• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Windows, Apple, Android etc. Discussie

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Lieve schat, het intern geheugen is 400 mb... Er zit al een sd-kaart in van 8gb, maar bijna alle apps die ik heb kunnen alleen op het intern geheugen...

Vreemd, als ik een SD gebruik werkt ie normaal altijd :O
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Elyas! ilja zegt dat de meeste van haar apps gewoon enkel op haar intern geheugen kunnen!
Dan gebruik jij andere apps ofzo..
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Aan de ene kant ben ik een groot fan van apple, maar ik raad apple producten eigenlijk alleen aan mensen die niet op het geld letten en graag een makkelijke telefoon/tablet/mp3-speler willen, omdat je er gewoon ontzettend weinig aan kan veranderen (en dus ook niet verklooien). Ik heb zelf ook een iPod touch 4gen. Ik ben hier ook blij mee, hij doet wat hij moet doen en dat is zolang mogelijk muziek afspelen. Achteraf gezien had ik beter een iPod nano kunnen kopen, maar das iets voor de volgende keer (of niet)

Maar, mijn telefoon is gewoon een android. De Sony Ericsson Xperia ray. Echt een super fijne telefoon, met een falend intern geheugen.
Gelukkig kan er een sd-kaartje in, maar daar kunnen niet alle apps op.

Apple makkelijk? Ik heb zo'n bloedhekel aan al m'n nummers moeten toevoegen aan iTunes en dan pas op m'n ipod kunnen zetten, als je de nummers vervolgens op een andere plaats op je pc zet moet je ze ook weer opnieuw in iTunes gooien etc etc etc...Ik was veel blijer met mijn 15 euro mp3speler van de mediamarkt waar je de nummers gewoon simpel op kunt copypasten.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Apple makkelijk? Ik heb zo'n bloedhekel aan al m'n nummers moeten toevoegen aan iTunes en dan pas op m'n ipod kunnen zetten, als je de nummers vervolgens op een andere plaats op je pc zet moet je ze ook weer opnieuw in iTunes gooien etc etc etc...Ik was veel blijer met mijn 15 euro mp3speler van de mediamarkt waar je de nummers gewoon simpel op kunt copypasten.

Het gemak van een mooie Nokia telefoon n_n.
Copy -> Paste -> Muziek :D
 

DeletedUser17675

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Ik gebruik sowieso altijd altijd Itunes, gewoon de standaard database voor m'n muziek:)
Foobar2000 is wel beter geluid, maar werkt minder prettig.

Heb een hekel aan apple dus doe het ook met android x)

Lieve schat, het intern geheugen is 400 mb... Er zit al een sd-kaart in van 8gb, maar bijna alle apps die ik heb kunnen alleen op het intern geheugen...

Idem, je schijnt een applicatie te kunnen downloaden die je apps converteren naar een ander soort bestand waardoor ze wel op de SD kaart kunnen.

Wel vervelend natuurlijk want moet nu telkens dingen verwijderen terwijl ik er niks bij download.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9104

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Apple makkelijk? Ik heb zo'n bloedhekel aan al m'n nummers moeten toevoegen aan iTunes en dan pas op m'n ipod kunnen zetten, als je de nummers vervolgens op een andere plaats op je pc zet moet je ze ook weer opnieuw in iTunes gooien etc etc etc...Ik was veel blijer met mijn 15 euro mp3speler van de mediamarkt waar je de nummers gewoon simpel op kunt copypasten.

Makkelijk als in, je kunt moeilijk de boel in de soep laten lopen. Dat je eerst nummers aan itunes moet toevoegen is niet altijd even makkelijk, maar nu vind ik het fijner. Ook omdat ik simpelweg niet zonder m´n iPod kan. Het is niet alleen mijn mp3-speler, maar ook mijn portable dvd-speler en zelfs m'n e-reader. Natuurlijk kan ik dit alles ook met m'n telefoon, maar op de een of andere manier zou ik er meer mee kunnen leven als ik m'n telefoon kwijt zo zijn dan dat je m'n iPod inneemt...
 

