan moet je al een macbook pro hebben en die starten met 2.149 euro (15 inch). Als je dan 8 gb werkgeheugen wilt ben je al 200 euro meer kwijt. Dat is dan 2.349 euro. Dan heb ik er dezelfde dingen als ik nu heb op mijn laptop. Alleen ik mijn laptop koste "maar" 849 euro inclusief een andere achterkant. Dit was dan wel een aanbieding, normaal zou eenzelfde laptop ong. 1.500 euro kosten. Dat scheelt toch een hoop geld en als je 1.500 al veel geld vind voor een laptop is ruim 2.300 toch echt teveel.
 

DeletedUser

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Als je puur naar de gegevens kijkt van de verschillende pc's zijn er verschillende windows-computers die even goed of beter zijn dan een mac. Maar dan moet die pc al een "full-option" zijn om het zo te zeggen.

Als je alle pc's in hun standaardversie vergelijkt zullen er niet veel zijn die mac gaan overtreffen. Feit is wel dat ze duur zijn maar ze hebben echt een superdesign en werken fantastisch + beter gebruiksgemak (is in het begin wel even wennen, maar zou nu toch niet meer willen wisselen).

Ik ben van windows afgestapt gewoon omdat bepaalde programma's die ik nodig had voor school er niet op konden draaien, pc begon gewoon te flippen!
 

DeletedUser

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Als je puur naar de gegevens kijkt van de verschillende pc's zijn er verschillende windows-computers die even goed of beter zijn dan een mac. Maar dan moet die pc al een "full-option" zijn om het zo te zeggen.

Als je alle pc's in hun standaardversie vergelijkt zullen er niet veel zijn die mac gaan overtreffen. Feit is wel dat ze duur zijn maar ze hebben echt een superdesign en werken fantastisch + beter gebruiksgemak (is in het begin wel even wennen, maar zou nu toch niet meer willen wisselen).

Ik ben van windows afgestapt gewoon omdat bepaalde programma's die ik nodig had voor school er niet op konden draaien, pc begon gewoon te flippen!

Windows is inderdaad stukken goedkoper. Mac ziet er wel mooi uit maar heb je dat nou echt nodig. Ik vind het zelf niet echt lekker werken. En volgens mij werkt het merendeel van de programma's beter op Windows, of je had gewoon een slechte pc. Games werken sowieso beter op Windows. Grafische design programma's werken volgens mij wel beter op Mac, maar dat weet ik niet zeker. Mijn keus zal gewoon gaan naar Windows.
 

DeletedUser8922

Gast
AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Windows is inderdaad stukken goedkoper. Mac ziet er wel mooi uit maar heb je dat nou echt nodig. Ik vind het zelf niet echt lekker werken. En volgens mij werkt het merendeel van de programma's beter op Windows, of je had gewoon een slechte pc. Games werken sowieso beter op Windows. Grafische design programma's werken volgens mij wel beter op Mac, maar dat weet ik niet zeker. Mijn keus zal gewoon gaan naar Windows.

Achja, ieder z'n ding...
 
Bovenaan