DeletedUser9104

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Eigenlijk is deze discussie nutteloos. Ieder merk heeft z'n mindere punten. Het maakt alleen uit wat je het belangrijkst vindt.
Dat is het enige waar je naar hoeft te kijken. De rest maakt je toch niets uit?
 

DeletedUser11295

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Inderdaad, zal ik eens de punten uitwijzen waarop mac mijn windowsje verslaat.

looks....uhm....uhm...

Dat is het eigenlijk, ik heb een vrij goed beeldscherm dus daar verslaat mac mij ook niet meer, een 2000 euro mac, pfff dan koop ik liever een PC van 500 euro (zelfde hardware als de 2000 mac) met een goed beeldscherm van 200 euro zoals die van mij is. Kost je een stukje minder als het je toch alleen om de looks en het beeld gaat. Owja, dan heb je nog het gebruiksgemak, nee mac is niet makkelijker, maar dan ook weer wel, ik geef toe dat mac voor bijvoorbeeld scheikundige, biologen etc. handiger is maar voor een gamer als mij is windows makkelijker.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Inderdaad, zal ik eens de punten uitwijzen waarop mac mijn windowsje verslaat.

looks....uhm....uhm...

Dat is het eigenlijk, ik heb een vrij goed beeldscherm dus daar verslaat mac mij ook niet meer, een 2000 euro mac, pfff dan koop ik liever een PC van 500 euro (zelfde hardware als de 2000 mac) met een goed beeldscherm van 200 euro zoals die van mij is. Kost je een stukje minder als het je toch alleen om de looks en het beeld gaat. Owja, dan heb je nog het gebruiksgemak, nee mac is niet makkelijker, maar dan ook weer wel, ik geef toe dat mac voor bijvoorbeeld scheikundige, biologen etc. handiger is maar voor een gamer als mij is windows makkelijker.

Kon het ook niet beter uitleggen :)
Heb net hetzelfde, ik werk gewoon niet graag met een mac.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Heb nu een nieuwe (android) telefoon en met androidversie 4.0 vind ik het wel leuker draaien als met de 2.3 :)
 

DeletedUser11295

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Een mac+windows is wel baas 8-)

Ik moet toegeven dat bewezen is dat windows beter op mac draait dan apple's besturingssysteem omdat windows simpeler is en minder op resolutie en mooiheid etc gericht is dan apple.

btw waarom zou je een mac kopen en dan er windows opzetten, koop dan een 3 keer zo goedkope PC van internet, download windows, zet hem erop en hij is nog steeds sneller dan mac dus haal die cool bij jou maar weg want die moet hier bij 8-)
 

DeletedUser11507

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Ik vroeg 't aan Gozilla :|.

Weet niet of je het nodig hebt, maar alstublieft. Doe je zelf een plezier en ga mee met dit nieuwe IT tijdperk mee. De ondersteuning van Windows xp, vista en 7 zal snel door ms naar achteren worden geschoven. Hun prioriteit liggen nu nou eenmaal bij WP 8. Als je de resentie's leest onderstaand van de experts. Kom je er vanzelf wel achter waarom.

1. Uitgebreide review > WP 7 VS WP 8 > Prestatie winst
http://tweakers.net/reviews/2802/3/windows-8-benchmarks-op-zoek-naar-de-winst-windows-7-vs-windows-8.html

2. Alle nieuwe features en veranderingen ten opzichte van de voorgangers van WP 8 en hoe het werkt ect. Handige dingen om te weten > Voor laptop en desktop gebruik.
http://tweakers.net/reviews/2768/windows-8-ommezwaai-voor-desktops-en-laptops.html

Voorderest, alles wat je met windows 7 kan, kan uiteraard met WP 8 ook. Al denken sommige mensen van niet. Igg, dat vertelden een Medewerker van Microsoft tegen mij in de training. Voorderest, op de tablets kan je nu ook fysieke software instaleren en niet alleen apps. Dus photoshop en office op je tablet. Is mogelijk. Hier heb je dan wel de duurdere modellen voor nodig met minimaal 2GB aan werkgeheugen. Surface beschikt standaard al over een I5 chip << ruim voldoende. Voorderest heb je 2 schermen, het scherm met de tegels is zegmaar voor je apps en kan je snelkoppelingen maken van fysieke software.

Het scherm wat op WP 7 lijkt zonder startknop << Het rondje dan, want je kan nog wel naar je start menu. Je muis helemaal links onder van je scherm houden en dan linker of rechter muisknop. Configuratie scherm is nog steeds hetzelfde als bij WP7 en uiteraard extensies veranderen ect. Werkt nog precies hetzelfde. Toewijzen ook ect. < instaleer je de fysieke software die zondanig overswitch in seconsden van je ene scherm naar je andere scherm. Zonder dat jij het door hebt.

Opmerking: Je windows Live mail = je windows account > aan te raden om te gebruiken voor volledige functionaliteit, dit id dus ook je xbox live acount die synchroom loopt
Je kan dus veronderstellen dat WP 8 gericht is op jeugd, jongeren en social media. Maar natuurlijk ook voor zakelijk gebruik ect.

Nog vragen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Weet niet of je het nodig hebt, maar alstublieft. Doe je zelf een plezier en ga mee met dit nieuwe IT tijdperk mee. De ondersteuning van Windows xp, vista en 7 zal snel door ms naar achteren worden geschoven. Hun prioriteit liggen nu nou eenmaal bij WP 8. Als je de resentie's leest onderstaand van de experts. Kom je er vanzelf wel achter waarom.

1. Uitgebreide review > WP 7 VS WP 8 > Prestatie winst
http://tweakers.net/reviews/2802/3/windows-8-benchmarks-op-zoek-naar-de-winst-windows-7-vs-windows-8.html

2. Alle nieuwe features en veranderingen ten opzichte van de voorgangers van WP 8 en hoe het werkt ect. Handige dingen om te weten > Voor laptop en desktop gebruik.
http://tweakers.net/reviews/2768/windows-8-ommezwaai-voor-desktops-en-laptops.html

Voorderest, alles wat je met windows 7 kan, kan uiteraard met WP 8 ook. Al denken sommige mensen van niet. Igg, dat vertelden een Medewerker van Microsoft tegen mij in de training. Voorderest, op de tablets kan je nu ook fysieke software instaleren en niet alleen apps. Dus photoshop en office op je tablet. Is mogelijk. Hier heb je dan wel de duurdere modellen voor nodig met minimaal 2GB aan werkgeheugen. Surface beschikt standaard al over een I5 chip << ruim voldoende. Voorderest heb je 2 schermen, het scherm met de tegels is zegmaar voor je apps en kan je snelkoppelingen maken van fysieke software.

Het scherm wat op WP 7 lijkt zonder startknop << Het rondje dan, want je kan nog wel naar je start menu. Je muis helemaal links onder van je scherm houden en dan linker of rechter muisknop. Configuratie scherm is nog steeds hetzelfde als bij WP7 en uiteraard extensies veranderen ect. Werkt nog precies hetzelfde. Toewijzen ook ect. < instaleer je de fysieke software die zondanig overswitch in seconsden van je ene scherm naar je andere scherm. Zonder dat jij het door hebt.

Opmerking: Je windows Live mail = je windows account > aan te raden om te gebruiken voor volledige functionaliteit, dit id dus ook je xbox live acount die synchroom loopt
Je kan dus veronderstellen dat WP 8 gericht is op jeugd, jongeren en social media. Maar natuurlijk ook voor zakelijk gebruik ect.

Nog vragen?
Thx, heb in de tussentijd behoorlijk wat reviews bekeken dus was al overtuigd, zal binnenkort windows 8 eens aanschaffen, heb de check al gedaan en mijn laptop is compatibel met Windows 8, en nog een voordeel dat al mijn bestanden worden overgezet :)
 
Bovenaan